EMBA

     Executive MBA

     

    Термін навчання: 24 місяця.

    Формат навчання: 

    • 2 дні: п'ятниця з 18:30 до 21:30, субота з 10:00 до 19:00, 2 рази на місяць.

    Максимальна кількість слухачів у групі: 20.

    Вартість навчання для фіз. осіб (офлайн/онлайн) до 30.11.2024:

    • 127 200 грн. - при оплаті частинами (у розстрочку) - за кожні 12 занять - 14 400 грн., 
    • 108 120 грн. - оплата за увесь курс (передплата) - економія 19 080 грн.

    Для юр. осіб:

    • 139 920 грн - оплата за увесь курс (передплата).

    Вартість навчання для фіз. осіб (офлайн/онлайн) 3 01.12.2024:

    • 148 400 грн. - при оплаті частинами (у розстрочку) - за кожні 12 занять - 16 800 грн., 
    • 126 140 грн. - оплата за увесь курс (передплата) - економія  22 620 грн.

    Для юр. осіб:

    • 163 240 грн - оплата за увесь курс (передплата).

    Ключові переваги програми Executive MBA

    Завдання програми Executive MBA (EMBA) полягає у формуванні системного підходу до вирішення стратегічних завдань управління, професійному розвитку компетенцій керівників бізнесу. Слухачі програми навчаться виробляти довгострокову стратегію розвитку компанії, планувати комплекс заходів щодо масштабування бізнесу.

    Магістерська робота (МВА) доповнена великим багатокомпонентним практичним проектом, який закріплює навички стратегічного управління. Його складові:

    •   проект зі створення нової компанії (нового продукту),
    •   проект купівлі та продажу бізнесу,
    •   проект створення умов сталого розвитку бізнесу.

     

    В складі групи:

    Керівники вищої ланки та власники бізнесу, які мають досвід управління середніми та великими підприємствами від 5 років. Склад груп забезпечує роботу з високою віддачею та внутрішній консалтинг груп.

    Викладачі програми EMBA:

    • Мають наукові ступені, МВА, досвід практичного керівництва бізнесом та бізнес-консультування, міжнародні сертифікати бізнес процесів;
    •  стажувалися та викладали у зарубіжних університетах та бізнес-школах;
    •  є авторами монографій, публікацій у галузі економіки, бізнесу, підготовки фахівців для бізнесу.

    Навчальні матеріали та бібліотека

    • Слухачі мають безкоштовний доступ до електронної бібліотеки з бізнес-літературою.
    • Слухачі програми emba забезпечуються необхідними навчальними матеріалами в особистому кабінеті слухача (електронний підручник, робочий зошит, тести, кейси)

    Диплом

    За результатами захисту магістерської роботи МВА та підсумками атестації слухачам надається кваліфікація «Магістр ділового адміністрування» та видається диплом Міжнародної Академії Бізнесу та Інформаційних Технологій (МАБІТ). Зразок диплома можна побачити тут.

    Структура программи Executive MBA:

    Наукові основи менеджменту та бізнесу

    Бізнес-економіка для керівників 

    • Основні мікроекономічні та макроекономічні закономірності розвитку сучасного ринкового господарства та загальні принципи поведінки фірм в умовах ринку. Мета зрозуміти причини та наслідки змін загальноекономічної кон'юнктури, темпів економічного зростання, інфляції, безробіття, коливань валютних курсів та ін. макроекономічних змін; навчитися оцінювати та прогнозувати макроекономічну динаміку для розробки адекватної стратегії розвитку своєї фірми.

    Правове середовище бізнесу 

    • Основні акти права, які є основою для формування та розвитку нових правових інститутів становлення та розвитку ринкових відносин.

    Міжнародний бізнес

    • Продукти у Вашому портфелі прийнятні для експорту? які країни цікаві для експорту Вашої продукції? Вихід на ринок: у який момент часу розпочинати експорт? Яким чином встановити контакти з Вашими закордонними клієнтами? Який профіль ідеального агента чи дистриб'ютора? Може бути він використаний для ідентифікації та вибору агента/дистриб'ютора Організаційна структура: чи готова Ваша компанія до експорту На яких ключових моментах потрібно звернути увагу Вашої компанії для успішного розширення бізнесу на міжнародних ринках?

    Крос-культурний менеджмент

    • Ввідмінні риси провідних бізнес-культур, уявлення про різні ділові культури, про основні методи та підходи до їх вивчення, розуміння основних причин виникнення крокультурних конфліктів в управлінні організацією.

    Загальний менеджмент

    • Формування глибоких теоретичних знань та навичок, необхідних для практичної управлінської діяльності. Управління сполучними процесами та функціями розглядається у трьох основних середовищах: управління собою, управління організаціями, управління ресурсами. Програма передбачає активне вивчення та практичне освоєння як зарубіжного, так і вітчизняного ділового адміністрування.

    Підприємництво

    • Механізм і послідовність дій на різних стадіях підприємницького циклу, починаючи з процедури генерування ділової ідеї і до моменту її трансформації в товар або послугу, що реально відчувається. Особлива увага приділяється проблемам заснування нового підприємства, розробці підприємницьких схем, визначенню потреби в початковому капіталі та інструментарію досягнення підприємницького успіху.

     Управління фінансами:

    Фінансовий менеджмент 

    • Розглядаються базові поняття та основні показники фінансового менеджменту, а також логіка функціонування фінансового механізму підприємства, увага приділяється формуванню раціональної структури джерел коштів підприємства, комплексному управлінню поточними активами та поточними пасивами підприємства. Логіка викладу курсу дає можливість отримати теоретичні знання та практичні навички управлінських рішень з основних напрямків фінансового менеджменту.

    Фінансовий та управлінський облік 

    • Теоретичний та методичний апарат фінансового та управлінського бухгалтерського обліку з позицій його практичного застосування як інформаційна база прийняття рішень з управління господарською діяльністю комерційних організацій. У процесі навчання слухачі засвоюють основні принципи та методичні прийоми побудови системи фінансового та управлінського обліку в компанії, опановують інструментарій аналізу даних звітності, навчаються формувати системно-орієнтовану інформаційну базу фінансового та управлінського обліку для розробки та прийняття обґрунтованих управлінських рішень.

    Фінансово-інвестиційні стратегії компанії

    • Оцінка економічної ефективності змішаних інвестиційних вкладень із різних джерел на підтримку реалізації стратегії (портфеля стратегічних ініціатив), оцінка вартості успішного бізнесу, формування оптимальних тимчасових інвестиційних потоків.

    Управління

    Операційний менеджмент

    • Створення цілісного уявлення про теорію обмежень в управлінні виробництвом та менеджменті проектів, системі збалансованих показників та процесно-орієнтованої системи управління, принципах та технології ощадливого виробництва, управління якістю, прогноз попиту та оптимізації управління запасами в ланцюжках поставок

    Організаційна поведінка і лідерство

    • Людина, особистість, групи в організації, влада і вплив в організації, організаційна культура. Ефективний лідер - хто він? У чому відмінність ролей "менеджера" і "лідера"? Якими особливими управлінськими, емоційними та комунікативними компетенціями має обладати лідер?Чому одні успішні у веденні стратегічних завдань, а інші - ні?.

    Стратегічний менеджмент 

    • Базові концепції та методи, що застосовуються у діловій практиці для забезпечення ефективного розвитку бізнесу та підтримки його конкурентоспроможності (аналіз процесів та прогнозування основних тенденцій розвитку зовнішнього середовища, його впливу на майбутні перспективи бізнесу, формування стратегії ведення бізнесу, як відповідь на «виклики») довкілля, застосування інструментарію, методів та прийомів, що використовуються при формуванні стратегії ведення бізнесу, визначення зон повноважень та відповідальності менеджерів у досягненні стратегічних цілей (забезпечення ефективної реалізації стратегії.

    Управління проектами 

    • Технології PM-управління проектами розвитку та здійснення змін в організаціях бізнесу та проектами створення нових напрямків у компаніях, організаційні аспекти.

    Стратегічне управління людськими ресурсами 

    • Принципи та методи ефективного управління людськими ресурсами на основі практичного досвіду успішних компаній. Формуються вміння вибирати оптимальні методи управління персоналом у своїй організації, раціонально розподіляти роботу між працівниками, оцінювати ефективність роботи персоналу та визначати кращі способи його стимулювання, регулювання ділових та міжособистісних відносин персоналу організації, моделювати кар'єру своїх підлеглих та підтримувати прагнення персоналу до професійного розвитку.

    Корпоративне управління та корпоративні фінанси 

    • Вивчення економічних та адміністративних механізмів підвищення вартості компанії та її капіталізації в сучасних умовах.

    Управління стратегічним вибором та перетвореннями

    • Організаційна інфраструктура сучасної компанії на підтримку стратегічних змін, яка претендує на галузеве лідерство, технології прискорення проектів змін та розвитку в компаніях шляхом насичення компаній «м'якими» елементами організаційного дизайну, формування «внутрішнього устрою» життя в компанії, що робить її більш продуктивною.

    Маркетинг:

    Маркетинг 

    • Послідовне пізнання та набуття навичок побудови та оптимізації маркетингових стратегій, практичної організації маркетингу, здійснення його функцій у сферах товарної політики, ціноутворення, ринкових комунікацій та збуту.

    Стратегічний маркетинг 

    • Тренди та сценарії розвитку ринкового середовища, зміна поведінки споживачів, аналіз ринкових альтернатив в умовах невизначеності, управління конкурентоспроможністю компанії, стратегічне маркетингове планування.

    Управління маркетинговими комунікаціями

    • Що таке інтегровані маркетингові комунікації (реклама, PR, CRM, direct marketing), як працюють інтегровані маркетингові комунікації, інструменти інтегрованих маркетингових комунікацій та управління ними, стратегії інтегрованих маркетингових комунікацій, пошук, вибір та управління зовнішніми та внутрішніми плану інтегрованих маркетингових комунікацій, оцінка та моделі ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій.

    Управління конкурентоспроможністю фірми

    • Викладаються теоретичні та практичні питання управління конкурентоспроможністю підприємств. Розглядаються різні підходи та погляди на проблеми управління конкурентоспроможністю підприємств, методи її виміру, шляхи встановлення, підтримки, а у необхідних випадках підвищення. Опанування процесом управління своїми конкурентними перевагами для здобуття перемоги або досягнення інших цілей у боротьбі з конкурентами.

    Digital marketing

    • Функції та визначення маркетингу в інтернеті, особливості поведінки споживачів в інтернет, сучасні підходи до управління маркетингом в інтернет-просторі, цілі та завдання інтернет-маркетингу, брендинг в інтернет, маркетинг у соціальних медіа, продаж в інтернет , мобільний маркетинг, SEO.

    Особистісний та професійний розвиток:

    Командоутворення

    • Як сформувати команду? Як ефективно управляти відносинами на всіх етапах групової динаміки, зберігаючи і сильну інтеграцію всередині команди (загальні цілі), і важливу для розвитку творчого потенціалу, рольову диференціацію?

    Особиста ефективність керівника

    • Курс орієнтований в розвитку професійних навичок, необхідні реальної управлінської діяльності.

    Управління часом

    • Опанування сукупністю методик оптимальної організації часу для виконання поточних задач, проектів та календарних подій. Типовими підходами в керуванні часом є постановка пріоритетів, розбиття великих завдань та проектів на окремі дії та делегування іншим людям.

    Ораторська майстерність

    • Як зробити голос гучнішим і яскравішим? Виправити дефекти дикції, прибрати регіональну мову чи акцент? Як знайти свій індивідуальний стиль виступів і зробити публічний образ зручним для себе та органічним для аудиторії. (тренінг )

    Групові проекти

    • Міжнародний діловий тур (на вибір слухачів)
    • Ділові ігри
    • Груповий проект: «Інтегрований багаторівневий та багатоаспектний проект»
    • Консультування з питань написання роботи
    • Захист дипломної роботи

     Міжнародний діловий тур:

    Заходи під час туру:

    • відвідування компаній
    • бізнес-сніданки
    • бізнес-вечірки
    • робота над консалтинговим проектом

    Програма міжнародного ділового туру, фірми для відвідування, країна, рівень готелю для проживання, харчування за програмою – обговорюється та обирається слухачами під час навчання. Оплачується окремо. Під час воєнних дій не проводиться.

    Варіанти оплати:

    Сплатити можна:

    • готівкою до каси МАБІТ;
    • карткою через термінал у нашому офісі;
    • з р/р підприємства, де Ви працюєте;
    • на сайті карткою, квитанцією через ПриватБанк.
    Перейти на страницу калькулятора

    Оплата на сайті, отримання рахунку:

    • оплатити навчання на сайті можна карткою Visa, Master Card.
    • отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна в офісі МАБІТ або по Вайбер.
    • отримати квитанцію на оплату через відділення ПриватБанку.

    Перейти на сторінку .....

    Перейти на страницу калькулятора

    Калькулятор знижок

    Якщо Ви хочете пройти навчання за двома і більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

    Методи навчання та як вступити на програму:

    Методи навчання на програмі EMBA

    • Лекції.
    • Сase-study.
    • Практичні заняття (бізнес-завдання, консалтинг фірм, що діють).
    • Рольові та ділові ігри.
    • Навчальний посібник (методичка-підручник, робочий зошит) в особистому кабінеті слухача.
    • Презентації.
    • Відео уроки.
    • Майстер-класи.
    • Електронна бібліотека.

    Документи для вступу:

    Щоб вступити на програму, необхідні документи:

    • Заява, анкета та есе
    • Диплом про освіту України та копія диплома, додаток до диплому з переліком дисциплін та копія.
    • Копія внутрішнього паспорта (1-а, 2-а, 11 стор.) або ID-картка.
    • Копія довідки про надання ідентифікаційного коду.
    • Дві кольорові фотографії 3,5 х 4,5 см.
    • Договір (заповнюється у бізнес-школі).

    Заповнену анкету, есе та заяву потрібно надіслати по e-mail : office@mabit.com.ua  або mabit.com.ua@gmail.com, з фотографією у форматі *.jpg, *.png, *.gif.

    Вимоги до кандидатів

    • Вища освіта.
    • На програму приймаються менеджери вищої управлінської ланки (директори та топ-менеджери, власники), стаж управління компанією має бути не менше 3 років.

    Документи, що видаються під час укладання договору

    • Договір.
    • Рахунок-фактура.
    • Квитанція про оплату навчання.

    Старт програми

    Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині.

    Ближайшие даты начала занятий


    Дата   День недели
    на 18:30 - 21:30
    2024-11-20 среда
    Дата   День недели
    на 10:00 - 13:00
    2024-11-30 суббота
    2025-03-01 суббота
    2025-03-15 суббота
    Дата   День недели
    на 13:00 - 16:00
    2025-02-01 суббота
    Дата   День недели
    на 16:00 - 19:00
    2024-11-30 суббота

    Фотогалерея:

    Ви можете запросити на програму друзів:

    Наша адреса та телефони:

    • Україна, Київ, метро "Вокзальна" , вул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня Миколи Островського), 58.
    • (096) 045-55-75, (093) 784-66-06

    Викладачі програми:

    Акулов Юрій Володимирович

    Дисципліни:

    • Фінансовий менеджмент
    • Фінансовий та управлінський облік
    • Управління ціновою політикою компанії

    Досвід роботи:

    • Фінансовий директор компанії оптово-роздрібного імпортера;
    • Директор з економіки ТОВ «СА Лінда-Фарм»;
    • Фінансовий директор корпорації "Maximus" (Київ);
    • Генеральний директор фармацевтичної мережі "Гален";
    • Фінансовий директор "Укрінтерпродукт" (Донецьк);
    • В.о. генерального директора асоціації «Донбасхліб»;
    • Генеральний директор "Євро Сан", Дніпропетровськ;
    • Фінансовий директор ТОВ «Мерітахт» (спільне підприємство – Естонія);
    • Фінансовий директор ТОВ «ГРАНДЕ ПІККОЛІ» (корпорація «21 століття»);
    • Фінансовий директор ДПФ ТД "Маркет-Груп",

    Суспільно-наукова діяльність:

    • Щорічний доповідач форумів фінансових директорів;
    • Автор публікацій з питань бюджетування, імпортно-експортних операцій, управління фінансовими потоками компаній, планування та бюджетування в рамках контролінгу.

    Дубовик Олександра Юріївна

    Кандидат економічних наук

    Дисципліни:

    • Корпоративне управління та корпоративні фінанси
    • Фінансово-інвестиційні стратегії компанії

     

    Віце-президент Асоціації незалежних директорів України, співзасновник

    Обіймала посади генерального директора, директора з фінансів та інвестицій, директора з внутрішнього аудиту, ризик менеджменту та системи корпоративного управління в українських та зарубіжних фінансово-промислових групах.

    Має 15-річний досвід роботи в галузі управління та фінансів, керівництва проєктами впровадження систем корпоративного управління, ризик-менеджменту, внутрішнього аудиту та контролю, впровадження автоматизованих програм класу ERP (харчова промисловість, FMCG, нафта та газ, сільське господарство, сільгоспмашинобудування, алюмінієва промисловість), цукрова промисловість, медіа, оперування морських портів та стивідорний бізнес та ін.).

    Досвід роботи:

    • Директор відділу супроводу угод та IPO у компанії Ernst and Young (проекти фінансового дью-дилідженса та підготовки компаній до IPO)
    • Керівник корпоративного управління та менеджмент-аудиту в головному офісі корпорації Інтерпайп (EastOne) (керівництво проектами у бізнесах групи)
    • Керівник груп українських та зарубіжних експертів у проектах Євросоюзу (розвиток агросектору в Україні, впровадження фінансового менеджменту у великих та середніх підприємствах України) – Оболонь, Київмедпрепарат, Бліц-Інформ)
    • Радник головного акціонера та заступник генерального директора з економіки та фінансів (CFO) мультинаціональної корпорації Ceres Terminals Inc. (Одеський порт).
    • Має досвід керівництва великими активами корпорацій (Інтерпайп/EastOne Group), Glencore (один із провідних міжнародних зернотрейдерів), Terra-Food (керівна компанія з управління провідними українськими молочними заводами, заводами з виробництва сиру та сирних продуктів, лідер ринку з виробництва спредів), радник головного акціонера групи. Має багаторічний досвід співпраці з провідними бізнес-школами України

    Включено на Топ-15 жінок-лідерів агросектору

    Зарицький Олег Володимирович

    Дисципліни:

    • Стратегічне управління людськими ресурсами
    • Управління стратегічним вибором та перетвореннями

     

    Директор з розвитку та персоналу Будівельної компанії ООО «Т.М.М.». За 9 років його керівництва у компанії:

    • Формалізовано та автоматизовано процедури кадрового менеджменту: розроблено стратегію та бюджет департаменту персоналу; сплановані потреби у персоналі відповідно до стратегії та цілей компанії; здійснюється управління підбором, наймом та адмініструванням; формується та підтримується позитивний імідж надійного роботодавця; здійснюється підтримка та контроль системи навчання в компанії; впроваджено мотиваційну політику, систему заробітної плати та преміювання; здійснюється підтримка та розвиток корпоративної політики.
    • Стандартизовано процедури менеджменту персоналу, здійснено аудит та формалізовано основні виробничі процеси управління підприємством, створено базу процесів та опрацьовано концептуальний дизайн для впровадження системи управління ресурсами підприємства.
    • Введено в експлуатацію систему документообігу та створено електронний архів підприємства.
    • Впроваджено систему управління ресурсами підприємства 1С УБО (управління будівельною організацією) - керівник проекту в частині: управління персоналом та заробітною платою, планування тощо.
    • Впроваджено систему документообігу 1С Документообіг ПРОФ.
    • Створено інжиніринговий центр підприємства
    • Сертифіковано проектну діяльність створеного інжинірингового центру відповідно до стандарту ISO 9001, сертифіковано основний вид діяльності. 

    Газнюк Юлія Юріївна

    Дисципліни:

    • Загальний маркетинг
    • Стратегічний маркетинг

    Дизайн іміджу – Bohomolov Image School

    • Керівні позиції в маркетингу та продажах українських компаній MD Group, Інтермода та міжнародних компаній Goodyear Dunlop Tires, Nestle, 3M, Sony – 18 років.
    • Управління маркетингом брендів одягу Tommy Hilfiger, Diesel, G Star Raw, Oggi, Accessorize, Karen Millen, Naf Naf, Minelli, Inwear Matinique, Claires, Tally Weijl, Springfield, Woman’Secret, шинних брендів Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, Debica, кулінарних брендів Торчин, Maggi, стоматологічних послуг Astra Dent, канцелярських товарів Scotch, Post’it, побутової техніки Sony, бізнес школ MIM Kiev, Oregon State University (USA)
    • Робота з провідними фрагментуваннями групами у світі – PVH (США), Vivarte (Франція), IC Companies (Данія), Group Cortefil (ІспанІя)

    Області спеціалізації:

    • Комплексний маркетинг консалтинг малих та середніх підприємств (аудит, вирішення маркетингових проблем, розвиток)
    • Імідж консалтинг малих та середніх підприємств (створення або покращення фірмового стилю та іміджу).

    Корж Марина Володимирівна

    Доктор економічних наук, професор.

    Дисципліни:

    • Маркетинг
    • Стратегічний маркетинг
    • Управління маркетинговими комунікаціями
    • Управління конкурентоспроможністю фірми

    Доктор економічних наук, професор міжнародної економіки, спеціаліст стратегій міжнародного маркетингу за умов глобалізації, методів функціонального підходу у системі маркетингу промислових підприємств.

    Професор кафедри фінансів, обліку та аудиту НАУ України, доцент кафедри „Економіки підприємства”, доцент кафедри „Менеджменту” Донбаської державної машинобудівної академії, член Науково-методичної комісії України з менеджменту.

    Викладач київських бізнес-шкіл.

    Проводить дослідження у галузі загального, споживчого, промислового та міжнародного маркетингу, маркетингу машинобудівного виробництва, управління конкурентоспроможністю продукції та підприємств у промисловій сфері, маркетингу у торгівельній сфері.

    Автор 103 наукових публікацій.

    Жолонський Євген Володимирович

    Дисципліни:

    • Фінансовий менеджмент
    • Фінансовий та управлінський облік
    • Фінансово-інвестиційні стратегії компанії

     

    Магістр економіки та фінансів

    15-річний досвід у галузі управління фінансами, комерції, бізнес-аналітики, управління проєктами на великих виробничо-торговельних підприємствах України.

    Ключові компетенції:

    • Управлінський / фінансовий облік ( Managerial/Financial Accounting)
    • бюджетування (Budgeting)
    • управління проєктами (Project Management)
    • ERP - системи (Enterprise Resource Planning)
    • реінжиніринг бізнес-процесів
    • антикризовий менеджмент.

    Автор низки публікацій у профільних виданнях з питань антикризового управління фінансами у компанії.

    Кузьменко Юлія Іванівна

    Дисципліни:

    • Управління маркетинговими комунікаціями
    • Digital marketing

     

    Магістр економіки

    Експерт маркетингу, Digital marketing.

    Більше 14 років досвіду в маркетингових комунікаціях (реклама, PR, CRM) у B2B та B2C
    Персональне ведення маркетингової діяльності брендів (планування, впровадження та аналіз PR, ATL, BTL, digital, SMM, контент-стратегія, електронний маркетинг).

    Досвід роботи:

    • Начальник відділу маркетингу, реклами та PR компанії «AUTO International» - офіційного імпортера та дистриб'ютора Mazda та Suzuki в Україні («ІМ Autotrade Holding GmbH»): створення та управління службою маркетингу, реклами та PR, розробка рекламних та PR-стратегій для брендів компанії, впровадження, аналіз ефективності, розвиток брендів в Україні, дилерської мережі, представлення компанії на міжнародному рівні)
    • Фахівець рекламних продуктів «Рекламної групи Nota Bene Ukraine» (Київ) (Рекламна агенція повного циклу: просування брендів, продуктів та послуг на різних ринках).
    • Начальник відділу маркетингу групи компаній «Alfa Automotive Group» - багатопрофільного авторизованого дилера з продажу, гарантійного обслуговування та ремонту Mazda, Suzuki, Mercedes-Benz, Chrysler & Jeep, Skoda, Opel, Chevrolet: розробка, супровід та моніторинг стратегії та тактики брендингу в регіоні, розробка та впровадження маркетингової діяльності для збільшення продажів та підвищення лояльності клієнтів, запусків нових моделей у регіоні, рекламні заходи.
    • Творець ідеї та організатор всеукраїнського журналу «Mazda News». 

    Денисенко Денис Євгенович

    Дисципліни:

    • Загальний менеджмент
    • Управління конкурентоспроможністю фірми

    Доктор філософії (фінанси), Eхеcutive MBA


    Стратегічний директор, керівник стартапів та проєктів, бюджетних активів великих компаній з досвідом роботи понад 15 років у сфері:

    • E-commerce;
    • продукти харчування;
    • рітейл;
    • будівництво та нерухомість;
    • транспортування та імпорт природного газу;
    • газорозподільні мережі;
    • страхування;
    • енергетика;
    • кольорова металургія.

    Консультант комітетів ВРУ з податкової та митної політики, економічної політики.


    Досвід роботи:

    • Керівник Odyxom Participation Limited, Кіпр;
    • Бізнес експерт Fradisys I.D.C., г. Київ;
    • Заступник голови правління ВАТ "Вінницягаз";
    • Бізнес експерт Брама–Консалтинг (холдингова компанія), м. Київ;
    • Фінансовий директор Сhannel ltd., м. Київ;
    • Керівник проектів ТОВ Єврогаз, м. Київ;
    • Фінансовий директор АТ Агрополіс, м. Донецьк.

    Стручок Інна Павлівна

    Дисципліни:

    • Стратегічне управління персоналом
    • Управління розвитком та змінами

    Магістр економіки

    Стратегічне управління персоналом, формування ефективних моделей управління HR та бізнес процесами управління з більш ніж 10-річним досвідом, HR –експерт, партнер, стратег.
     

    Досвід роботи:

    • Керівник HR департаменту Багатопрофільного фінансово-промислового холдингу (формування ефективної моделі управління персоналом, опис hr бізнес-процесів та методології управління, впровадження нововведень спрямованих на збільшення результативності кожної підсистеми hr);
    • Керівник HR управління Банк Unex (розробка, впровадження та ефективне здійснення всіх систем роботи з персоналом);
    • Начальник HR управління FMCG (супровід усіх HR процесів: підбір, адаптація, оцінка, КРІ, формування HR бренду роботодавця);
    • HR-директор великого українського банку (1-а п'ятірка) Київська регіональна дирекція (оптимізація чисельності та витрат на персонал, супровід усіх HR процесів, підбір, адаптація, мотивація, КРІ, оцінка, навчання, кар'єрний розвиток, ротація, оплата праці, кадрове адміністрування);
    • Старший викладач Хмельницький економічний університет (дисципліни: менеджмент, маркетинг, економіка підприємства, основи підприємництва, основи економічних теорій).

    Жабровець Дмитро Анатолійович

    Дисципліни:

    • Управління проєктами
    • Керування часом
    • Командоутворення

    Професіонал управління проектами (PMP) (Сертифікат PMI (США)),
    експерт у галузі проєктного менеджменту


    Сертифікація PMP PMI та досвід в управлінні проектами, програмами, портфелями проектів, фінансовому аналізі інвестицій, управлінні та створенні команд

    Досвід роботи:

    • Начальник відділу розвитку проєктів Альфа-Банк;
    • Керівник проєкту БТА Банк;
    • Бізнес-консультант, викладач Навчальний центр Інком;
    • Розробник офісу управління проектів, інформаційної архітектури підприємств, навчальних програм, засобів проектування та додатків програмного забезпечення.

    Шишова Олена Борисівна

    Кандидат економічних наук

    Дисципліни:

    • Бізнес-економіка для керівників
    • Підприємництво

    Більше 10 років професійної діяльності у бізнес-плануванні, організації, управлінні, системному аналізі, розвитку процесно-орієнтованих економічних систем підприємств, моделюванні економічних процесів підприємств, маркетингу продукції, лінійного моделювання, прогнозування та моделювання ринків, аналізу економічної політики, бюджетування та управління на етапі реалізації проектів, а також контролю показників ефективності.
    Професійні інтереси: дослідження, розробки, прогнозування та планування основних економічних процесів.

    Досвід роботи:

    • Проектменеджмент залучення міжнародних позик ЄБРР ПАТ «Укргідроенерго»;
    • Начальник відділу розвитку підприємництва та інвестування Вишгородської райдержадміністрації;
    • Доцент кафедри фінансів, менеджменту та економіки, КИБІТ;
    • Керівник проєктів, ТОВ МКМ СЕРВІС ЛТД;
    • Доцент кафедри фінансів, менеджменту та економіки, Київський університет ім.Б.Грінченка;
    • Головний спеціаліст Аграрного фонду Києва при МінАПК.

    Автор 17 професійних наукових статей, 11 рекомендацій щодо розвитку АПК та монографії з розвитку сільськогосподарських відносин.

    Ломовцев Валерій Вікторович

    Дисципліни:

    • Кількісні методи у менеджменті
    • Міжнародний бізнес

    Магістр економіки

    Великий досвід бізнес-консультування з питань планування та бюджетування бізнесу, управлінського обліку, побудови системи логістики, розробки та реалізації інвестиційних та бізнес-проектів, тендерних закупівель, комерційної діяльності, ЗЕД, митної діяльності, ведення переговорів.

    Досвід роботи:

    • Директор Представництва білоруського концерну в Україні ТОВ «Бєлресурси Україна»;
    • Заступник директора з комерційних питань, ТОВ «Ремонтно – механічний завод «Білогір'я»;
    • Заступник голови правління з комерційних питань ВАТ "Завод сантехзаготівель";
    • Директор з логістики, ЗАТ "Укртехнопром" (ATON GROUP), Керівна компанія холдингу;
    • Заступник генерального директора з інвестицій (розвитку), ТОВ "Фенікс, К" (фінансова група "Автоальянс");
    • Заступник генерального директора із постачання ТОВ «Кондитерська фабрика «Лагода», Керівна компанія групи;
    • Директор, ТОВ «Агропромислова фірма «Ваїр», Керівна компанія групи.

    Шустер Юлія Дезидерівна

     Дисципліни:

    • Ораторське мистецтво
    • Ефективні презентації

    Коуч, тренер з ораторського мистецтва та майстерності публічного виступу, експерт з техніки ефірної мови.

    Досвід роботи:

    •  Викладач Першої Національної Школи Телеведучих
    •  Керівник драматичної студії у КНУ імені Тараса Шевченка
    •  Режисер у театр-студії SPLASH
    •  Співавтор та ведучий Shuster & Spodin Studio в Освітньому центрі INTEN

    Фурс Вадим

    Дисципліни:

    • Digital Marketing
    • Інтернет-маркетинг
    • Маркетинг та просування у соціальних медіа

    Сертифікований спеціаліст, майстер інтернет-маркетингу з 15-річним стажем. Має сертифікати Google, Яндекс. Розробник, адміністратор величезної кількості успішних інтернет-проектів.

    Співпрацював із великими телекомунікаційними, фінансовими, інтернет-магазинами, софтверними компаніями.
    Володіє останньою та найсучаснішою інформацією про те, як функціонує сучасний онлайн-бізнес. якими мають бути успішні сайти та веб-портали. Професіонал в електронній комерції, веб-аналітиці, сео, веб-маркетингу успішно визначає коло потенційних споживачів, знає як працювати з цільовою аудиторією, аналізувати конкурентів та їх рекламні заходи в мережі Інтернет.
    Має великий досвід у галузі пошукової та контекстної реклами. Має практичні навички обслуговування та адміністрування сайтів на таких CMS, як 1С-Бітрікс (Bitrix), WordPress, Joomla. Багато років поспіль був керівником багатьох інтернет-проектів, інтернет-маркетологом, керівником інтернет-порталу, інтернет-магазину.

    Донцова Таїсія Миколаївна

    Кандидат технічних наук

    Дисципліни:

    • Груповий проєкт: «Інтегрований багаторівневий та багатоаспектний проєкт»

    Величезний досвід оперативного та виробничого керівництва з орієнтацією на запити власника та споживачів, впровадження організаційних змін, антикризового управління, оптимізації бізнес-процесів.

    Досвід роботи:

    • Проектне управління Managing Partner InVenture Investment Group. (купівля - продаж підприємств, терміналів);
    • Доцент, КІМВ;
    • Керівник проекту ТОВ «АЛЬДАРІЯ», Казахстан;
    • Виконавчий директор ТОВ «ПЕСК Енергетика»;
    • Директор проектів КП та КП «Союз»;
    • Виконавчий директор ТОВ «ПЗРГ «Одесагаз»;
    • заступник директора АРК АП «Кримтеплокомуненерго»;
    • директор з економіки «Укртекстиль»;
    • Заступник комерційного директора ВАТ "Полтаваобленерго".

    Сарана Сергій Володимирович
     

    Кандидат юридичних наук
     

    Дисципліни:

    • Правове середовище бізнесу

    Досвід роботи:

    • доцент кафедри конституційного, адміністративного права та соціально-гуманітарних дисциплін Державної податкової академії України, секретар вченої ради;
    • доцент кафедри правознавства Полтавського інституту економіки та права Відкритого Університету «Україна»;
    • викладач кафедри права Полтавського інституту бізнесу Міжнародного науково-технічного університету

    Область професійних інтересів:

    • Проблеми вдосконалення системи адміністрування податків та зборів
    • Фінансове право
    • Податкове право

    Має понад 100 наукових публікацій, у тому числі 39 у фахових виданнях. Опубліковано 75 робіт, у тому числі 3 монографії: «Авторське право та правова охорона інтелектуальної власності в Україні та її адаптація до законодавства Європейського Союзу», «Фінансове право України», «Податкові режими: сучасність та перспективи розвитку».

    Студинська Галина Яківна

    Доктор економічних наук

    Дисципліни:

    • Менеджмент
    • Тайм-менеджмент
    • Командоутворення

    Доктор економічних наук, експерт з питань світового ринку товарів та послуг, зовнішньоекономічні зв'язки України, концептуальні питання формування бренду особистості.
    Сфера наукових інтересів: концептуальне дослідження бренду як інструменту економічного розвитку національної економіки та фактора підвищення конкурентоспроможності національної економіки.

    Бізнес-тренер з досвідом роботи понад 15 років. заступник генерального директора з комерційних питань будівельного тресту; начальник відділу маркетингу та збуту  ДП "Поліграфічний комбінат "Зоря"; директор з маркетингу  ТОВ "Поступ і Капітал", заступник фінансового директора  видавничого дому "Автоцентр"; начальник відділу маркетингу та збуту  фабрики ВАТ "Спецмеблі".

    Практикуючий бізнес-консультант з менеджменту, управління бізнесом, особистої ефективності.

    Программа обучения

    Научные основы менеджмента и бизнеса

    Бизнес-экономика для руководителей:

    Микроэкономика

    • Экономическая теория: ресурсы и потребности, альтернативные издержки.
    • Рыночный механизм и его элементы: спрос и предложение, их равновесие.
    • Эластичность спроса и предложения.
    • Анализ потребительского поведения: подходы, функция полезности, кривые безразличия, оптимальный выбор потребителя.
    • Производство, технология, функция производства: постоянные и переменные факторы производства, деятельность фирмы в краткосрочном периоде, закон убывающей отдачи.
    • Издержки производства: краткосрочные издержки, долгосрочный период в деятельности фирмы, эффект масштаба производства.
    • Анализ рыночных структур: конкурентная структура рынка, модель совершенной конкуренции, краткосрочное и долгосрочное равновесие.
    • Чистая монополия: модели чистой монополии, выбор оптимального объема производства, ценовая дискриминация.
    • Несовершенная конкуренция: рынок олигополии, модели, рынок монополистической конкуренции.
    • Неопределенность рыночной экономики, риск и способы его минимизации, спекуляция.

    Макроэкономика

    • Основные макроэкономические показатели: количественная и ценовая составляющая.
    • Макроэкономическое равновесие: совокупный спрос и предложение.
    • Макроэкономическая нестабильность: экономический цикл, циклические колебания.
    • Безработица: виды, причины и последствия безработицы, государственная политика.
    • Инфляция: виды, сеньораж и инфляционный налог, инфляция и безработица, антиинфляционная политика.
    • Потребление, сбережения, инвестиции, эффект мультипликатора.
    • Налогово-бюджетная политика: государственный бюджет, налоги и налоговая политика, кривая Лаффера, принципы формирования налоговой системы, бюджетный дефицит.
    • Теория денежного обращения: деньги, типы денежных систем, анализ денежного рынка, предложение денег, денежный мультипликатор.
    • Кредитно-денежная политика: структура кредитной системы, государственная политика, модель LM - взаимосвязь на денежном рынке.
    • Экономический рост и факторы его определяющие: экономический рост, его типы и факторы, новая экономика и экономический рост.

    Международный бизнес:

    • Введение
    • Мировая торговля товарами и услугами
    • Международное движение капитала
    • Международные валютные расчеты
    • Система учета международных операций в форме платежного баланса Национальная политика в области внешней торговли
    • ВТО в мировой экономической системе

    Правовая среда бизнеса:

    Формы ведения бизнеса в Украине, требования, преимущества и недостатки различных видов деятельности.
    Порядок регистрации бизнеса: подача и оформление документов, упрощение процедур.
    Налогообложение бизнеса. Налоги в Украине, их учет, начисление и уплата. Выбор форм налогообложения.
    Договорная деятельность. Виды договоров, обязательные условия в договорах. Ведение переговоров, привлечение юридической помощи, привлечение к ответственности недобросовестного юридического лица.
    Аспекты трудового права. Порядок найма работников, трудовые договора, гражданско-правовые договора их преимущества и недостатки, порядок выплаты заработной платы, ответственность за задержку выплаты.
    Проверки предприятия. Основные контролирующие органы, их полномочия, порядок проведения проверок.
    Операционная деятельность. Организация внутренней деятельности, документооборота, защиты информации, делегирование полномочий и контроль за их выполнением.
    Международное предпринимательство. Сотрудничество с иностранными компаниями, легализация документов, регистрация иностранных инвестиций, заключение договоров.

    Кросс-культурный менеджмент:

    • Понятия «культура» и «коммуникация» в ККМ.
    • Определение культуры в ККМ.

    Основные типологии деловых культур. Модель Г.Хофстеде.

    • Первичные ценностные ориентации.
    • Практическое применение методики Г.Хофстеде.

    Основные типологии деловых культур в курсе мва по стратегическому менеджменту.

    • Характеристики Э.Холла, Т.Парсонса и Ф.Тромпенаарса.
    • Высокий/низкий контекст Эдварда Холла.
    • Партикуляризм/универсализм Т. Парсонса - Ф.Тромпенаарса.

    Кросс-культурные стратегии в управлении организацией.

    • Модели корпоративных культур по T.Дилу и A.Кеннеди.
    • Модели корпоративных культур по Дж.Зонненфельду.
    • Корпоративные культуры в ККМ: типология Ф.Тромпенаарса и Ч. Хампдена-Тернера.

    «Культурный шок» и стратегии преодоления межкультурного конфликта.

    • Понятие «культурного шока».
    • Стадии «культурного шока».
    • Способы преодоления межкультурного конфликта.
    • Концепция когнитивного менеджмента Н.Холдена.
    • Основные ошибки в бизнес-коммуникации с иностранными партнерами.

    Менеджмент:

    Введение.

    • Общие понятия. Разнообразие взглядов на менеджмент.
    • Менеджмент и бизнес. Менеджмент – наука или искусство?
    • Менеджмент как многоуровневое управление. Система и контур управления.
    • Процесс менеджмента. Анализ изменения состояния.
    • Школы менеджмента. Современный менеджмент

    Принятие решений

    • Миссия и цели организации. Направления разработки целей
    • Планирование, его виды. Принятие решений
    • Контроль: процесс, этапы, осуществление. Вознаграждения и наказания
    • Финансы в принятии решений. Учетная политика. Бюджетирование и планирование.

    Эффективное общение

    • Имидж менеджера. Деловой этикет
    • Принципы эффективного менеджмента. Как сделать Вашу работу эффективной
    • Факторы, снижающие эффективность работы менеджера. Принципы планирования рабочего времени.
    • Эффективное общение. Коммуникации и активное слушание
    • Интервью. Переговоры. Письменное общение.
    • Стресс. Способы борьбы со стрессом, профилактика
    • Ораторское искусство

    Лидерство

    • Власть и лидерство. Менеджер и лидер
    • Виды управленческой и дисциплинарной техники
    • Стили и теории руководства
    • Мотивация
    • Основные понятия и определения мотивации
    • Теории мотивации и их эволюция
    • Управление мотивацией - проектирование «идеальной» работы. Основные параметры работы
    • Методы улучшения параметров работы
    • Карьерное продвижение как мотивирующий фактор

    Группы и команды

    • Группы. Неформальные группы
    • Этапы развития и распределение ролей в группах.
    • Факторы, влияющие на эффективность групповой работы.
    • Команды, их отличия от группы.
    • Этапы перехода от группы к команде. Повышение эффективности работы команды, самодиагностика команды.
    • Совещания как разновидность групповой работы, их достоинства, недостатки, методы
    • Конфликты. Управление конфликтной ситуацией.
    • Управленческое поведение.

    Структура организации

    • Организационная структура, их разнообразие
    • Общие характеристики организаций. Типы управления. Бюрократические структуры управления.
    • Виды органических структур, их эволюция.
    • Проектирование, анализ и корректировка оргструктур
    • Принципы и задачи построения оргструктуры.
    • Методы проектирования структур. Этапы формирования оргструктуры
    • Оценка эффективности организационных решений

    Культура организации

    • Понятие культуры организации, функции, модели.
    • Культура власти, культура личности
    • Факторы, влияющие на культуру организации
    • Организация и её окружение
    • STEЕP – факторы (дальнее внешнее окружение)
    • Конкурентное (ближнее внешнее) окружение.
    • Анализ и прогнозирование внешней среды
    • SWOT – анализ.

    Управление финансами

    Финансовый менеджмент:

    Введение.

      Источники финансов. Цена финансовых ресурсов. Рынок денег

      • Источники финансов
      • Цена финансовых ресурсов
      • Рынок денег

      Основные финансовые отчеты предприятия. Интерпретация и анализ

      • Баланс предприятия, отчет о финансовых результатах. Основные финансовые документы предприятия
      • Анализ и интерпретация финансовых отчетов

      Маржинальная прибыль. Точка безубыточности. Операционный рычаг

      • Категории затрат
      • Анализ «издержки-объем-прибыль». Точка безубыточности
      • Эффект операционного рычага

      Оценка инвестиционных решений. Дисконтирование

      • Дисконтирование
      • Оценка стоимости инвестиционного проекта
      • Базовые правила оценки инвестиционных решений
      • Принятие текущих инвестиционных решений
      • Особенности принятия инвестиционных решений для разных видов инвестиционных проектов

      Структура капитала.Цена капитала.Финансовый рычаг

      • Структура капитала
      • Цена капитала
      • Эффект финансового рычага. Взаимосвязи структуры и капитала

      Управление оборотным капиталом

      • Собственный оборотный капитал
      • Управление оборотным капиталом

      Финансовое планирование и прогнозирование

      • Целевые параметры планирования
      • Процесс планирования 

    Финансовый и управленческий учет:

    • Суть финансового и управленческого учета. Основные понятия и термины.
    • Классификация доходов и ее использование в управленческом учете
    • Классификация затрат и ее использование в управленческом учете
    • Системы и методы расчёта себестоимости
    • Базовая технология анализа безубыточности (CVP-Анализ)
    • Управленческие решения в области ценообразования
    • Основные положения управления издержками
    • Суть бюджетного управления
    • Методы создания конкурентных преимуществ
    • Система управленческой отчетности
    • Основы финансового учета
    • Правила чтения финансовых отчетов
    • Баланс
    • Отчет о прибыли и убытках
    • Отчет о движении денежных средств
    • Международные стандарты финансовой отчетности

    Финансово-инвестиционные стратегии компании:

    • Разработка и анализ инвестиционных проектов
    • Инвестиционные потребности проекта и источники их финансирования
    • Оценка ценных бумаг компании и составление графиков возврата долгосрочных кредитов
    • Оценка стоимости капитала инвестиционного проекта
    • Основные критерии эффективности инвестиционного проекта и методы их оценки
    • Анализ и оценка риска инвестиционных проектов
    • Составление бизнес-плана инвестиционного проекта
    • Оптимизация портфеля ценных бумаг компании.
    • Оценка бизнеса компаний и ее цель, задачи
    • Что понимают под оценкой компаний. Задание на оценку. Принципы оценки
    • Система информации в оценке бизнеса
    • Основные подходы к оценке бизнеса
    • Корпоративное управление и стоимость компании, их взаимосвязь
    • Оценка долевой собственности
    • Зависимость финансовой устойчивости от стоимости компании
    • Концепция экономической добавленной стоимости для оценки и управления стоимостью компании
    • Потенциал для внедрения методов управления стоимостью: опыт различных компаний
    • Меры, направленные на создание стоимости (Value reporting).

    Менеджмент

    Операционный менеджмент:

    • Суть операционного менеджмента.
    • Модель Оучи (модель организации типа Z)
    • Операционный микс. Операционный менеджмент как управление операционными системами
    • Виды моделей производства и предоставления услуг
    • Операции как виды деятельности в организации. Эффективность и полезность операций
    • Типы производства. Новые тенденции в операционном менеджменте
    • Операционная стратегия.
    • Взаимосвязь операционной и организационной стратегий. Роли и задачи операционного менеджера
    • Современные подходы к практическому использованию инструментов операционного менеджмента
    • Управление сервисными операциями
    • Интегрированная цепь поставок. Референтная модель цепи поставок SCOR
    • Японский путь в менеджменте
    • Производство «Точно в срок» (Just-in-time, JIT)
    • Экономное производство (Lean Production)
    • KAIDZEN, или кружки качества
    • «Выталкивающее» производство. «Вытягивающее» производство
    • Разработка и внедрение решений в области управления производством и теория Ограничений. Пять шагов в борьбе с ограничениями Элияху Голдратта
    • Барабан, буфер, веревка
    • Прогнозирование в операционном менеджменте
    • Главный календарно-производственный план (MPS) и планирование потребности в материалах (MRP)
    • Система управления ресурсами компании 

    Организационное поведение:

    • История становления организационного поведения
    • А.Проблема включенности человека в индустриальное развитие
    • В.Хоторнские эксперименты. Школа человеческих отношений. Школа поведенческих наук
    • С.Изучение проблем обучения, переподготовки и оценки персонала
    • Организационное поведение на современном этапе и тенденции его развития. Перспективы развития организационного поведения
    • Прикладные аспекты организационного поведения

    Методология организационного поведения

    • Наблюдение, эксперимент и опросы как методы измерения в организационном поведении
    • Статистический анализ как метод получения выводов
    • Тесты и тестирование в организациях
    • Когнитивный и бихевиористский подходы в организационном поведении

    Процессы восприятия и управление впечатлением

    • Общие представления о восприятии и ощущении
    • Подходы к изучению восприятия в исторической перспективе
    • Функционирование сенсорных систем человека
    • Социальное и межличностное восприятие
    • Управление впечатлением

    Власть, влияние и лидерство в организации

    • Власть и политические аспекты в жизни организации
    • Основные подходы к изучению лидерства
    • Современные проблемы лидерства

    Трудовая мотивация: модели, приемы и проблемы

    • Теории мотивации
    • Управление как мотивирование
    • Построение систем мотивации. Мотивация труда в Украине
    • Особенности мотивации в периоды профессионального роста

    Индивидуальное и организационное научение

    • Бихевиористский подход к научению
    • Научение в бихевиорально-когнитивистcких (социально-когнитивных) теориях
    • Когнитивзм: концепция научения Дж. Келли
    • Научение в организациях
    • Групповая динамика
    • Алгоритм создания эффективной команды. Обратная связь

    Личность и психологические установки

    • Основные типы теории личности
    • Понятие личности в теориях З. Фрейда, К. Юнга, Э. Берна
    • Типология личности Майерс – Бриггс и ее применение в организации
    • Самовосприятие и обратная связь. Окно Джохари

    Стратегический менеджмент:

      Введение в стратегический менеджмент 

      • Понятие стратегии
      • Школы стратегии. Эволюция понятия «стратегия»
      • Цикл стратегического управления
      • Миссия и видение
      • Структурирование уровней построения стратегий

      Методы стратегического анализа

      • Анализ факторов дальнего окружения (PEST)
      • Анализ факторов ближнего окружения
      • Анализ ключевых факторов успеха в отрасли
      • Анализ сильных и слабых сторон анализ цепочки создания ценности
      • SWOT-анализ (анализ сильных и слабых сторон, возможностей и угроз)

      Создание и формализация стратегии

      • От стратегической диагностики к разработке стратегии
      • Разработка и формализация стратегии

      Бизнес-планирование

      • Вводная часть бизнес-плана
      • Сущность проекта
      • Рынок
      • Производственный план
      • Продажи и маркетинг
      • Управление
      • Финансовый план

      Базовые типы стратегий

      • Портфельные стратегии
      • Стратегии роста
      • Конкурентные стратегии
      • Устойчивые стратегии малых и средних фирм

    Управления проектами:

    • Введение. История управления проектами.
    • Организационная среда управления.
    • Организационная структура. Жизненный цикл проекта
    • Конкурирующие ограничения проекта. Ассоциаций УП
    • Стандарты и сертификация управления проектами
    • Процессы управления проектами.
    • Разработка Устава проекта. Заинтересованные стороны
    • Сбор требований. Предварительное описания содержания проекта
    • Стоимостная оценка
    • Планирование. Описание содержания проекта
    • Создание иерархической структуры работ.
    • Определение взаимосвязей операций. Сетевая диаграмма расписания проекта
    • Оценка ресурсов и длительности операций
    • Разработка расписания. Разработка бюджета
    • Планирование ресурсов, коммуникаций, управления рисками, качеством
    • Сокращения длительности проекта
    • Разработка плана управления проектом
    • Исполнения проекта. Набор, развитие, управление командой проекта
    • Распространение информации
    • Управление ожиданиями заинтересованных сторон
    • Мониторинг и управление проектом. Оценка исполнения
    • Анализ освоенных объемов. Вероятностная оценка проекта
    • Управление работами проекта. Система управления изменениями
    • Осуществление общего управления изменениями
    • Мониторинг и управление рисками
    • Обновление активов процессов организации
    • Завершение проекта
    • Закупки в проектах. Среда управления проектами
    • Программа проектов. Портфель проектов
    • Внедрение корпоративной системы управление проектами
    • Современные технологии управление проектами. Метод критической цепи
    • Agile проекты. Scrum

    Стратегическое управление человеческими ресурсами:

    Основные понятия кадрового менеджмента

    • Принципы управления персоналом компании.
    • Кадровая политика компании.
    • Система управления персоналом, функции управления персоналом
    • Особенности управления персоналом
    • Эффективность системы управления персоналом
    • Служба управления персоналом: структура, ее место в компании, варианты работы

    Трудовые отношения

    • Индивидуальные особенности личности и их влияние на профессиональную деятельность
    • Ролевые позиции людей в рабочем процессе
    • Функция мотивации и стимулирования в системе Управления персоналом
    • Разработка системы стимулирования и мотивации: вознаграждение, компенсационный пакет, зарплата, социальный пакет
    • Создание мотивирующей рабочей среды
    • Вовлечение в управление

    Взаимодействие компании с внешней средой

    • Политика компании в найме персонала
    • Планирование человеческих ресурсов и подбор персонала
    • Выявление потребности и планирование персонала
    • Основные технологии отбора и найма персонала
    • Методы отбора персонала. Оценка при отборе персонала
    • Конкурсный отбор руководителей
    • Наем и адаптация персонала. Уход из компании

    Принципы оценки персонала

    • Цели оценки персонала в организации
    • Определение критериев оценки
    • Методы и системы оценки персонала
    • Аттестация как формализованная процедура оценки персонала.
    • Взаимосвязь оценки персонала и аттестации с элементами системы управления персоналом
    • Метод Центров оценки персонала – ассессмент
    • Итоговые положения оценки персонала
    • Оценка эффективности труда руководителей
    • Изменения размеров оплаты и должностные перемещения по итогам оценки персонала

    Выявление потребности компании в подготовке персонала

    • Разработка программы развития и подготовки
    • Процесс подготовки персонала: формы, виды, выбор методов обучения
    • Оценка эффективности подготовки персонала
    • Развитие карьеры

    Правовое регулирование возникновения, изменения и прекращения трудовых отношений

    • Прием на работу. Трудовой договор. Перевод. Увольнение с работы
    • Правовое регулирование организации труда
    • Рабочее время и время отдыха. Оплата труда. Льготы. Гарантии и компенсации
    • Охрана труда
    • Трудовые отношения с иностранными работниками

    Стандарты деятельности по управлению персоналом

    • Анализ компании (особенности службы персонала)
    • Положения о подразделениях и должностные инструкции; принципы их разработки
    • Компетенции; принципы разработки
    • Проектирование рабочих мест.

    Корпоративное управление и корпоративные финансы:

    Корпоративное управление: истоки и развитие

    • Особенности организации управления корпорацией
    • Оценка факторов корпоративного управления
    • Документы, регламентирующие правила взаимоотношений и устанавливающих структуру в рамках корпоративной среды
    • Требования МСБУ к отчетности компаний. Раскрытие информации в финансовой отчетности
    • Регулирование корпоративного управления
    • Модели и структура корпоративного управления
    • Участники корпоративных отношений и их цели (понятие «стейкхолдеры»)
    • Функциональное назначение органов управления
    • Источники регулирования корпоративных отношений: корпоративная культура
    • Устав и Положения АО (вопросы, которые должны отражаться в Уставе)
    • Рейтинги корпоративного управления
    • Корпоративное управление в контексте IPO

    Корпоративное управление как основа качества контроля и риск менеджмента на предприятии

    • Надлежащая система корпоративного управления и устойчивое развитие компании
    • Пути совершенствования правил в части корпоративного управления
    • Защитные меры корпоративного управления для снижения рисков компаний
    • Эффективный Совет Директоров. Разделение полномочий Председателя Совета Директоров и генерального директора (CEO). Матрица полномочий
    • Независимый директор в системе корпоративного управления
    • Что означает готовность компании к IPO?
    • Особенности бизнес-планов, инвестиционных меморандумов и проспектов эмиссии

    Корпоративное управление и стоимость компании

    • Цели бизнеса и их отражение в финансовых показателях
    • Понятие финансового цикла
    • Резервы внутреннего финансирования компании
    • Критерии оценки инвестпроектов
    • Системы финансовых и не финансовых показателей и стоимости капитала

    Современная концепция внутреннего контроля (COSO)

    • Компоненты системы внутреннего контроля
    • Контрольная среда. Контрольные процедуры
    • Информация и коммуникации
    • Мониторинг и самооценка системы внутреннего контроля

    Управление стратегическим выбором и преобразованиями:

    • Природа, модель и этапы процесса управления изменениями
    • Принципы управления изменениями. Уровни изменений
    • Концепция организационного развития
    • Вероятность успеха изменений
    • Методологии управления изменениями
    • Теоретические основы, виды и задачи организационной диагностики
    • Этапы организационной диагностики
    • Основные достоинства и потенциальные проблемы методов оргдиагностики
    • Результаты организационной диагностики
    • Организационная самодиагностика. Базовые техники
    • Сфера применения оргдиагностики. Диагностическое интервью
    • Выявление и структуризация проблемного поля организации
    • Методы анализа управленческих решений
    • Позиционный анализ организации
    • Диагностическое наблюдение
    • Понятие об организационном проектировании
    • Основные факторы организационного проектирования
    • Этапы проектирования изменений в функционирующей организации
    • Понятие, задачи и общая характеристика реинжиниринга
    • Методы организационного проектирования
    • Анализ и оптимизация организационной структуры
    • Новые формы ОСУ
    • Стадии эволюции компании.

    Маркетинг

    Маркетинг:

    Введение
    Что сегодня лежит в основе навыков, необходимых маркетологу

    • Система управления на принципах маркетинга
    • Функции и процессы
    • Инструментарий или маркетинговый комплекс
    • Как современный маркетинг создает конкурентные преимущества компании?

    Как узнать потребности клиента и потребителя?

    • Основные направления маркетинговых исследований
    • Формы и методы получения представления о потребностях и потребительских предпочтениях
    • Заказ исследования специализированной компании и самостоятельное накопление знаний о потребителе
    • Сегментация рынка и выбор целевых сегментов
    • Позиционирование товара
    • Результаты исследования переспектив маркетинга на Украине и в Европе
    • Перечень информационных источников для самостоятельного накопления знаний о потребителе и рынке в целом

    Как ориентировать деятельность компании на выявление потребности?

    • Комплекс товар/услуги как способ удовлетворения потребностей
    • Ценообразование: как не отпугнуть, а привлечь покупателя
    • Система распределения и товародвижения: как обеспечить доступность товаров и услуг потребителям
    • Интегрированные маркетинговые коммуникации

    Как организовать маркетинговую деятельность и оценить ее результаты

    • Маркетинговый отдел или распределение функций и обязательств по всем подразделениям компании?
    • В чем принципиальные отличия компании, работающей на принципах маркетинга? С чего начать маркетинговую деятельность компании?
    • Характеристики элементов комплекса маркетинговых коммуникаций
    • Элементы комплекса маркетинговых коммуникаций
    • Рыночная ситуация — задачи маркетинга для потребительских рынков

    Стратегический маркетинг:

      Введение в стратегический маркетинг
      • Маркетинговое управление и военные стратегии
      • Тактический маркетинг
      • Понятие стратегического маркетинга

      Функциональные маркетинговые стратегии

      • Типы функциональных стратегий в маркетинге
      • Особенности стратегических маркетинговых решений на рынке В2В
      • Особенности решений на рынке услуг

      Многообразие подходов к сегментированию

      • Многообразие маркетинговых подходов к сегментированию
      • Подходы к сегментированию рынка

      Позиционирование. Быть лучше –значит быть другим!

      • Выбор стратегии позиционирования
      • Направления позиционирования. Этапы позиционирования
      • Стратегии позиционирования и исследования. Залог успешного позиционирования

      Промышленный маркетинг

      • Сегментация на рынке b2b или отказ от сегментации?
      • Основные критерии сегментации на рынке b2b
      • Коммуникация и дистрибуция в сфере b2b

      Маркетинговый план

      • Структура маркетингового плана
      • Составление маркетингового плана и его анализ
      • Бюджетирование маркетинговой деятельности
      • Контроль и оценка результатов выполнения плана маркетинга

      Контроль и оценка эффективности маркетинговой деятельности

      • Проблема измерения результативности маркетинга
      • Основные маркетинговые метрики
      • Контроль в процессе стратегического маркетинга

      Концепция международного маркетинга

      • Мотивы и риски выхода компаний на зарубежные рынки
      • Этапы вовлечения компании в международный бизнес
      • Проблемы и возможности международной экспансии российских компаний
      • Как выбирать рынки для международной экспансии
      • Сравнительный анализ моделей выхода на зарубежные рынки
      • Выбор международной маркетинговой стратегии

    Управление конкурентоспособностью фирмы:

      Конкуренция: понятие, сущность, виды.

      • Эволюции понятия «конкуренция»
      • Виды и методы конкуренции.
      • Методы анализа конкуренции и конкурентов.

      Конкурентоспособность и конкурентное преимущество: понятие, взаимосвязь, классификация.

      • Понятие и виды конкурентоспособности
      • Сущность конкурентного преимущества и его взаимосвязь с конкурентоспособностью
      • Классификация конкурентных преимуществ.

      Конкурентоспособность персонала.

      • Понятие и основные характеристики конкурентоспособности персонала.
      • Конкурентные преимущества персонала.
      • Оценка конкурентоспособности персонала.

      Конкурентоспособность продукции (товаров, услуг)

      • Понятие конкурентоспособности продукции (товара).
      • Факторы и принципы конкурентоспособности продукции. Классификация конкурентных преимуществ продукции.
      • Конкурентоспособность услуг.

      Оценка и анализ конкурентоспособности продукции.

      • Критерии и принципы оценки конкурентоспособности продукции.
      • Методика анализа конкурентоспособности продукции.

      Конкурентоспособность предприятия: сущность и уровни конкурентоспособности.

      • Конкурентоспособность предприятия: сущность и уровни конкурентоспособности
      • Факторы конкурентного преимущества предприятия.
      • Методики анализа конкурентоспособности предприятия.
      • Матричные методы оценки конкурентоспособности предприятия

      Основы конкурентоспособности региона и страны.

      • Определение понятий «конкурентоспособность региона» и «конкурентоспособность страны»
      • Критерии оценки конкурентоспособности региона и страны
      • Методики анализа конкурентоспособности региона и страны.

    Основы маркетинговых коммуникаций:

    • Сущность коммуникаций и маркетинговых коммуникаций
    • Структура и особенности современного процесса маркетинговых коммуникаций. Интегрированные маркетинговые коммуникации. Рынок маркетинговых коммуникаций.
    • Процесс стратегического планирования в маркетинговых коммуникациях: выбор целевой аудитории, изучение процесса принятия решений целевой аудиторией
    • Процесс стратегического планирования в маркетинговых коммуникациях: выбор оптимального позиционирования
    • Процесс стратегического планирования: цели коммуникации и разработка креативных решений
    • Медиа измерения и основные медиа показатели.
    • Процесс стратегического планирования в маркетинговых коммуникациях: медиа стратегия и тактика
    • Медиаландшафт.
    • Планирование бюджетов при организации кампании средствами маркетинговых коммуникаций
    • Оценка эффективности коммуникационных кампаний.
    • Корпоративные формы рекламных коммуникаций
    • Тактики стимулирования сбыта

    Личностное и профессиональное развитие

    Командообразование:

    • Что такое команда?
    • Работа в команде.
    • Лидерство и команда
    • Управление конфликтами в команде.
    • Стимулирование творческой активности в команде и навыки решения проблем.
    • Процесс развития команды.
    • Взаимодействие в команде.
    • Как задействовать потенциал каждого в интересах команды?
    • Организация эффективной работы команды.

    Личная эффективность руководителя:

    • Набор профессиональных навыков руководителя.
    • Самосознание руководителя.
    • Межличностные коммуникации в менеджменте.
    • Разработка и принятие управленческих решений.
    • Подготовка к принятию решения
    • Методы принятия решений. Реализация решения.
    • Техника ведения переговоров.
    • Подготовка и проведение переговоров.
    • Влияние, манипуляция и методы противодействия.
    • Техника активного слушания. Завершающий этап переговоров.
    • Управление конфликтами в организации.
    • Объективное содержание и субъективное значение конфликта.
    • Принципы и подходы к профилактике конфликтов.
    • Технология предупреждения и управления конфликтами.
    • Управление конфликтом групп. Разработка сценария управления конфликтом.
    • Навыки эффективной презентации.
    • Проведение презентации.

    Управление временем:

    • Введение.
    • Традиционные источники временных потерь.
    • Технический инструментарий эффективного планирования времени.
    • Индивидуальные возможности оптимизации расхода времени (Как в области профессиональной деятельности, так и вне ее).
    • Целеполагание, отдых, управление энергией.
    • Контроль оперативных поручений, настройка секретариата.
    • Корпоративные стандарты тайм-менеджмента.

    Ораторское мастерство:

      Основы успешной речевой коммуникации

      • Общее понятие об успешной речевой деятельности
      • Публичные выступления как инструмент власти, средство самовыражения
      • Семь ступеней становления хорошего оратора
      • Распространенные ошибки в речевой коммуникации
      • Подготовка: сбор материала, анализ, синтез

      Секреты успешного взаимодействия со слушателями

      • Как определить характер аудитории и установить контакт. «Закон жажды»
      • Главная мысль – основа речи. Тема + рема
      • Схема выступления и развернутая схема выступления
      • Пункты речи. Как рождаются пункты/разделы?
      • Связки. Объяснение
      • Как сделать понятным Ваше выступление?
      • Как поддерживать интерес к речи на протяжении всего выступления?
      • Как рассказывать истории
      • Умение задавать вопросы и отвечать на них
      • Искусство импровизации

      Способы влияния на аудиторию

      • Принципы убеждения и правила аргументации
      • Поведение оратора в конфликтной ситуации

      Качества и техники хорошего оратора

      • Речевой стиль лидера. Голос
      • Как тренировать речевой аппарат?
      • Активность позы в речевом общении. Язык мимики и жестов
      • Что входит в понятие «стиль»? Уверенность в себе
      • Техники эмоционального настроя