EMBAExecutive MBA
|
Термін навчання: 24 місяця. Формат навчання:
Максимальна кількість слухачів у групі: 20. Вартість навчання для фіз. осіб (офлайн/онлайн) до 30.11.2024:
Для юр. осіб:
Вартість навчання для фіз. осіб (офлайн/онлайн) 3 01.12.2024:
Для юр. осіб:
|
Ключові переваги програми Executive MBA Завдання програми Executive MBA (EMBA) полягає у формуванні системного підходу до вирішення стратегічних завдань управління, професійному розвитку компетенцій керівників бізнесу. Слухачі програми навчаться виробляти довгострокову стратегію розвитку компанії, планувати комплекс заходів щодо масштабування бізнесу. Магістерська робота (МВА) доповнена великим багатокомпонентним практичним проектом, який закріплює навички стратегічного управління. Його складові:
|
В складі групи: Керівники вищої ланки та власники бізнесу, які мають досвід управління середніми та великими підприємствами від 5 років. Склад груп забезпечує роботу з високою віддачею та внутрішній консалтинг груп. |
Викладачі програми EMBA:
|
Навчальні матеріали та бібліотека
|
Диплом За результатами захисту магістерської роботи МВА та підсумками атестації слухачам надається кваліфікація «Магістр ділового адміністрування» та видається диплом Міжнародної Академії Бізнесу та Інформаційних Технологій (МАБІТ). Зразок диплома можна побачити тут. |
Структура программи Executive MBA:Наукові основи менеджменту та бізнесу Бізнес-економіка для керівників
Правове середовище бізнесу
Міжнародний бізнес
Крос-культурний менеджмент
Загальний менеджмент
Підприємництво
Управління фінансами: Фінансовий менеджмент
Фінансовий та управлінський облік
Фінансово-інвестиційні стратегії компанії
Управління Операційний менеджмент
Організаційна поведінка і лідерство
Стратегічний менеджмент
Управління проектами
Стратегічне управління людськими ресурсами
Корпоративне управління та корпоративні фінанси
Управління стратегічним вибором та перетвореннями
Маркетинг: Маркетинг
Стратегічний маркетинг
Управління маркетинговими комунікаціями
Управління конкурентоспроможністю фірми
Digital marketing
Особистісний та професійний розвиток: Командоутворення
Особиста ефективність керівника
Управління часом
Ораторська майстерність
Групові проекти
Міжнародний діловий тур: Заходи під час туру:
Програма міжнародного ділового туру, фірми для відвідування, країна, рівень готелю для проживання, харчування за програмою – обговорюється та обирається слухачами під час навчання. Оплачується окремо. Під час воєнних дій не проводиться. |
Варіанти оплати: |
Сплатити можна:
|
Калькулятор знижок Якщо Ви хочете пройти навчання за двома і більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти.... |
Методи навчання та як вступити на програму: |
Методи навчання на програмі EMBA
|
Документи для вступу: Щоб вступити на програму, необхідні документи:
Заповнену анкету, есе та заяву потрібно надіслати по e-mail : office@mabit.com.ua або mabit.com.ua@gmail.com, з фотографією у форматі *.jpg, *.png, *.gif. |
Вимоги до кандидатів
|
Документи, що видаються під час укладання договору
|
Старт програми |
Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині. |
Ближайшие даты начала занятий
|
Фотогалерея: |
Ви можете запросити на програму друзів: |
Наша адреса та телефони:
|
Викладачі програми: |
Акулов Юрій ВолодимировичДисципліни:
|
Досвід роботи:
Суспільно-наукова діяльність:
|
Дубовик Олександра ЮріївнаКандидат економічних наук Дисципліни:
|
Віце-президент Асоціації незалежних директорів України, співзасновник Обіймала посади генерального директора, директора з фінансів та інвестицій, директора з внутрішнього аудиту, ризик менеджменту та системи корпоративного управління в українських та зарубіжних фінансово-промислових групах. Має 15-річний досвід роботи в галузі управління та фінансів, керівництва проєктами впровадження систем корпоративного управління, ризик-менеджменту, внутрішнього аудиту та контролю, впровадження автоматизованих програм класу ERP (харчова промисловість, FMCG, нафта та газ, сільське господарство, сільгоспмашинобудування, алюмінієва промисловість), цукрова промисловість, медіа, оперування морських портів та стивідорний бізнес та ін.). Досвід роботи:
Включено на Топ-15 жінок-лідерів агросектору |
Зарицький Олег ВолодимировичДисципліни:
|
Директор з розвитку та персоналу Будівельної компанії ООО «Т.М.М.». За 9 років його керівництва у компанії:
|
Газнюк Юлія ЮріївнаДисципліни:
|
Дизайн іміджу – Bohomolov Image School
Області спеціалізації:
|
Корж Марина ВолодимирівнаДоктор економічних наук, професор. Дисципліни:
|
Доктор економічних наук, професор міжнародної економіки, спеціаліст стратегій міжнародного маркетингу за умов глобалізації, методів функціонального підходу у системі маркетингу промислових підприємств. Професор кафедри фінансів, обліку та аудиту НАУ України, доцент кафедри „Економіки підприємства”, доцент кафедри „Менеджменту” Донбаської державної машинобудівної академії, член Науково-методичної комісії України з менеджменту. Викладач київських бізнес-шкіл. Проводить дослідження у галузі загального, споживчого, промислового та міжнародного маркетингу, маркетингу машинобудівного виробництва, управління конкурентоспроможністю продукції та підприємств у промисловій сфері, маркетингу у торгівельній сфері. Автор 103 наукових публікацій. |
Жолонський Євген ВолодимировичДисципліни:
|
Магістр економіки та фінансів 15-річний досвід у галузі управління фінансами, комерції, бізнес-аналітики, управління проєктами на великих виробничо-торговельних підприємствах України. Ключові компетенції:
Автор низки публікацій у профільних виданнях з питань антикризового управління фінансами у компанії. |
Кузьменко Юлія ІванівнаДисципліни:
|
Магістр економіки Експерт маркетингу, Digital marketing. Більше 14 років досвіду в маркетингових комунікаціях (реклама, PR, CRM) у B2B та B2C
|
Денисенко Денис ЄвгеновичДисципліни:
|
Доктор філософії (фінанси), Eхеcutive MBA
Консультант комітетів ВРУ з податкової та митної політики, економічної політики.
|
Стручок Інна ПавлівнаДисципліни:
|
Магістр економіки Стратегічне управління персоналом, формування ефективних моделей управління HR та бізнес процесами управління з більш ніж 10-річним досвідом, HR –експерт, партнер, стратег. Досвід роботи:
|
Жабровець Дмитро АнатолійовичДисципліни:
|
Професіонал управління проектами (PMP) (Сертифікат PMI (США)),
Досвід роботи:
|
Шишова Олена БорисівнаКандидат економічних наук Дисципліни:
|
Більше 10 років професійної діяльності у бізнес-плануванні, організації, управлінні, системному аналізі, розвитку процесно-орієнтованих економічних систем підприємств, моделюванні економічних процесів підприємств, маркетингу продукції, лінійного моделювання, прогнозування та моделювання ринків, аналізу економічної політики, бюджетування та управління на етапі реалізації проектів, а також контролю показників ефективності. Досвід роботи:
Автор 17 професійних наукових статей, 11 рекомендацій щодо розвитку АПК та монографії з розвитку сільськогосподарських відносин. |
Ломовцев Валерій ВікторовичДисципліни:
|
Магістр економіки Великий досвід бізнес-консультування з питань планування та бюджетування бізнесу, управлінського обліку, побудови системи логістики, розробки та реалізації інвестиційних та бізнес-проектів, тендерних закупівель, комерційної діяльності, ЗЕД, митної діяльності, ведення переговорів. Досвід роботи:
|
Шустер Юлія ДезидерівнаДисципліни:
|
Коуч, тренер з ораторського мистецтва та майстерності публічного виступу, експерт з техніки ефірної мови. Досвід роботи:
|
Фурс ВадимДисципліни:
|
Сертифікований спеціаліст, майстер інтернет-маркетингу з 15-річним стажем. Має сертифікати Google, Яндекс. Розробник, адміністратор величезної кількості успішних інтернет-проектів. Співпрацював із великими телекомунікаційними, фінансовими, інтернет-магазинами, софтверними компаніями. |
Донцова Таїсія МиколаївнаКандидат технічних наук Дисципліни:
|
Величезний досвід оперативного та виробничого керівництва з орієнтацією на запити власника та споживачів, впровадження організаційних змін, антикризового управління, оптимізації бізнес-процесів. Досвід роботи:
|
Сарана Сергій Володимирович
|
Досвід роботи:
Область професійних інтересів:
Має понад 100 наукових публікацій, у тому числі 39 у фахових виданнях. Опубліковано 75 робіт, у тому числі 3 монографії: «Авторське право та правова охорона інтелектуальної власності в Україні та її адаптація до законодавства Європейського Союзу», «Фінансове право України», «Податкові режими: сучасність та перспективи розвитку». |
Студинська Галина ЯківнаДоктор економічних наук Дисципліни:
|
Доктор економічних наук, експерт з питань світового ринку товарів та послуг, зовнішньоекономічні зв'язки України, концептуальні питання формування бренду особистості. Бізнес-тренер з досвідом роботи понад 15 років. заступник генерального директора з комерційних питань будівельного тресту; начальник відділу маркетингу та збуту ДП "Поліграфічний комбінат "Зоря"; директор з маркетингу ТОВ "Поступ і Капітал", заступник фінансового директора видавничого дому "Автоцентр"; начальник відділу маркетингу та збуту фабрики ВАТ "Спецмеблі". Практикуючий бізнес-консультант з менеджменту, управління бізнесом, особистої ефективності. |
Программа обучения |
Научные основы менеджмента и бизнеса |
Бизнес-экономика для руководителей:Микроэкономика
Макроэкономика
|
Международный бизнес:
|
Правовая среда бизнеса:Формы ведения бизнеса в Украине, требования, преимущества и недостатки различных видов деятельности. |
Кросс-культурный менеджмент:
Основные типологии деловых культур. Модель Г.Хофстеде.
Основные типологии деловых культур в курсе мва по стратегическому менеджменту.
Кросс-культурные стратегии в управлении организацией.
«Культурный шок» и стратегии преодоления межкультурного конфликта.
|
Менеджмент:Введение.
Принятие решений
Эффективное общение
Лидерство
Группы и команды
Структура организации
Культура организации
|
Управление финансами |
Финансовый менеджмент:Введение.
Источники финансов. Цена финансовых ресурсов. Рынок денег Основные финансовые отчеты предприятия. Интерпретация и анализ Маржинальная прибыль. Точка безубыточности. Операционный рычаг Оценка инвестиционных решений. Дисконтирование Структура капитала.Цена капитала.Финансовый рычаг Управление оборотным капиталом Финансовое планирование и прогнозирование |
Финансовый и управленческий учет:
|
Финансово-инвестиционные стратегии компании:
|
Менеджмент |
Операционный менеджмент:
|
Организационное поведение:
Методология организационного поведения
Процессы восприятия и управление впечатлением
Власть, влияние и лидерство в организации
Трудовая мотивация: модели, приемы и проблемы
Индивидуальное и организационное научение
Личность и психологические установки
|
Стратегический менеджмент:
Введение в стратегический менеджмент Методы стратегического анализа Создание и формализация стратегии Бизнес-планирование Базовые типы стратегий |
Управления проектами:
|
Стратегическое управление человеческими ресурсами:Основные понятия кадрового менеджмента
Трудовые отношения
Взаимодействие компании с внешней средой
Принципы оценки персонала
Выявление потребности компании в подготовке персонала
Правовое регулирование возникновения, изменения и прекращения трудовых отношений
Стандарты деятельности по управлению персоналом
|
Корпоративное управление и корпоративные финансы:Корпоративное управление: истоки и развитие
Корпоративное управление как основа качества контроля и риск менеджмента на предприятии
Корпоративное управление и стоимость компании
Современная концепция внутреннего контроля (COSO)
|
Управление стратегическим выбором и преобразованиями:
|
Маркетинг |
Маркетинг:Введение
Как узнать потребности клиента и потребителя?
Как ориентировать деятельность компании на выявление потребности?
Как организовать маркетинговую деятельность и оценить ее результаты
|
Стратегический маркетинг:
Функциональные маркетинговые стратегии Многообразие подходов к сегментированию Позиционирование. Быть лучше –значит быть другим! Промышленный маркетинг Маркетинговый план Контроль и оценка эффективности маркетинговой деятельности Концепция международного маркетинга |
Управление конкурентоспособностью фирмы:
Конкурентоспособность и конкурентное преимущество: понятие, взаимосвязь, классификация. Конкурентоспособность персонала. Конкурентоспособность продукции (товаров, услуг) Оценка и анализ конкурентоспособности продукции. Конкурентоспособность предприятия: сущность и уровни конкурентоспособности. Основы конкурентоспособности региона и страны. |
Основы маркетинговых коммуникаций:
|
Личностное и профессиональное развитие |
Командообразование:
|
Личная эффективность руководителя:
|
Управление временем:
|
Ораторское мастерство:
Секреты успешного взаимодействия со слушателями Способы влияния на аудиторию Качества и техники хорошего оратора |