СТРУКТУРА ПРОГРАМИ:
Наукові основи бізнесу та менеджменту:
- Управлінська економіка (основні мікроекономічні та макроекономічні закономірності розвитку сучасного ринкового господарства та загальні принципи поведінки фірм в умовах ринку. Мета зрозуміти причини та наслідки змін загальноекономічної кон'юнктури, темпів економічного зростання, інфляції, безробіття, коливань валютних курсів та ін. макроекономічних змінних); прогнозувати макроекономічну динаміку для розробки адекватної стратегії розвитку своєї фірми) (іспит)
- Правове середовище бізнесу (основні акти права, які є основою для формування та розвитку нових правових інститутів становлення та розвитку ринкових відносин) (залік)
- Загальний менеджмент (формування глибоких теоретичних знань та навичок, необхідних для практичної управлінської діяльності. Управління сполучними процесами та функціями розглядається у трьох основних середовищах: управління собою, управління організаціями, управління ресурсами. Програма передбачає активне вивчення та практичне освоєння як зарубіжного, так і вітчизняного ділового адміністрування) (іспит)
- Організаційна поведінка і лідерство (людина, особистість, групи в організації, влада і вплив в організації, організаційна культура. Ефективний лідер - хто він? У чому відмінність ролей "менеджера" і "лідера"? Якими особливими управлінськими, емоційними та комунікативними компетенціями має обладати лідер?Чому одні успішні у веденні стратегічних завдань, а інші - ні?) (залік)
- Маркетинг (послідовне пізнання та набуття навичок побудови та оптимізації маркетингових стратегій, практичної організації маркетингу, здійснення його функцій у сферах товарної політики, ціноутворення, ринкових комунікацій та збуту) (іспит) Особиста ефективність керівника (курс орієнтований на розвиток професійних навичок, необхідних у
реальній діяльності) (залік)
Тренінги:
- Управління часом
Командоутворення (як сформувати команду? як ефективно управляти відносинами на всіх етапах групової динаміки, зберігаючи і сильну інтеграцію всередині команди (загальні цілі), і важливу для розвитку творчого потенціалу, рольову диференціацію?)
- Іспити
Базові професійні дисципліни в галузі менеджменту:
- Фінансовий та управлінський облік (теоретичний та методичний апарат фінансового та управлінського бухгалтерського обліку з позицій його практичного застосування як інформаційна база прийняття рішень з управління господарською діяльністю комерційних організацій. У процесі навчання слухачі засвоюють основні принципи та методичні прийоми побудови системи фінансового та управлінського обліку в компанії , опановують інструментарій аналізу даних звітності, навчаються формувати системно-орієнтовану інформаційну базу фінансового та управлінського обліку для розробки та прийняття обґрунтованих управлінських рішень ) (залік)
- Фінансовий менеджмент (розглядаються базові поняття та основні показники фінансового менеджменту, а також логіка функціонування фінансового механізму підприємства, увага приділяється формуванню раціональної структури джерел коштів підприємства, комплексному управлінню поточними активами та поточними пасивами підприємства, логіка викладу курсу дає можливість отримати теоретичні знання та практичні навички управлінських рішень з основних напрямків фінансового менеджменту) (іспит)
- Операційний менеджмент (створення цілісного уявлення про теорію обмежень в управлінні виробництвом та менеджменті проектів, системі збалансованих показників та процесно-орієнтованої системи управління, принципах та технології ощадливого виробництва, управління якістю, прогноз попиту та оптимізації управління запасами в ланцюжках поставок) (залік )
- Стратегічний маркетинг (тренди та сценарії розвитку ринкового середовища, зміна поведінки споживачів, аналіз ринкових альтернатив в умовах невизначеності, управління конкурентоспроможністю компанії, стратегічне маркетингове планування) (іспит)
- Стратегічний менеджмент (базові концепції та методи, що застосовуються у діловій практиці для забезпечення ефективного розвитку бізнесу та підтримки його конкурентоспроможності (аналіз процесів та прогнозування основних тенденцій розвитку зовнішнього середовища, його впливу на майбутні перспективи бізнесу, формування стратегії ведення бізнесу, як відповідь на «виклики») зовнішнього середовища, застосування інструментарію, методів та прийомів, що використовуються при формуванні стратегії ведення бізнесу, визначення зон повноважень та відповідальності менеджерів у досягненні стратегічних цілей (забезпечення ефективної реалізації стратегії) (залік )
- Управління людськими ресурсами (принципи та методи ефективного управління людськими ресурсами на основі практичного досвіду успішних компаній. Формуються вміння вибирати оптимальні методи управління персоналом у своїй організації, раціонально розподіляти роботу між працівниками, оцінювати ефективність роботи персоналу та визначати кращі способи його стимулювання, регулювання ділових та міжособистісних) відносин персоналу організації, моделювати кар'єру своїх підлеглих та підтримувати прагнення персоналу до професійного розвитку) (іспит)
Спеціальні дисципліни:
- Відбір та оцінка персоналу (ринок праці: можливості та обмеження, стратегія компанії у сфері забезпечення ресурсами, планування набору персоналу, плинність персоналу, процес відбору персоналу, аналіз роботи, опис роботи, формулювання критеріїв для відбору кандидатів, способи залучення кандидатів, методи оцінки кандидатів, еволюція видів інтерв'ю та особливості проведення кожного з них, типові помилки при оцінці кандидатів, вартість помилки при наборі персоналу, оцінка ефективності набору, адаптація нових співробітників в організації: цілі, зміст, вигоди для організації (екзамен )
- Управління виконанням роботи та моделювання компетенцій (поняття компетенції, поняття моделі компетенцій, застосування її УЧР (набір, оцінка виконання роботи, навчання та розвиток), процес створення моделі компетенцій, методи та практикум з моделювання компетенцій) (залік )
- Система управління персоналом, ключові показники ефективності та управління винагородою (сучасні вимоги до системи УЧР, ролі HR менеджера, стратегічне УЧР: - теорія та практика, моделі та підходи, формулювання та складові УЧР стратегії, оцінка стратегічного управління, перетворення стратегії на конкретний план дій, основні бар'єри у процесі планування та реалізації стратегії УЧР) (іспит)
- Організація навчання та розвитку співробітників. Управління талантами (залік)
- Стратегія управління персоналом (залік)
- Управління стратегічним вибором та перетвореннями (організаційна інфраструктура сучасної компанії на підтримку стратегічних змін, яка претендує на галузеве лідерство, технології прискорення проектів змін та розвитку в компаніях шляхом насичення компаній «м'якими» елементами організаційного дизайну, формування «внутрішнього устрою» життя в компанії, що робить її більш продуктивною (і конкурентоспроможною) у галузі) (залік)
- HR – експерт, партнер, стратег. Нові ролі HR менеджера (визначаємо нові завдання та ролі HR менеджера, знаходимо шляхи взаємодії генерального керівництва та HR – менеджерів для сталого розвитку компанії, вивчаємо співвідношення вимог ринку праці та кадрової політики; зона відповідальності HR-менеджера. традиційні, інноваційні та управлінські функції HR – менеджера, ролі HR – менеджера та їх аналіз, нові типи HR кар'єри, роль HR у стратегічному управлінні компанією, альянс CEO та HR: міфи та реальність) (залік)
Групові проекти
- Міжнародний діловий тур
- Ділові ігри
- Груповий проект: «Інтегрований багаторівневий та багатоаспектний проект»
- Консультування з питань написання роботи
- Відвідування українських підприємств
- Захист дипломної роботи
Міжнародний діловий тур:
Заходи під час туру:
- відвідування компаній
- бізнес-сніданки
- бізнес-вечірки
- робота над консалтинговим проектом
Програма міжнародного ділового туру, фірми для відвідування, країна, рівень готелю для проживання, харчування за програмою – обговорюється та обирається слухачами під час навчання. Оплачується окремо.
|