MBA по Стратегічному менеджменту

    Програма МВА Стратегічний менеджмент та підприємництво

    Програма МВА – Стратегічний менеджмент та підприємництво – допоможе Вам у здійсненні стратегічного бачення бізнесу та у формуванні управлінської команди для реазизації бізнес-ідей, в управлінні стратегічними змінами, налагодженні та підтримці конструктивних взаємин із зовнішніми сторонами бізнесу, правильному делегуванні повноважень та результатів. 

    Термін навчання: 24 місяці

    Формат навчання: 

    • два дня: п"ятниця з 18:30 до 21:30, субота з 10:00 до 19:00 два рази на місяць

    Максимальна кількість слухачів в групі: 20

    Вартість навчання для фіз. осіб (офлайн/онлайн) до 30.11.2024:

    • 129 600 грн. - при оплаті частинами (у розстрочку) - за кожні 12 занять - 14 440 грн., 
    • 110 160 грн. - оплата за увесь курс (передплата) - економія 19 440 грн.

    Для юр. осіб:

    • 166 320 грн - оплата за увесь курс (передплата).

    Вартість навчання для фіз. осіб (офлайн/онлайн) 3 01.12.2024:

    • 151 200 грн. - при оплаті частинами (у розстрочку) - за кожні 12 занять - 16 800 грн., 
    • 128 520 грн. - оплата за увесь курс (передплата) - економія  22 680 грн.

    Для юр. осіб:

    • 142 560 грн - оплата за увесь курс (передплата).

    Ключові переваги програми МВА Стратегічний менеджмент та підприємництво:

    • програма розроблена на основі досвіду провідних американських та європейських шкіл бізнесу та адаптована для українського бізнесу;
    • застосовується інтегрований підхід до аналізу комплексних проблем компаній, що сприяє формуванню та розвитку сучасних навичок розробки стратегічних та оперативних управлінських рішень;
    • навчання включає кросс-культурні елементи ведення бізнесу, що створює передумови для працевлаштування та кар'єрного зростання як в Україні, так і за її межами;
    • програма готує фахівців, що гнучко реагують на швидкозмінні вимоги ринку;
    • програма має практичний характер і розрахована на інтерактивний режим навчання (обговорення актуальних прикладів з досвіду управління вітчизняними та зарубіжними компаніями, case studies, ділові ігри та ін.).

    Програма розрахована на: 

    • керівників різних служб та підрозділів компаній, проектів, фахівців офісних та лінійних підрозділів, які претендують на зайняття керівних посад у компанії;
    • керівників бізнесу, які потребують актуалізації управлінських знань;
    • підприємців, які планують розвиток та розширення власного бізнесу;
    • всіх, хто має управлінський досвід та зацікавлений у отриманні управлінської кваліфікації зі спеціалізацією у галузі стратегічного менеджменту та менеджменту бізнес-організації, підприємництва.

     

    Викладачі програми МВА Стратегічний менеджмент та підприємництво:

    • неодноразово стажувалися та проводили заняття у закордонних університетах та бізнес-школах;
    • є авторами підручників для підготовки керівників вищої та середньої ланки;
    • мають досвід практичної роботи та консультування у вітчизняних та зарубіжних компаніях.

    Навчальні матеріали та бібліотека

    Слухачі курсу МВА зі стратегічного менеджменту забезпечуються необхідними навчальними матеріалами в особистому кабінеті слухача (підручник, робочий зошит, тести, кейси), значна частина яких підготовлена ​​викладачами, які беруть участь у навчальному процесі.

    Слухачі мають безкоштовний доступ до електронної бібліотеки з бізнес-літературою.

     

    Диплом

    Після закінчення навчання та за підсумками атестації слухачам курсу МВА зі стратегічного менеджменту надається кваліфікація «Майстер ділового адміністрування» та видається диплом Міжнародної Академії Бізнесу та Інформаційних Технологій (МАБІТ). Зразок диплома можна побачити тут.

    Структура програми:

    Наукові основи менеджменту та бізнесу 

    Управлінська економіка

    • Основні мікроекономічні та макроекономічні закономірності розвитку сучасного ринкового господарства та загальні принципи поведінки фірм в умовах ринку. Мета: зрозуміти причини та наслідки змін загальноекономічної кон'юнктури, темпів економічного зростання, інфляції, безробіття, коливань валютних курсів та ін. макроекономічних змінних); прогнозувати макроекономічну динаміку для розробки адекватної стратегії розвитку своєї фірми.

    Правове середовище бізнесу

    • Основні акти права, які становлять основу для формування та розвитку нових правових інститутів становлення та розвитку ринкових відносин.

    Загальний менеджмент

    • Формування глибоких теоретичних знань та навичок, необхідних для практичної управлінської діяльності. Управління сполучними процесами та функціями розглядається у трьох основних середовищах: управління собою, управління організаціями, управління ресурсами. Програма передбачає активне вивчення та практичне освоєння як зарубіжного, так і вітчизняного ділового адміністрування.

    Організаційна поведінка та лідерство

    • Людина, особистість, групи в організації, влада і вплив у організації, організаційна культура. Ефективний лідер - хто він? У чому відмінність ролей "менеджера" і "лідера"? Якими особливими управлінськими, емоційними та комунікативними компетенціями має володіти лідер? Чому одні успішні у веденні стратегічних завдань, а інші - ні?

    Маркетинг

    • Послідовне пізнання та набуття навичок побудови та оптимізації маркетингових стратегій, практичної організації маркетингу, здійснення його функцій у сферах товарної політики, ціноутворення, ринкових комунікацій та збуту.

    Особиста ефективність керівника

    • Курс орієнтований на розвиток професійних навичок, необхідних для реальної управлінської діяльності.

    Тренінги:

    • Керування часом
    • Командоутворення (Як сформувати команду? Як ефективно управляти відносинами на всіх етапах групової динаміки, зберігаючи і сильну інтеграцію всередині команди (загальні цілі), і, важливу для розвитку творчого потенціалу, рольову диференціацію?)

    Базові професійні дисципліни у галузі менеджменту:

    Фінансовий та управлінський облік 

    • Теоретичний та методичний апарат фінансового та управлінського бухгалтерського обліку з позицій його практичного застосування, як інформаційна база прийняття рішень із управління господарською діяльністю комерційних організацій. У процесі навчання слухачі засвоюють основні принципи та методичні прийоми побудови системи фінансового та управлінського обліку у компанії, опановують інструментарій аналізу даних звітності, навчаються формувати системно-орієнтовану інформаційну базу фінансового та управлінського обліку для розробки та прийняття обґрунтованих управлінських рішень.

    Фінансовий менеджмент

    • Розглядаються базові поняття та основні показники фінансового менеджменту, а також логіка функціонування фінансового механізму підприємства. Увага приділяється формуванню раціональної структури джерел коштів підприємства, комплексному управлінню поточними активами та поточними пасивами підприємства. Логіка викладу курсу дає можливість отримати теоретичні знання та практичні навички управлінських рішень із основних напрямків фінансового менеджменту.

    Операційний менеджмент

    • Створення цілісного уявлення про теорію обмежень в управлінні виробництвом та менеджменті проектів, системі збалансованих показників та процесно-орієнтованої системи управління, принципах та технології ощадливого виробництва, управління якістю, прогнозі попиту та оптимізації управління запасами у ланцюжках поставок.

    Стратегічний маркетинг

    • Тренди та сценарії розвитку ринкового середовища, зміна поведінки споживачів, аналіз ринкових альтернатив в умовах невизначеності, управління конкурентоспроможністю компанії, стратегічне маркетингове планування.

    Стратегічний менеджмент

    • Базові концепції та методи, що застосовуються у діловій практиці для забезпечення ефективного розвитку бізнесу та підтримки його конкурентоспроможності (аналіз процесів та прогнозування основних тенденцій розвитку зовнішнього середовища, його впливу на майбутні перспективи бізнесу, формування стратегії ведення бізнесу, як відповідь на «виклики») зовнішнього середовища, застосування інструментарію, методів та прийомів, що використовуються при формуванні стратегії ведення бізнесу, визначення зон повноважень та відповідальності менеджерів у досягненні стратегічних цілей (забезпечення ефективної реалізації стратегії).

    Управління людськими ресурсами  

    • Принципи та методи ефективного управління людськими ресурсами на основі практичного досвіду успішних компаній. Формуються вміння вибирати оптимальні методи управління персоналом у своїй організації, раціонально розподіляти роботу між працівниками, оцінювати ефективність роботи персоналу та визначати кращі способи його стимулювання, регулювання ділових та міжособистісних відносин персоналу організації, моделювати кар'єру своїх підлеглих та підтримувати прагнення персоналу до професійного розвитку.

    Спеціальні дисципліни:

    Управління проектами

    • Технології PM-управління проектами розвитку та здійснення змін в організаціях бізнесу та проектами створення нових напрямків у компаніях, організаційні аспекти

    Фінансово-інвестиційна стратегія компанії

    • Оцінка економічної ефективності змішаних інвестиційних вкладень із різних джерел на підтримку реалізації стратегії (портфеля стратегічних ініціатив), оцінка вартості успішного бізнесу, формування оптимальних тимчасових інвестиційних потоків

    Корпоративне управління та корпоративні фінанси

    • Вивчення економічних та адміністративних механізмів підвищення вартості компанії та її капіталізації в сучасних умовах.

    Digital marketing 

    • Функції та визначення маркетингу в інтернеті, поточний стан інтернет в Україні, особливості поведінки споживачів в інтернет, сучасні підходи до управління маркетингом в інтернет просторі, цілі та завдання інтернет-маркетингу, брендинг в інтернет, маркетинг у соціальних медіа, продаж в інтернет, мобільний маркетинг, SEO.

    Управління логістикою

    • Технології оптимізації логістичних рішень у бізнесі, розробка стратегії оптимального територіального розміщення розосередженого бізнесу в мережевих та вертикально інтегрованих холдингах, управління закупівлями, управління запасами, транспортна логістика, логістика складського господарства.

    Управління маркетинговими комунікаціями 

    • Що таке інтегровані маркетингові комунікації (реклама, PR, CRM, direct marketing), як працюють інтегровані маркетингові комунікації, інструменти інтегрованих маркетингових комунікацій та управління ними, стратегії інтегрованих маркетингових комунікацій, пошук, вибір та управління зовнішніми та внутрішніми плану інтегрованих маркетингових комунікацій, оцінка та моделі ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій) (залік)

    Управління стратегічним вибором та перетвореннями

    • Організаційна інфраструктура сучасної компанії на підтримку стратегічних змін, яка претендує на галузеве лідерство, технології прискорення проектів змін та розвитку в компаніях шляхом насичення компаній «м'якими» елементами організаційного дизайну, формування «внутрішнього устрою» життя в компанії, що робить її більш продуктивною (і конкурентоспроможною) у галузі)

    Міжнародний бізнес 

    • Продукти у Вашому портфелі прийнятні для експорту? які країни цікаві для експорту Вашої продукції? Вихід на ринок: у який момент часу починати експорт? Яким чином встановити контакти з Вашими закордонними клієнтами? Який профіль ідеального агента чи дистриб'ютора? Може бути він використаний для ідентифікації та вибору агента/дистриб'ютора Організаційна структура: чи готова Ваша компанія до експорту На яких ключових моментах потрібно звернути увагу Вашої компанії для успішного розширення бізнесу на міжнародних ринках?)

    Управління ризиками

    • Раціональні методи та інструменти для опису невизначеності та оцінки ризиків на основі аналізу досвіду компанії та сценарного аналізу проектів, критерії вибору ризикових рішень. Аналізуються особливості управління ризиками в операційній та інвестиційній діяльності, формуються навички розробки стратегії та тактики управління виробничими, комерційними та фінансовими) ризиками) 

    Управління продажами

    • Вибір цілей у продажах, аналіз конкурентних переваг, ланцюжок створення цінності компанії, аналіз унікальної торгової пропозиції, вибір глибини проникнення на ринок, вибір каналів збуту, оперативне управління відносинами з ключовими клієнтами, планування у продажах, ситуаційні завдання у продажах, техніка продажу – типування клієнтів

    Управління конкурентоспроможністю

    • Викладаються теоретичні та практичні питання управління  конкурентоспроможністю підприємств. Розглядаються різні підходи та погляди на проблеми управління конкурентоспроможністю підприємств, методи її виміру, шляхи встановлення, підтримки, а у необхідних випадках підвищення. Опанування процесом управління своїми конкурентними перевагами для здобуття перемоги або досягнення інших цілей у боротьбі з конкурентами.

    Управління розвитком та змінами

    • Відмінність управління змінами від управління проектами, ролі керівника в період змін. Спектр особистісних реакцій на зміни, а також їх причини, види опору, ефективні моделі впровадження змін, методи підтримки змін та мінімізації опору, навички переконання, впливи та інструменти залучення.

     Групові проекти

    • Міжнародний діловий тур
    • Ділові ігри
    • Груповий проект: «Інтегрований багаторівневий та багатоаспектний проект»
    • Консультування з питань написання роботи
    • Відвідування українських підприємств
    • Захист дипломної роботи

    Міжнародний діловий тур:

    Заходи під час туру:

    • відвідування компаній
    • бізнес-сніданки
    • бізнес-вечірки
    • робота над консалтинговим проектом

    Програма міжнародного ділового туру, фірми для відвідування, країна, рівень готелю для проживання, харчування за програмою – обговорюється та обирається слухачами під час навчання. Оплачується окремо. Під час воєнних дій не проводиться

    Варіанти оплати:

    Сплатити можна:

    • готівкою до каси МАБІТ;
    • карткою через термінал у нашому офісі;
    • з р/р підприємства, де Ви працюєте;
    • на сайті карткою, квитанцією через ПриватБанк.

    Оплата на сайті, отримання рахунку:

    • оплатити навчання на сайті можна карткою Visa, Master Card.
    • отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна в офісі МАБІТ або по Вайбер.
    • отримати квитанцію на оплату через відділення ПриватБанку.

    Перейти на сторінку .....

    Калькулятор знижок

    Якщо Ви хочете пройти навчання за двома і більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

    Методи навчання та як вступити на програму:

    Методи навчання на програмі МВА Стратегічний менеджмент та підприємництво

    • лекції.
    • Сase-study.
    • Практичні заняття (бізнес-завдання, консалтинг фірм, що діють).
    • Рольові та ділові ігри.
    • Навчальний посібник (методичка-підручник, робочий зошит) в особистому кабінеті слухача.
    • презентації.
    • Відео уроки.
    • Майстер-класи.
    • Дистанційне навчання.
    • Електронна бібліотека.

    Вимоги до кандидатів МВА Стратегічний менеджмент та підприємництво

    • Вища освіта.
    • Досвід роботи не менше 2 років.

    Документи для вступу:

    Щоб вступити на програму, необхідні документи:

    • Заява, анкета та есе
    • Диплом про освіту України та копія диплома, додаток до диплому з переліком дисциплін та копія.
    • Копія внутрішнього паспорта (1-а, 2-а, 11 стор.) або ID-картка.
    • Копія довідки про надання ідентифікаційного коду.
    • Дві кольорові фотографії 3,5 х 4,5 см.
    • Договір (заповнюється у бізнес-школі).

    Заповнену анкету, есе та заяву потрібно надіслати по e-mail : office@mabit.com.ua  або mabit.com.ua@gmail.com, з фотографією у форматі *.jpg, *.png, *.gif.

    Документи, що видаються під час укладання договору

    • Договір.
    • Рахунок-фактура.
    • Квитанція про оплату навчання.

    Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині.

    Ближайшие даты начала занятий


    Дата   День недели
    на 18:30 - 21:30
    2024-11-20 среда
    Дата   День недели
    на 10:00 - 13:00
    2024-11-30 суббота
    2025-03-01 суббота
    2025-03-15 суббота
    Дата   День недели
    на 13:00 - 16:00
    2025-02-01 суббота
    Дата   День недели
    на 16:00 - 19:00
    2024-11-30 суббота

    ФОТОГАЛЕРЕЯ:

    Акулов Юрій Володимирович

    Дисципліни:

    • Фінансовий менеджмент
    • Фінансовий та управлінський облік
    • Фінансово-інвестиційні стратегії компанії
    • ФУправління ціновою політикою компанії

    Досвід роботи:

    • Фінансовий директор компанії оптово-роздрібного імпортера;
    • Директор з економіки ТОВ «СА Лінда-Фарм»;
    • Фінансовий директор корпорації "Maximus" (Київ);
    • Генеральний директор фармацевтичної мережі "Гален";
    • Фінансовий директор "Укрінтерпродукт" (Донецьк);
    • В.о. генерального директора асоціації «Донбасхліб»;
    • Генеральний директор "Євро Сан", Дніпропетровськ;
    • Фінансовий директор ТОВ «Мерітахт» (спільне підприємство – Естонія);
    • Фінансовий директор ТОВ «ГРАНДЕ ПІККОЛІ» (корпорація «21 століття»);
    • Фінансовий директор ДПФ ТД "Маркет-Груп",

    Суспільно-наукова діяльність:

    • Щорічний доповідач форумів фінансових директорів;
    • Автор публікацій з питань бюджетування, імпортно-експортних операцій, управління фінансовими потоками компаній, планування та бюджетування в рамках контролінгу.

    Корж Марина Володимирівна

    Доктор економічних наук, професор.

    Дисципліни:

    • Загальний маркетинг
    • Стратегічний маркетинг.
    • Управління маркетинговими комунікаціями

    Доктор економічних наук, професор міжнародної економіки, спеціаліст стратегій міжнародного маркетингу за умов глобалізації, методів функціонального підходу у системі маркетингу промислових підприємств.

    Професор кафедри фінансів, обліку та аудиту НАУ України, доцент кафедри „Економіки підприємства”, доцент кафедри „Менеджменту” Донбаської державної машинобудівної академії, член Науково-методичної комісії України з менеджменту.

    Викладач київських бізнес-шкіл.

    Проводить дослідження у галузі загального, споживчого, промислового та міжнародного маркетингу, маркетингу машинобудівного виробництва, управління конкурентоспроможністю продукції та підприємств у промисловій сфері, маркетингу у торгівельній сфері.

    Автор 103 наукових публікацій.

    Денисенко Денис Євгенович

    Дисципліни:

    • Загальний менеджмент
    • Стратегічний менеджмент
    • Управління конкурентоспроможністю фірми

    Доктор філософії (фінанси), Eхеcutive MBA


    Стратегічний директор, керівник стартапів та проєктів, бюджетних активів великих компаній з досвідом роботи понад 15 років у сфері:

    • E-commerce;
    • продукти харчування;
    • рітейл;
    • будівництво та нерухомість;
    • транспортування та імпорт природного газу;
    • газорозподільні мережі;
    • страхування;
    • енергетика;
    • кольорова металургія.

    Консультант комітетів ВРУ з податкової та митної політики, економічної політики.


    Досвід роботи:

    • Керівник Odyxom Participation Limited, Кіпр;
    • Бізнес експерт Fradisys I.D.C., г. Київ;
    • Заступник голови правління ВАТ "Вінницягаз";
    • Бізнес експерт Брама–Консалтинг (холдингова компанія), м. Київ;
    • Фінансовий директор Сhannel ltd., м. Київ;
    • Керівник проектів ТОВ Єврогаз, м. Київ;
    • Фінансовий директор АТ Агрополіс, м. Донецьк.

    Стручок Інна Павлівна

    Дисципліни:

    • Стратегічне управління персоналом
    • Управління розвитком та змінами

    Магістр економіки

    Стратегічне управління персоналом, формування ефективних моделей управління HR та бізнес процесами управління з більш ніж 10-річним досвідом, HR –експерт, партнер, стратег.
     

    Досвід роботи:

    • Керівник HR департаменту Багатопрофільного фінансово-промислового холдингу (формування ефективної моделі управління персоналом, опис hr бізнес-процесів та методології управління, впровадження нововведень спрямованих на збільшення результативності кожної підсистеми hr);
    • Керівник HR управління Банк Unex (розробка, впровадження та ефективне здійснення всіх систем роботи з персоналом);
    • Начальник HR управління FMCG (супровід усіх HR процесів: підбір, адаптація, оцінка, КРІ, формування HR бренду роботодавця);
    • HR-директор великого українського банку (1-а п'ятірка) Київська регіональна дирекція (оптимізація чисельності та витрат на персонал, супровід усіх HR процесів, підбір, адаптація, мотивація, КРІ, оцінка, навчання, кар'єрний розвиток, ротація, оплата праці, кадрове адміністрування);
    • Старший викладач Хмельницький економічний університет (дисципліни: менеджмент, маркетинг, економіка підприємства, основи підприємництва, основи економічних теорій).

    Жабровець Дмитро Анатолійович

    Дисципліни:

    • Управління проєктами
    • Керування часом
    • Командоутворення

    Професіонал управління проектами (PMP) (Сертифікат PMI (США)),
    експерт у галузі проєктного менеджменту


    Сертифікація PMP PMI та досвід в управлінні проектами, програмами, портфелями проектів, фінансовому аналізі інвестицій, управлінні та створенні команд

    Досвід роботи:

    • Начальник відділу розвитку проєктів Альфа-Банк;
    • Керівник проєкту БТА Банк;
    • Бізнес-консультант, викладач Навчальний центр Інком;
    • Розробник офісу управління проектів, інформаційної архітектури підприємств, навчальних програм, засобів проектування та додатків програмного забезпечення.

    Кузьменко Юлія Іванівна

    Дисципліни:

    • Управління маркетинговими комунікаціями
    • Digital marketing

     

    Магістр економіки

    Експерт маркетингу, Digital marketing.

    Більше 14 років досвіду в маркетингових комунікаціях (реклама, PR, CRM) у B2B та B2C
    Персональне ведення маркетингової діяльності брендів (планування, впровадження та аналіз PR, ATL, BTL, digital, SMM, контент-стратегія, електронний маркетинг).

    Досвід роботи:

    • Начальник відділу маркетингу, реклами та PR компанії «AUTO International» - офіційного імпортера та дистриб'ютора Mazda та Suzuki в Україні («ІМ Autotrade Holding GmbH»): створення та управління службою маркетингу, реклами та PR, розробка рекламних та PR-стратегій для брендів компанії, впровадження, аналіз ефективності, розвиток брендів в Україні, дилерської мережі, представлення компанії на міжнародному рівні)
    • Фахівець рекламних продуктів «Рекламної групи Nota Bene Ukraine» (Київ) (Рекламна агенція повного циклу: просування брендів, продуктів та послуг на різних ринках).
    • Начальник відділу маркетингу групи компаній «Alfa Automotive Group» - багатопрофільного авторизованого дилера з продажу, гарантійного обслуговування та ремонту Mazda, Suzuki, Mercedes-Benz, Chrysler & Jeep, Skoda, Opel, Chevrolet: розробка, супровід та моніторинг стратегії та тактики брендингу в регіоні, розробка та впровадження маркетингової діяльності для збільшення продажів та підвищення лояльності клієнтів, запусків нових моделей у регіоні, рекламні заходи.
    • Творець ідеї та організатор всеукраїнського журналу «Mazda News». 

    Жолонський Євген Володимирович

    Дисципліни:

    • Фінансовий менеджмент
    • Фінансове планування та бюджетування
    • Фінансово-інвестиційна стратегія компанії

     

    Магістр економіки та фінансів

    15-річний досвід у галузі управління фінансами, комерції, бізнес-аналітики, управління проєктами на великих виробничо-торговельних підприємствах України.

    Ключові компетенції:

    • Управлінський / фінансовий облік ( Managerial/Financial Accounting)
    • бюджетування (Budgeting)
    • управління проєктами (Project Management)
    • ERP - системи (Enterprise Resource Planning)
    • реінжиніринг бізнес-процесів
    • антикризовий менеджмент.

    Автор низки публікацій у профільних виданнях з питань антикризового управління фінансами у компанії.

    Дубовик Олександра Юріївна

    Кандидат економічних наук

    Дисципліни:

    • Корпоративне управління та корпоративні фінанси
    • Фінансово-інвестиційні стратегії компанії

     

    Віце-президент Асоціації незалежних директорів України, співзасновник

    Обіймала посади генерального директора, директора з фінансів та інвестицій, директора з внутрішнього аудиту, ризик менеджменту та системи корпоративного управління в українських та зарубіжних фінансово-промислових групах.

    Має 15-річний досвід роботи в галузі управління та фінансів, керівництва проєктами впровадження систем корпоративного управління, ризик-менеджменту, внутрішнього аудиту та контролю, впровадження автоматизованих програм класу ERP (харчова промисловість, FMCG, нафта та газ, сільське господарство, сільгоспмашинобудування, алюмінієва промисловість), цукрова промисловість, медіа, оперування морських портів та стивідорний бізнес та ін.).

    Досвід роботи:

    • Директор відділу супроводу угод та IPO у компанії Ernst and Young (проекти фінансового дью-дилідженса та підготовки компаній до IPO)
    • Керівник корпоративного управління та менеджмент-аудиту в головному офісі корпорації Інтерпайп (EastOne) (керівництво проектами у бізнесах групи)
    • Керівник груп українських та зарубіжних експертів у проектах Євросоюзу (розвиток агросектору в Україні, впровадження фінансового менеджменту у великих та середніх підприємствах України) – Оболонь, Київмедпрепарат, Бліц-Інформ)
    • Радник головного акціонера та заступник генерального директора з економіки та фінансів (CFO) мультинаціональної корпорації Ceres Terminals Inc. (Одеський порт).
    • Має досвід керівництва великими активами корпорацій (Інтерпайп/EastOne Group), Glencore (один із провідних міжнародних зернотрейдерів), Terra-Food (керівна компанія з управління провідними українськими молочними заводами, заводами з виробництва сиру та сирних продуктів, лідер ринку з виробництва спредів), радник головного акціонера групи. Має багаторічний досвід співпраці з провідними бізнес-школами України

    Включено на Топ-15 жінок-лідерів агросектору

    Зарицький Олег Володимирович

    Дисципліни:

    • Стратегічне управління людськими ресурсами
    • Управління стратегічним вибором та перетвореннями

     

    Директор з розвитку та персоналу Будівельної компанії ООО «Т.М.М.». За 9 років його керівництва у компанії:

    • Формалізовано та автоматизовано процедури кадрового менеджменту: розроблено стратегію та бюджет департаменту персоналу; сплановані потреби у персоналі відповідно до стратегії та цілей компанії; здійснюється управління підбором, наймом та адмініструванням; формується та підтримується позитивний імідж надійного роботодавця; здійснюється підтримка та контроль системи навчання в компанії; впроваджено мотиваційну політику, систему заробітної плати та преміювання; здійснюється підтримка та розвиток корпоративної політики.
    • Стандартизовано процедури менеджменту персоналу, здійснено аудит та формалізовано основні виробничі процеси управління підприємством, створено базу процесів та опрацьовано концептуальний дизайн для впровадження системи управління ресурсами підприємства.
    • Введено в експлуатацію систему документообігу та створено електронний архів підприємства.
    • Впроваджено систему управління ресурсами підприємства 1С УБО (управління будівельною організацією) - керівник проекту в частині: управління персоналом та заробітною платою, планування тощо.
    • Впроваджено систему документообігу 1С Документообіг ПРОФ.
    • Створено інжиніринговий центр підприємства
    • Сертифіковано проектну діяльність створеного інжинірингового центру відповідно до стандарту ISO 9001, сертифіковано основний вид діяльності. 

    Шустер Юлія Дезидерівна

     Дисципліни:

    • Ораторське мистецтво
    • Ефективні презентації

    Коуч, тренер з ораторського мистецтва та майстерності публічного виступу, експерт з техніки ефірної мови.

    Досвід роботи:

    •  Викладач Першої Національної Школи Телеведучих
    •  Керівник драматичної студії у КНУ імені Тараса Шевченка
    •  Режисер у театр-студії SPLASH
    •  Співавтор та ведучий Shuster & Spodin Studio в Освітньому центрі INTEN

    Ломовцев Валерій Вікторович

    Дисципліни:

    • Кількісні методи у менеджменті
    • Управління логістикою
    • Міжнародний бізнес

    Магістр економіки

    Великий досвід бізнес-консультування з питань планування та бюджетування бізнесу, управлінського обліку, побудови системи логістики, розробки та реалізації інвестиційних та бізнес-проектів, тендерних закупівель, комерційної діяльності, ЗЕД, митної діяльності, ведення переговорів.

    Досвід роботи:

    • Директор Представництва білоруського концерну в Україні ТОВ «Бєлресурси Україна»;
    • Заступник директора з комерційних питань, ТОВ «Ремонтно – механічний завод «Білогір'я»;
    • Заступник голови правління з комерційних питань ВАТ "Завод сантехзаготівель";
    • Директор з логістики, ЗАТ "Укртехнопром" (ATON GROUP), Керівна компанія холдингу;
    • Заступник генерального директора з інвестицій (розвитку), ТОВ "Фенікс, К" (фінансова група "Автоальянс");
    • Заступник генерального директора із постачання ТОВ «Кондитерська фабрика «Лагода», Керівна компанія групи;
    • Директор, ТОВ «Агропромислова фірма «Ваїр», Керівна компанія групи.

    Шишова Олена Борисівна

    Кандидат економічних наук

    Дисципліни:

    • Бізнес-економіка для керівників
    • Підприємництво

    Більше 10 років професійної діяльності у бізнес-плануванні, організації, управлінні, системному аналізі, розвитку процесно-орієнтованих економічних систем підприємств, моделюванні економічних процесів підприємств, маркетингу продукції, лінійного моделювання, прогнозування та моделювання ринків, аналізу економічної політики, бюджетування та управління на етапі реалізації проектів, а також контролю показників ефективності.
    Професійні інтереси: дослідження, розробки, прогнозування та планування основних економічних процесів.

    Досвід роботи:

    • Проектменеджмент залучення міжнародних позик ЄБРР ПАТ «Укргідроенерго»;
    • Начальник відділу розвитку підприємництва та інвестування Вишгородської райдержадміністрації;
    • Доцент кафедри фінансів, менеджменту та економіки, КИБІТ;
    • Керівник проєктів, ТОВ МКМ СЕРВІС ЛТД;
    • Доцент кафедри фінансів, менеджменту та економіки, Київський університет ім.Б.Грінченка;
    • Головний спеціаліст Аграрного фонду Києва при МінАПК.

    Автор 17 професійних наукових статей, 11 рекомендацій щодо розвитку АПК та монографії з розвитку сільськогосподарських відносин.

    Брюханов Сергій Олександрович

    Дисципліни:

    • Загальний маркетинг
    • Стратегічний маркетинг
    • Управління маркетинговими комунікаціями

    У маркетингу та рекламі з 1995 року.

    Досвід роботи:

    • Директор великої рекламної агенції: понад 100 локальних та національних рекламних кампаній, понад 20 проектів щодо створення та просування брендів молочної продукції, м'ясних напівфабрикатів, товарів особистої гігієни, медичних препаратів, ЛВІ, готельних послуг, будівництва, роздрібної торгівлі.
    •  Керівник консалтингової компанії-члена маркетингової Асоціації України: підготовка та проведення маркетингових досліджень споживачів FMCG, тестування ефективності реклами та пакування, великий досвід проведення групових кількісних досліджень та фокус-груп, статистичного аналізу даних SPSS.
    •  З 2011 року в чинному бізнесі як директор з маркетингу у великих торгових мережах та оптових компаніях, PR-директор у кінокомпанії «Вольга» (Volga), керівник інтернет-маркетингу у фірмі з надання послуг SEO та просування каналами Інтернет-ЗМІ.

    В даний час є Директор з маркетингу компанії-імпортера продуктів харчування.

    Автор понад 10 популярних статей про брендинг та маркетингові дослідження. 

    Ладигін Олександр Іванович 

    Дисципліни:

    • Маркетингові дослідження
    • Керування продажем

    Керівник департаменту тренінгу «Гештальт Консалтинг Груп», керівник відділу тренінгу Міжнародного центру приватизації інвестицій та менеджменту; тренер, викладач Міжнародного інституту менеджменту. Заст. директора наукового центру «Сонар» АН України.

    Має досвід проведення тренінгів в Україні, Росії, Казахстані, Туреччині, Єгипті, ОАЕ. … Десятки тисяч учасників семінарів. Відмінні відгуки. Досвід співпраці з клієнтами у галузях: страхування, фінанси, сільгосптехніка, сільгоспхімія, туризм, продукти харчування, фармацевтика, будівництво, машинобудування, меблі, дистрибуція, роздріб та ін. Десятки виступів на конференціях, семінарах, виставках, фестивалях, телебаченні. Понад 400 клієнтів.

    Ключові галузі роботи:

    • Розробка, організація та проведення тренінгів - семінарів
    • Консалтинг персоналу та адміністративний менеджмент
    • Консалтинг у галузі стратегічного планування
    • Відкриті та корпоративні тренінги

    Сарана Сергій Володимирович
     

    Кандидат юридичних наук
     

    Дисципліни:

    • Правове середовище бізнесу

    Досвід роботи:

    • доцент кафедри конституційного, адміністративного права та соціально-гуманітарних дисциплін Державної податкової академії України, секретар вченої ради;
    • доцент кафедри правознавства Полтавського інституту економіки та права Відкритого Університету «Україна»;
    • викладач кафедри права Полтавського інституту бізнесу Міжнародного науково-технічного університету

    Область професійних інтересів:

    • Проблеми вдосконалення системи адміністрування податків та зборів
    • Фінансове право
    • Податкове право

    Має понад 100 наукових публікацій, у тому числі 39 у фахових виданнях. Опубліковано 75 робіт, у тому числі 3 монографії: «Авторське право та правова охорона інтелектуальної власності в Україні та її адаптація до законодавства Європейського Союзу», «Фінансове право України», «Податкові режими: сучасність та перспективи розвитку».

    Донцова Таїсія Миколаївна

    Кандидат технічних наук

    Дисципліни:

    • Груповий проєкт: «Інтегрований багаторівневий та багатоаспектний проєкт»

    Величезний досвід оперативного та виробничого керівництва з орієнтацією на запити власника та споживачів, впровадження організаційних змін, антикризового управління, оптимізації бізнес-процесів.

    Досвід роботи:

    • Проектне управління Managing Partner InVenture Investment Group. (купівля - продаж підприємств, терміналів);
    • Доцент, КІМВ;
    • Керівник проекту ТОВ «АЛЬДАРІЯ», Казахстан;
    • Виконавчий директор ТОВ «ПЕСК Енергетика»;
    • Директор проектів КП та КП «Союз»;
    • Виконавчий директор ТОВ «ПЗРГ «Одесагаз»;
    • заступник директора АРК АП «Кримтеплокомуненерго»;
    • директор з економіки «Укртекстиль»;
    • Заступник комерційного директора ВАТ "Полтаваобленерго".

    Фурс Вадим

    Дисципліни:

    • Digital Marketing
    • Інтернет-маркетинг
    • Маркетинг та просування у соціальних медіа

    Сертифікований спеціаліст, майстер інтернет-маркетингу з 15-річним стажем. Має сертифікати Google, Яндекс. Розробник, адміністратор величезної кількості успішних інтернет-проектів.

    Співпрацював із великими телекомунікаційними, фінансовими, інтернет-магазинами, софтверними компаніями.
    Володіє останньою та найсучаснішою інформацією про те, як функціонує сучасний онлайн-бізнес. якими мають бути успішні сайти та веб-портали. Професіонал в електронній комерції, веб-аналітиці, сео, веб-маркетингу успішно визначає коло потенційних споживачів, знає як працювати з цільовою аудиторією, аналізувати конкурентів та їх рекламні заходи в мережі Інтернет.
    Має великий досвід у галузі пошукової та контекстної реклами. Має практичні навички обслуговування та адміністрування сайтів на таких CMS, як 1С-Бітрікс (Bitrix), WordPress, Joomla. Багато років поспіль був керівником багатьох інтернет-проектів, інтернет-маркетологом, керівником інтернет-порталу, інтернет-магазину.