MBA МАРКЕТИНГ

    ПРОГРАМА МВА МАРКЕТИНГ-МЕНЕДЖМЕНТ

    Програма MBA Marketing призначена для широкого кола менеджменту, а також усіх, хто прагне стати успішними управлінцями та маркетологами, керівниками бізнесу та підприємцями, які прагнуть його розвитку та підвищення його ефективності в умовах нестабільного економічного середовища.

    Термін навчання: 24 місяці

    Формат навчання: 

    • два дня: п"ятниця з 18:30 до 21:30, субота з 10:00 до 19:00 два рази на місяць

    Максимальна кількість слухачів в групі: 20

    Вартість навчання для фіз. осіб (офлайн/онлайн):

    • 127 400 грн. - при оплаті частинами (у розстрочку) - за кожні 12 занять - 16 800 грн., 
    • 108 290 грн. - оплата за увесь курс (передплата) - економія 19 110 грн.

    Для юр. осіб:

    • 140 140 грн - оплата за увесь курс (передплата).

    Ключові переваги програми MBA Маркетинг

    • Здобуття слухачами унікальної управлінської освіти, що дає комплексний підхід до вирішення стратегічних маркетингових завдань, проблем стратегічного менеджменту та управління конкурентоспроможністю бізнесу.
    • Освоєння універсальних інструментів вирішення оперативних та стратегічних завдань управління, прогнозування майбутнього розвитку компанії та створення умов для організаційної ефективності управління.
    • В рамках роботи програми отримаєте можливість застосовувати знання та навички в процесі роботи над груповими практичними проектами слухачів програми, ситуаційними завданнями та бізнес-кейсами.
    • Візьміть участь у майстер-класах та відкритих лекціях за участю експертів сучасного бізнесу, маркетингу та менеджменту.
    • Станете учасником професійної спільноти випускників МВА з можливістю відвідування окремих курсів випускниками програм МВА МАБІТ після закінчення навчання.

    Програма розрахована на: 

    • керівників різних служб та підрозділів компаній, проектів, які претендують на посаду директора з маркетингу;
    • керівників бізнесу, які потребують актуалізації управлінських та маркетингових знань;
    • підприємців, які потребують маркетингових навичок та інструментаріїв.

    Викладачі програми МВА Marketing

    • Мають наукові ступені, МВА, досвід практичного керівництва у маркетингу, менеджменті та бізнес консультування, міжнародні сертифікати управління бізнес процесами.
    • Стажувалися та викладали у закордонних університетах та бізнес-школах.
    • Є авторами монографій, публікацій у галузі економіки, маркетингу, підготовки спеціалістів для бізнесу.

    Навчальні матеріали та бібліотека

    • Слухачі мають безкоштовний доступ до індивідуального електронного кабінету.
    • Слухачі програми МВА Marketing забезпечуються необхідними навчальними матеріалами у власному кабінеті слухача (електронний підручник, робочий зошит, тести, бібліотеки додаткової літератури)

    Диплом

    За захистом магістерської роботи МВА та підсумками атестації слухачам надається кваліфікація «Магістр ділового адміністрування» та видається диплом Міжнародної Академії Бізнесу та Інформаційних Технологій (МАБІТ). Зразок диплом тут.

    Структура програми MBA:

     Наукові основи менеджменту та бізнесу 

    Управлінська економіка

    • Основні мікроекономічні та макроекономічні закономірності розвитку сучасного ринкового господарства та загальні принципи поведінки фірм в умовах ринку. Мета: зрозуміти причини та наслідки змін загальноекономічної кон'юнктури, темпів економічного зростання, інфляції, безробіття, коливань валютних курсів та ін. макроекономічних змінних); прогнозувати макроекономічну динаміку для розробки адекватної стратегії розвитку своєї фірми.

    Правове середовище бізнесу

    • Основні акти права, які становлять основу для формування та розвитку нових правових інститутів становлення та розвитку ринкових відносин.

    Загальний менеджмент

    • Формування глибоких теоретичних знань та навичок, необхідних для практичної управлінської діяльності. Управління сполучними процесами та функціями розглядається у трьох основних середовищах: управління собою, управління організаціями, управління ресурсами. Програма передбачає активне вивчення та практичне освоєння як зарубіжного, так і вітчизняного ділового адміністрування.

    Організаційна поведінка та лідерство

    • Людина, особистість, групи в організації, влада і вплив у організації, організаційна культура. Ефективний лідер - хто він? У чому відмінність ролей "менеджера" і "лідера"? Якими особливими управлінськими, емоційними та комунікативними компетенціями має володіти лідер? Чому одні успішні у веденні стратегічних завдань, а інші - ні?

    Маркетинг

    • Послідовне пізнання та набуття навичок побудови та оптимізації маркетингових стратегій, практичної організації маркетингу, здійснення його функцій у сферах товарної політики, ціноутворення, ринкових комунікацій та збуту.

    Особиста ефективність керівника

    • Курс орієнтований на розвиток професійних навичок, необхідних для реальної управлінської діяльності.

    Тренінги:

    Керування часом

    • Опанування сукупністю методик оптимальної організації часу для виконання поточних задач, проектів та календарних подій. Типовими підходами в керуванні часом є постановка пріоритетів, розбиття великих завдань та проектів на окремі дії та делегування іншим людям

    Командоутворення

    • Як сформувати команду? Як ефективно управляти відносинами на всіх етапах групової динаміки, зберігаючи і сильну інтеграцію всередині команди (загальні цілі), і, важливу для розвитку творчого потенціалу, рольову диференціацію?

    Базові професійні дисципліни у галузі менеджменту:

    Фінансовий та управлінський облік 

    • Теоретичний та методичний апарат фінансового та управлінського бухгалтерського обліку з позицій його практичного застосування, як інформаційна база прийняття рішень із управління господарською діяльністю комерційних організацій. У процесі навчання слухачі засвоюють основні принципи та методичні прийоми побудови системи фінансового та управлінського обліку у компанії, опановують інструментарій аналізу даних звітності, навчаються формувати системно-орієнтовану інформаційну базу фінансового та управлінського обліку для розробки та прийняття обґрунтованих управлінських рішень.

    Фінансовий менеджмент

    • Розглядаються базові поняття та основні показники фінансового менеджменту, а також логіка функціонування фінансового механізму підприємства. Увага приділяється формуванню раціональної структури джерел коштів підприємства, комплексному управлінню поточними активами та поточними пасивами підприємства. Логіка викладу курсу дає можливість отримати теоретичні знання та практичні навички управлінських рішень із основних напрямків фінансового менеджменту.

    Операційний менеджмент

    • Створення цілісного уявлення про теорію обмежень в управлінні виробництвом та менеджменті проектів, системі збалансованих показників та процесно-орієнтованої системи управління, принципах та технології ощадливого виробництва, управління якістю, прогнозі попиту та оптимізації управління запасами у ланцюжках поставок.

    Стратегічний маркетинг

    • Тренди та сценарії розвитку ринкового середовища, зміна поведінки споживачів, аналіз ринкових альтернатив в умовах невизначеності, управління конкурентоспроможністю компанії, стратегічне маркетингове планування.

    Стратегічний менеджмент

    • Базові концепції та методи, що застосовуються у діловій практиці для забезпечення ефективного розвитку бізнесу та підтримки його конкурентоспроможності (аналіз процесів та прогнозування основних тенденцій розвитку зовнішнього середовища, його впливу на майбутні перспективи бізнесу, формування стратегії ведення бізнесу, як відповідь на «виклики») зовнішнього середовища, застосування інструментарію, методів та прийомів, що використовуються при формуванні стратегії ведення бізнесу, визначення зон повноважень та відповідальності менеджерів у досягненні стратегічних цілей (забезпечення ефективної реалізації стратегії).

    Управління людськими ресурсами  

    • Принципи та методи ефективного управління людськими ресурсами на основі практичного досвіду успішних компаній. Формуються вміння вибирати оптимальні методи управління персоналом у своїй організації, раціонально розподіляти роботу між працівниками, оцінювати ефективність роботи персоналу та визначати кращі способи його стимулювання, регулювання ділових та міжособистісних відносин персоналу організації, моделювати кар'єру своїх підлеглих та підтримувати прагнення персоналу до професійного розвитку.

    Спеціальні дисципліни:

    Брендінг

    • Реєстрація торгої марки. Етапи створення бренду. 

    Управління проектами

    • Технології PM-управління проектами розвитку та здійснення змін у організаціях бізнесу та проектами створення нових напрямків у компаніях; організаційні аспекти. (залік)

    Бухгалтерський облік та оподаткування, фінансова звітність

    Digital Marketing

    • Функції та визначення маркетингу в Інтернеті, поточний стан Інтернету в Україні, особливості поведінки споживачів у Інтернеті, сучасні підходи до управління маркетингом у Інтернет-просторі, цілі та завдання Інтернет-маркетингу, брендінг у Інтернеті, маркетинг у соціальних медіа, продаж в Інтернеті, мобільний маркетинг, SEO.

    Маркетингові дослідження

    Trade marketing

    Міжнародний бізнес 

    • Продукти у Вашому портфелі прийнятні для експорту? Які країни цікаві для експорту Вашої продукції? Вихід на ринок: у який момент часу розпочинати експорт? Яким чином встановити контакти з Вашими закордонними клієнтами? Який має бути профіль ідеального агента чи дистриб'ютора? Чи він може бути використаний для ідентифікації та вибору агента/дистриб'ютора? Організаційна структура: чи готова Ваша компанія до експорту? На яких ключових моментах потрібно звернути увагу Вашої компанії для успішного розширення бізнесу на міжнародних ринках?

    Управління ризиками 

    • Раціональні методи та інструменти для опису невизначеності та оцінки ризиків на основі аналізу досвіду компанії та сценарного аналізу проектів, критерії вибору ризикових рішень. Аналізуються особливості управління ризиками у операційній та інвестиційній діяльності, формуються навички розробки стратегії та тактики управління виробничими, комерційними та фінансовими ризиками.

    Управління маркетинговими комунікаціями

    • Що таке інтегровані маркетингові комунікації (реклама, PR, CRM, direct marketing), як працюють інтегровані маркетингові комунікації, інструменти інтегрованих маркетингових комунікацій та управління ними, стратегії інтегрованих маркетингових комунікацій, пошук, вибір та управління зовнішніми та внутрішніми планами інтегрованих маркетингових комунікацій, оцінка та моделі ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій. (залік)

    Медіапланування та бюджетування

    Управління конкурентоспроможністю фірми

    • Викладаються теоретичні та практичні питання управління конкурентоспроможністю підприємств. Розглядаються різні підходи та погляди на проблеми управління конкурентоспроможністю підприємств, методи її виміру, шляхи встановлення, підтримки, а у необхідних випадках, - підвищення. Опанування процесом управління своїми конкурентними перевагами для здобуття перемоги або досягнення інших цілей у боротьбі із конкурентами.

    Управління продажем 

    • Вибір цілей у продажі, аналіз конкурентних переваг, ланцюжок створення цінності компанії, аналіз унікальної торгової пропозиції, вибір глибини проникнення на ринок, вибір каналів збуту, оперативне управління відносинами із ключовими клієнтами, планування у продажі, ситуаційні завдання у продажі, техніка продажу – типування клієнтів. (залік)

    Інтелектуальна власність

    • Законодавство в сфері інтелектуальної власності. ШІ та інтелектуальна власність.

    Створення відділу маркетингу на підприємстві

    Маркетинговий дизайн

    Групові проекти

    • Груповий проект: «Інтегрований багаторівневий та багатоаспектний проект: створення бізнесу» (ділова гра);
    • Груповий проект: «Розробка маркетингової стратегії та маркетингового плану підприємства»
    • Груповий проект: «Розробка стратегії управління персоналом»

    Дипломна робота

    • Консультування з питань написання Дипломної роботи;
    • Захист Дипломної роботи.

    Міжнародний діловий тур:

    Заходи під час туру:

    • відвідування компаній;
    • бізнес-сніданки;
    • бізнес-вечірки;
    • робота над консалтинговим проектом.

    Програма міжнародного ділового туру, фірми для відвідування, країна, рівень готелю для проживання, харчування за програмою – обговорюється та обирається слухачами під час навчання. Оплачується окремо. Під час воєнних дій не проводиться

    Варіанти оплати:

    Сплатити можна:

    • готівкою до каси МАБІТ;
    • карткою через термінал у нашому офісі;
    • з р/р підприємства, де Ви працюєте;
    • на сайті карткою, квитанцією через ПриватБанк.

    Оплата на сайті, отримання рахунку:

    • оплатити навчання на сайті можна карткою Visa, Master Card.
    • отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна в офісі МАБІТ або по Вайбер.
    • отримати квитанцію на оплату через відділення ПриватБанку.

    Перейти на сторінку .....

    Калькулятор знижок

    Якщо Ви хочете пройти навчання за двома і більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

    Методи навчання та як вступити на програму:

    Методи навчання на програмі MBA

    • Лекції.
    • Сase-study.
    • Практичні заняття (бізнес-завдання, консалтинг фірм, що діють).
    • Рольові та ділові ігри.
    • Навчальний посібник (методичка-підручник, робочий зошит) в особистому кабінеті слухача.
    • Презентації.
    • Відео уроки.
    • Майстер-класи.
    • Електронна бібліотека.

    Вимоги до кандидатів

    • Вища освіта.
    • На програму приймаються менеджери вищої управлінської ланки (директори та топ-менеджери, власники), стаж управління компанією має бути не менше 3 років.

    Документи для вступу:

    Щоб вступити на програму, необхідні документи:

    • Заява, анкета та есе
    • Диплом про освіту України та копія диплома, додаток до диплому з переліком дисциплін та копія.
    • Копія внутрішнього паспорта (1-а, 2-а, 11 стор.) або ID-картка.
    • Копія довідки про надання ідентифікаційного коду.
    • Дві кольорові фотографії 3,5 х 4,5 см.
    • Договір (заповнюється у бізнес-школі).

    Заповнену анкету, есе та заяву потрібно надіслати по e-mail: office@mabit.com.ua або mabit.com.ua@gmail.com, із фотографією у форматі *.jpg, *.png, *.gif.

    Документи, що видаються під час укладання договору

    • Договір.
    • Рахунок-фактура.
    • Квитанція про оплату навчання.

    Старт програми

    Нижче наведені дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видаємо у навчальній частині.

    Ближайшие даты начала занятий


    Дата   День недели
    на 18:30 - 21:30
    2025-04-11 пятница
    2025-04-25 пятница
    2025-05-09 пятница
    2025-05-16 пятница
    2025-05-23 пятница
    Дата   День недели
    на 10:00 - 13:00
    2025-04-05 суббота
    2025-04-26 суббота
    Дата   День недели
    на 16:00 - 19:00
    2025-04-12 суббота
    2025-04-26 суббота

    ФОТОГАЛЕРЕЯ: