MBAПрограма General MBA |
MBA - це програма для управлінців та менеджерів середньої та вищої ланки, які приймають рішення у різних галузях бізнесу, націлених на професійне та кар'єрне зростання до керівника підприємства або власника бізнесу. Термін навчання: 24 місяці. Формат навчання:
Максимальна кількість слухачів у групі: 20. Вартість навчання для фіз. осіб (офлайн/онлайн) до 30.11.2024:
Для юр. осіб:
Вартість навчання для фіз. осіб (офлайн/онлайн) з 01.12.2024:
Для юр. осіб:
|
Ключові переваги програми General MBA: Програма General MBA формує систему практичних знань та навичок, необхідних для ефективної участі у реалізації управлінських завдань компаній, відповідно до актуальних світових стандартів та тенденцій сучасного бізнесу. У слухачів програми General MBA формується стратегічне мислення, вони набувають навичок практичного застосування сучасних управлінських технологій. Слухачі отримують можливість інтеграції до ділового середовища бізнесу, зможуть встановити ділові контакти в Україні та за кордоном, приєднатися до професійної спільноти випускників МВА. |
В складі групи:
|
Викладачі програми General MBA:
|
Навчальні матеріали та бібліотека:
|
Диплом: За результатами захисту Магістерської роботи МВА та підсумками атестації слухачам надається кваліфікація «Магістр ділового адміністрування» та видається диплом Міжнародної Академії Бізнесу та Інформаційних Технологій (МАБІТ). Зразок диплома можна побачити тут. |
Структура програми General MBA:Наукові основи менеджменту та бізнесу Управлінська економіка
Правове середовище бізнесу
Загальний менеджмент
Організаційна поведінка та лідерство
Маркетинг
Особиста ефективність керівника
Тренінги: Керування часом
Командоутворення
Базові професійні дисципліни у галузі менеджменту: Фінансовий та управлінський облік
Фінансовий менеджмент
Операційний менеджмент
Стратегічний маркетинг
Брендінг
Стратегічний менеджмент
Управління людськими ресурсами
Спеціальні дисципліни: Управління проектами
Digital Marketing
Корпоративне управління та корпоративні фінанси
Фінансово-інвестиційна стратегія компанії
Управління маркетинговими комунікаціями
Міжнародний бізнес
Управління ризиками
Управління логістикою
Управління конкурентоспроможністю фірми
Управління продажем
Інтелектуальна власність
Групові проекти
Міжнародний діловий тур: Заходи під час туру:
Програма міжнародного ділового туру, фірми для відвідування, країна, рівень готелю для проживання, харчування за програмою – обговорюється та обирається слухачами під час навчання. Оплачується окремо. Під час воєнних дій не проводиться |
Варіанти оплати: |
Сплатити можна:
|
Оплата на сайті, отримання рахунку:
|
Калькулятор знижок Якщо Ви хочете пройти навчання за двома і більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти.... |
Методи навчання та як вступити на програму: |
Методи навчання на програмі General MBA
|
Вимоги до кандидатів
|
Документи для вступу: Щоб вступити на програму, необхідні документи:
Заповнену анкету, есе та заяву потрібно надіслати по e-mail : office@mabit.com.ua або mabit.com.ua@gmail.com, з фотографією у форматі *.jpg, *.png, *.gif. |
Документи, що видаються під час укладання договору
|
Старт програми |
Нижче наведені дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видаємо у навчальній частині. |
Ближайшие даты начала занятий
|
Фотогалерея: |
Ви можете запросити на програму друзів: |
Викладачі програми: |
Акулов Юрій ВолодимировичДисципліни:
|
Досвід роботи:
Суспільно-наукова діяльність:
|
Корж Марина ВолодимирівнаДоктор економічних наук, професор. Дисципліни:
|
Доктор економічних наук, професор міжнародної економіки, спеціаліст стратегій міжнародного маркетингу за умов глобалізації, методів функціонального підходу у системі маркетингу промислових підприємств. Професор кафедри фінансів, обліку та аудиту НАУ України, доцент кафедри „Економіки підприємства”, доцент кафедри „Менеджменту” Донбаської державної машинобудівної академії, член Науково-методичної комісії України з менеджменту. Викладач київських бізнес-шкіл. Проводить дослідження у галузі загального, споживчого, промислового та міжнародного маркетингу, маркетингу машинобудівного виробництва, управління конкурентоспроможністю продукції та підприємств у промисловій сфері, маркетингу у торгівельній сфері. Автор 103 наукових публікацій. |
Зарицький Олег ВолодимировичДисципліни:
|
Директор з розвитку та персоналу Будівельної компанії ООО «Т.М.М.». За 9 років його керівництва у компанії:
|
Дубовик Олександра ЮріївнаКандидат економічних наук Дисципліни:
|
Віце-президент Асоціації незалежних директорів України, співзасновник Обіймала посади генерального директора, директора з фінансів та інвестицій, директора з внутрішнього аудиту, ризик менеджменту та системи корпоративного управління в українських та зарубіжних фінансово-промислових групах. Має 15-річний досвід роботи в галузі управління та фінансів, керівництва проєктами впровадження систем корпоративного управління, ризик-менеджменту, внутрішнього аудиту та контролю, впровадження автоматизованих програм класу ERP (харчова промисловість, FMCG, нафта та газ, сільське господарство, сільгоспмашинобудування, алюмінієва промисловість), цукрова промисловість, медіа, оперування морських портів та стивідорний бізнес та ін.). Досвід роботи:
Включено на Топ-15 жінок-лідерів агросектору |
Денисенко Денис ЄвгенійовичДисципліни:
|
Доктор філософії (фінанси), Eхеcutive MBA
Консультант комітетів ВРУ з податкової та митної політики, економічної політики.
|
Газнюк Юлія ЮріївнаДисципліни:
|
Дизайн іміджу – Bohomolov Image School
Області спеціалізації:
|
Жолонський Євген ВолодимировичДисципліни:
|
Магістр економіки та фінансів 15-річний досвід у галузі управління фінансами, комерції, бізнес-аналітики, управління проєктами на великих виробничо-торговельних підприємствах України. Ключові компетенції:
Автор низки публікацій у профільних виданнях з питань антикризового управління фінансами у компанії. |
Кузьменко Юлія ІванівнаДисципліни:
|
Магістр економіки Експерт маркетингу, Digital marketing. Більше 14 років досвіду в маркетингових комунікаціях (реклама, PR, CRM) у B2B та B2C
|
Жабровець Дмитро АнатолійовичДисципліни:
|
Професіонал управління проектами (PMP) (Сертифікат PMI (США)),
Досвід роботи:
|
Шишова Олена БорисівнаКандидат економічних наук Дисципліни:
|
Більше 10 років професійної діяльності у бізнес-плануванні, організації, управлінні, системному аналізі, розвитку процесно-орієнтованих економічних систем підприємств, моделюванні економічних процесів підприємств, маркетингу продукції, лінійного моделювання, прогнозування та моделювання ринків, аналізу економічної політики, бюджетування та управління на етапі реалізації проектів, а також контролю показників ефективності. Досвід роботи:
Автор 17 професійних наукових статей, 11 рекомендацій щодо розвитку АПК та монографії з розвитку сільськогосподарських відносин. |
Стручок Інна ПавлівнаДисципліни:
|
Магістр економіки Стратегічне управління персоналом, формування ефективних моделей управління HR та бізнес процесами управління з більш ніж 10-річним досвідом, HR –експерт, партнер, стратег. Досвід роботи:
|
Ладигін Олександр ІвановичДисципліни:
|
Керівник департаменту тренінгу «Гештальт Консалтинг Груп», керівник відділу тренінгу Міжнародного центру приватизації інвестицій та менеджменту; тренер, викладач Міжнародного інституту менеджменту. Зам. директора наукового центру «Сонар» АН України. Має досвід проведення тренінгів в Україні, Росії, Казахстані, Туреччині, Єгипті, ОАЕ. … Десятки тисяч учасників семінарів. Відмінні відгуки. Досвід співпраці з клієнтами у галузях: страхування, фінанси, сільгосптехніка, сільгоспхімія, туризм, продукти харчування, фармацевтика, будівництво, машинобудування, меблі, дистрибуція, роздріб та ін. Десятки виступів на конференціях, семінарах, виставках, фестивалях, телебаченні. Понад 400 клієнтів. Ключові галузі роботи:
|
Ломовцев Валерій ВікторовичДисципліни:
|
Магістр економіки Великий досвід бізнес-консультування з питань планування та бюджетування бізнесу, управлінського обліку, побудови системи логістики, розробки та реалізації інвестиційних та бізнес-проектів, тендерних закупівель, комерційної діяльності, ЗЕД, митної діяльності, ведення переговорів. Досвід роботи:
|
Фурс ВадимДисципліни:
|
Cертифицированный специалист, мастер интернет-маркетинга с 15-летним стажем. Имеет сертификаты Google, Яндекс. Разработчик, администратор огромного количества успешных интернет-проектов. Сотрудничал с крупными телекоммуникационными, финансовыми, интернет-магазинами, софтверными компаниями. |
Донцова Таїсія МиколаївнаКандидат технічних наук Дисципліни:
|
Величезний досвід оперативного та виробничого керівництва з орієнтацією на запити власника та споживачів, впровадження організаційних змін, антикризового управління, оптимізації бізнес-процесів. Досвід роботи:
|
Сарана Сергій Володимирович
|
Досвід роботи:
Область професійних інтересів:
Має понад 100 наукових публікацій, у тому числі 39 у фахових виданнях. Опубліковано 75 робіт, у тому числі 3 монографії: «Авторське право та правова охорона інтелектуальної власності в Україні та її адаптація до законодавства Європейського Союзу», «Фінансове право України», «Податкові режими: сучасність та перспективи розвитку». |
Студинська Галина ЯківнаДоктор економічних наук Дисципліни:
|
Доктор економічних наук, експерт з питань світового ринку товарів та послуг, зовнішньоекономічні зв'язки України, концептуальні питання формування бренду особистості. Бізнес-тренер з досвідом роботи понад 15 років. заступник генерального директора з комерційних питань будівельного тресту; начальник відділу маркетингу та збуту ДП "Поліграфічний комбінат "Зоря"; директор з маркетингу ТОВ "Поступ і Капітал", заступник фінансового директора видавничого дому "Автоцентр"; начальник відділу маркетингу та збуту фабрики ВАТ "Спецмеблі". Практикуючий бізнес-консультант з менеджменту, управління бізнесом, особистої ефективності. |
Программа обучения |
Научные основы менеджмента и бизнеса |
Управленческая экономика:Микроэкономика
Макроэкономика
|
Правовая среда бизнеса:
|
Менеджмент:Введение.
Принятие решений
Эффективное общение
Лидерство
Группы и команды
Структура организации
Культура организации
|
Организационное поведение:
Методология организационного поведения
Процессы восприятия и управление впечатлением
Власть, влияние и лидерство в организации
Трудовая мотивация: модели, приемы и проблемы
Индивидуальное и организационное научение
Личность и психологические установки
|
Маркетинг:Введение
Как узнать потребности клиента и потребителя?
Как ориентировать деятельность компании на выявление потребности?
Как организовать маркетинговую деятельность и оценить ее результаты
|
Личная эффективность руководителя:
|
Тренинги |
Командообразование:
|
Управление временем:
|
Базовые профессиональные дисциплины в области менеджмента |
Финансовый и управленческий учет:
|
Финансовый менеджмент:Введение.
Источники финансов. Цена финансовых ресурсов. Рынок денег Основные финансовые отчеты предприятия. Интерпретация и анализ Маржинальная прибыль. Точка безубыточности. Операционный рычаг Оценка инвестиционных решений. Дисконтирование Структура капитала.Цена капитала.Финансовый рычаг Управление оборотным капиталом Финансовое планирование и прогнозирование |
Операционный менеджмент:
|
Стратегический маркетинг:
Функциональные маркетинговые стратегии Многообразие подходов к сегментированию Позиционирование. Быть лучше –значит быть другим! Промышленный маркетинг Маркетинговый план Контроль и оценка эффективности маркетинговой деятельности Концепция международного маркетинга |
Стратегический менеджмент:
Введение в стратегический менеджмент Методы стратегического анализа Создание и формализация стратегии Бизнес-планирование Базовые типы стратегий |
Управление человеческими ресурсами:Основные понятия кадрового менеджмента
Трудовые отношения
Взаимодействие компании с внешней средой
Принципы оценки персонала
Выявление потребности компании в подготовке персонала
Правовое регулирование возникновения, изменения и прекращения трудовых отношений
Стандарты деятельности по управлению персоналом
|
Специальные дисциплины |
Управления проектами:Что такое Проект
Процессы управления проектами.
Планирования
Исполнения проекта
Мониторинг и управление проектом
Завершение проекта
|
Корпоративное управление и корпоративные финансы:Корпоративное управление: истоки и развитие
Корпоративное управление как основа качества контроля и риск менеджмента на предприятии
Корпоративное управление и стоимость компании
Современная концепция внутреннего контроля (COSO)
|
Финансово-инвестиционные стратегии компании:
|
Основы маркетинговых коммуникаций:
|
Международный бизнес:
|
Управление рисками:
|
Управление логистикой:
|
Управление конкурентоспособностью фирмы:
Конкурентоспособность и конкурентное преимущество: понятие, взаимосвязь, классификация. Конкурентоспособность персонала. Конкурентоспособность продукции (товаров, услуг) Оценка и анализ конкурентоспособности продукции. Конкурентоспособность предприятия: сущность и уровни конкурентоспособности. Основы конкурентоспособности региона и страны. |
Управление продажами: |