СТРУКТУРА ПРОГРАМИ:
Загальноуправлінські дисципліни:
- Командоутворення (як сформувати команду? як ефективно управляти відносинами на всіх етапах групової динаміки, зберігаючи і сильну інтеграцію всередині команди (загальні цілі), і важливу для розвитку творчого потенціалу, рольову диференціацію?).
- Сучасний менеджмент для бізнесу (формування глибоких теоретичних знань та навичок, необхідних для практичної управлінської діяльності. Управління сполучними процесами та функціями розглядається у трьох основних середовищах: управління собою, управління організаціями, управління ресурсами. Програма передбачає активне вивчення та практичне освоєння як закордонного, так і вітчизняного досвіду ділового адміністрування).
- Маркетинг (послідовне пізнання та набуття навичок побудови та оптимізації маркетингових стратегій, практичної організації маркетингу, здійснення його функцій у сферах товарної політики, ціноутворення, ринкових комунікацій та збуту).
- Фінансовий та управлінський облік (теоретичний та методичний апарат фінансового та управлінського бухгалтерського обліку з позицій його практичного застосування як інформаційна база прийняття рішень з управління господарською діяльністю комерційних організацій. У процесі навчання слухачі засвоюють основні принципи та методичні прийоми побудови системи фінансового та управлінського обліку в компанії , опановують інструментарієм аналізу даних звітності, навчаються формувати системно-орієнтовану інформаційну базу фінансового та управлінського обліку для розробки та прийняття обґрунтованих управлінських рішень).
- Організаційна поведінка і лідерство (людина, особистість, групи в організації, влада і вплив в організації, організаційна культура. Ефективний лідер - хто він? У чому відмінність ролей "менеджера" і "лідера"? Якими особливими управлінськими, емоційними та комунікативними компетенціями має обладати лідер (Чому одні успішні у веденні стратегічних завдань, а інші – ні?).
- Фінансовий менеджмент (розглядаються базові поняття та основні показники фінансового менеджменту, а також логіка функціонування фінансового механізму підприємства, увага приділяється формуванню раціональної структури джерел коштів підприємства, комплексному управлінню поточними активами та поточними пасивами підприємства, логіка викладу курсу дає можливість отримати теоретичні знання та практичні навички управлінських рішень з основних напрямів фінансового менеджменту).
- Управління людськими ресурсами (принципи та методи ефективного управління людськими ресурсами на основі практичного досвіду успішних компаній. Формуються вміння вибирати оптимальні методи управління персоналом у своїй організації, раціонально розподіляти роботу між працівниками, оцінювати ефективність роботи персоналу та визначати кращі способи його стимулювання, регулювання ділових та міжособистісних) відносин персоналу організації, моделювати кар'єру своїх підлеглих та підтримувати прагнення персоналу до професійного розвитку).
- Особиста ефективність керівника (курс орієнтований розвиток професійних навичок, необхідні реальної управлінської діяльності).
Спеціальні дисципліни:
- Правове середовище бізнесу (основні акти права, які є основою для формування та розвитку нових правових інститутів становлення та розвитку ринкових відносин)
- Операційний менеджмент (створення цілісного уявлення про теорію обмежень в управлінні виробництвом та менеджменті проектів, системі збалансованих показників та процесно-орієнтованої системи управління, принципах та технології ощадливого виробництва, управління якістю, прогноз попиту та оптимізації управління запасами в ланцюжках поставок).
- Стратегічний менеджмент (базові концепції та методи, що застосовуються у діловій практиці для забезпечення ефективного розвитку бізнесу та підтримки його конкурентоспроможності (аналіз процесів та прогнозування основних тенденцій розвитку зовнішнього середовища, його впливу на майбутні перспективи бізнесу, формування стратегії ведення бізнесу, як відповідь на «виклики») зовнішнього середовища, застосування інструментарію, методів та прийомів, що використовуються при формуванні стратегії ведення бізнесу, визначення зон повноважень та відповідальності менеджерів у досягненні стратегічних цілей (забезпечення ефективної реалізації стратегії)
Дисципліни спеціалізації:
- Фармацевтичний менеджмент: (Особливості менеджменту фармсектору, управління та організація діяльності фармкомпаній, стрегічне планування та аналіз результатів діяльності. Види лікарських засобів, маркування ЛЗ, штрихкодування, інформаційні знаки, упаковка, обґрунтування торгової націнки).
- Фармацевтика: основи правового регулювання в Україні Основи фармправа, система фармзаконодавства, ліцензування виробництва, торгівлі ЛЗ, стандартизація та сертифікація в Україні, система забезпечення якості у сфері обігу ЛЗ, регулювання обігу наркотичних, психотропних засобів та прекурсорів; ЗЕД, митне регулювання експорту, держконтроль ввезених ЛЗ та ІМН, держнагляд обороту ЛЗ, соцаспекти створення держреєстрації та впровадження ЛЗ у виробництво, еспертиза, післяекспертний контроль., держпрограми у охороні здоров'я, держзакупівлі, гуманітарна допомога).
- Фармацевтичний маркетинг (Інструменти та комплекс маркетингу для фармацевтики, маркетингові стратегії, фарм логістика, матеріальні потоки, канали, методи збуту, ринкова сила - виробник, дистриб'ютор, аптека. Система продажів лікарських засобів, техніки продажів, партнерські продажі, реклама, стимулювання збуту в аптеці , семплінг, трайвертайзинг та інші інструменти управління продажами).
- Мерчандайзинг в аптеці (Чим мерчандайзинг допомагає аптеці? Цілі та завдання мерчандайзингу для покупців, атмосфера аптеки, зонування аптеки, правила розміщення товару та оформлення вітрин, використання реклами та інформаційних матеріалів в аптеці, помилки мерчандайзингу) .
- Управління персоналом фармацевтичних і медичних установ (Модель сучасного фармспеціаліста, права та обов'язки фармацевтів, провізорські посади та кваліфікаційні вимоги в законодавстві України, уповноважена особа ліцензійних умов, фармспеціалісти - головний капітал фармотраслі, вимоги до фарм тенції провізора , розвиток, правовий статус, кадрова політика у фармацевтиці, підбір та оцінка персоналу, мотивація, корпоративна культура).
- Система документації по GMP (Основні принципи GMP, система документування відповідно до стандартів GMP, документація системи якості, визначення відповідальності, управління системою документації, її структура, мінімальний обсяг документації системи якості, регламентування системи документації ФСК, IV рівня документації, узагальнений перелік стандартних операційних систем) процедур: розробка, затвердження, специфікації, маршрутні карти, схема обігу документів, системи документації в електронному вигляді, проблеми створення систем GMP (документації фармпідприємства).
Написання та захист атестаційної роботи:
- Ділові ігри
- Консультування з питань написання роботи.
- Захист дипломної роботи
|