Програма Mini MBA ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР

    Програма Mini MBA Генеральний директор – це комплексна програма професійної підготовки для керівників вищої ланки.

    Тривалість навчання: 288 ак годин (72 заняття по 4 ак години) = 9 місяців

    Формат навчання: 

    • два дні: п'ятниця з 18:30 до 21:30, субота з 10:00 до 19:00 двічі на місяць

    Максимальна кількість слухачів у групі : 20

    Варість навчання (офлайн/онлайн):

    • 86 400 грн - при оплаті частинами (у розстрочку) - за кожні 12 зайнять -  14 440 грн, 
    • 73 440 грн   - оплата за весь курс (передплата) – економія 12 960 грн .

    Варість навчання (офлайн/онлайн) для юр.особ:

    • 95 040 грн – оплата за весь курс (передплата).

    Ключові переваги програми Mini MBA Генеральний директор:

    • вміння розробляти стратегічні та оперативні завдання, що сприяють розвитку бізнесу;
    • підвищення власної професійної компетентності та розвиток управлінських навичок, необхідних для успішного керівництва компанією;
    • вміння ефективно здійснювати ключові перетворення стратегічного та оперативного характеру;
    • здатність успішно впроваджувати у практичну діяльність сучасні методи управління бізнесом.

    Програма розрахована на: 

    • керівники компаній;
    • топ-менеджери компаній;
    • керівників структурних підрозділів, які бажають обійняти керівні посади.

    Викладачі програми Mini MBA Генеральний директор:

    • неодноразово стажувалися та проводили заняття у закордонних університетах та бізнес-школах;
    • є авторами підручників для підготовки керівників вищої та середньої ланки;
    • мають досвід практичної роботи та консультування у вітчизняних та зарубіжних компаніях.

    Навчальні матеріали та бібліотека

    Слухачі програми Mini MBA Генеральний директор забезпечуються необхідними навчальними матеріалами в особистому кабінеті слухача (підручник, робочий зошит, тести, кейси), значна частина яких підготовлена ​​викладачами, які беруть участь у навчальному процесі.

    Слухачі мають безкоштовний доступ до електронної бібліотеки з бізнес-літературою.

    Диплом

    Після закінчення навчання та за підсумками атестації слухачам курсу видається диплом Mini MBA Міжнародної Академії Бізнесу та Інформаційних Технологій (МАБІТ). Зразок диплома можна побачити тут.

    СТРУКТУРА ПРОГРАМИ:

    MINI MBA ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР:

    Загальноуправлінські дисципліни:

    • Командоутворення (як сформувати команду? як ефективно управляти відносинами на всіх етапах групової динаміки, зберігаючи і сильну інтеграцію всередині команди (загальні цілі), і важливу для розвитку творчого потенціалу, рольову диференціацію?).
    • Загальний менеджмент (формування глибоких теоретичних знань та навичок, необхідних для практичної управлінської діяльності. Управління сполучними процесами та функціями розглядається у трьох основних середовищах: управління собою, управління організаціями, управління ресурсами. Програма передбачає активне вивчення та практичне освоєння як зарубіжного, так і вітчизняного ділового адміністрування).
    • Маркетинг послідовне пізнання та набуття навичок побудови та оптимізації маркетингових стратегій, практичної організації маркетингу, здійснення його функцій у сферах товарної політики, ціноутворення, ринкових комунікацій та збуту)
    • Фінансовий та управлінський облік (теоретичний та методичний апарат фінансового та управлінського бухгалтерського обліку з позицій його практичного застосування як інформаційна база прийняття рішень з управління господарською діяльністю комерційних організацій. У процесі навчання слухачі засвоюють основні принципи та методичні прийоми побудови системи фінансового та управлінського обліку в компанії , опановують інструментарієм аналізу даних звітності, навчаються формувати системно-орієнтовану інформаційну базу фінансового та управлінського обліку для розробки та прийняття обґрунтованих управлінських рішень)
    • Організаційна поведінка і лідерство (людина, особистість, групи в організації, влада і вплив в організації, організаційна культура. Ефективний лідер - хто він? У чому відмінність ролей "менеджера" і "лідера"? Якими особливими управлінськими, емоційними та комунікативними компетенціями має обладати лідер (Чому одні успішні у веденні стратегічних завдань, а інші – ні?).
    • Фінансовий менеджмент (розглядаються базові поняття та основні показники фінансового менеджменту, а також логіка функціонування фінансового механізму підприємства, увага приділяється формуванню раціональної структури джерел коштів підприємства, комплексному управлінню поточними активами та поточними пасивами підприємства, логіка викладу курсу дає можливість отримати теоретичні знання та практичні навички управлінських рішень з основних напрямів фінансового менеджменту).
    • Управління людськими ресурсами (принципи та методи ефективного управління людськими ресурсами на основі практичного досвіду успішних компаній. Формуються вміння вибирати оптимальні методи управління персоналом у своїй організації, раціонально розподіляти роботу між працівниками, оцінювати ефективність роботи персоналу та визначати кращі способи його стимулювання, регулювання ділових та міжособистісних) відносин персоналу організації, моделювати кар'єру своїх підлеглих та підтримувати прагнення персоналу до професійного розвитку)
    • Особиста ефективність керівника (курс орієнтований розвиток професійних навичок, необхідні реальної управлінської діяльності).

    Спеціальні дисципліни:

    • Правове середовище бізнесу (основні акти права, які є основою для формування та розвитку нових правових інститутів становлення та розвитку ринкових відносин)
    • Операційний менеджмент (створення цілісного уявлення про теорію обмежень в управлінні виробництвом та менеджменті проектів, системі збалансованих показників та процесно-орієнтованої системи управління, принципах та технології ощадливого виробництва, управління якістю, прогноз попиту та оптимізації управління запасами в ланцюжках поставок)
    • Стратегічний менеджмент (базові концепції та методи, що застосовуються у діловій практиці для забезпечення ефективного розвитку бізнесу та підтримки його конкурентоспроможності (аналіз процесів та прогнозування основних тенденцій розвитку зовнішнього середовища, його впливу на майбутні перспективи бізнесу, формування стратегії ведення бізнесу, як відповідь на «виклики») зовнішнього середовища, застосування інструментарію, методів та прийомів, що використовуються при формуванні стратегії ведення бізнесу, визначення зон повноважень та відповідальності менеджерів у досягненні стратегічних цілей (забезпечення ефективної реалізації стратегії)
    • Управління продажами (вибір цілей у продажах, аналіз конкурентних переваг, ланцюжок створення цінності компанії, аналіз унікальної торгової пропозиції, вибір глибини проникнення на ринок, вибір каналів збуту, оперативне управління відносинами з ключовими клієнтами, планування у продажах, ситуаційні завдання у продажах, техніка продажу - Типування клієнтів).
    • Управління ризиками (раціональні методи та інструменти для опису невизначеності та оцінки ризиків на основі аналізу досвіду компанії та сценарного аналізу проектів, критерії вибору ризикових рішень. Аналізуються особливості управління ризиками в операційній та інвестиційній діяльності, формуються навички розробки стратегії та тактики управління виробничими, комерційними та фінансовими) ризиками)

    Дисципліни спеціалізації

    • Підприємництво
    • Стратегічний маркетинг. (Тренди та сценарії розвитку ринкового середовища, зміна поведінки споживачів, аналіз ринкових альтернатив в умовах невизначеності, управління конкурентоспроможністю компанії, стратегічне маркетингове планування)
    • Корпоративне управління та корпоративні фінанси (вивчення економічних та адміністративних механізмів підвищення вартості компанії та її капіталізації в сучасних умовах)
    • Управління маркетинговими комунікаціями (що таке інтегровані маркетингові комунікації (реклама, PR, CRM, direct marketing), як працюють інтегровані маркетингові комунікації, інструменти інтегрованих маркетингових комунікацій та управління ними, стратегії інтегрованих маркетингових комунікацій, пошук, вибір та управління зовнішніми та внутрішніми плану інтегрованих маркетингових комунікацій, оцінка та моделі ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій)
    • Фінансово-інвестиційна стратегія компанії (оцінка економічної ефективності змішаних інвестиційних вкладень із різних джерел на підтримку реалізації стратегії (портфеля стратегічних ініціатив), оцінка вартості успішного бізнесу, формування оптимальних тимчасових інвестиційних потоків)
    • Управління стратегічним вибором та перетвореннями (організаційна інфраструктура сучасної компанії на підтримку стратегічних змін, яка претендує на галузеве лідерство, технології прискорення проектів змін та розвитку в компаніях шляхом насичення компаній «м'якими» елементами організаційного дизайну, формування «внутрішнього устрою» життя в компанії, що робить її більш продуктивною (і конкурентоспроможною) у галузі)
    • Управління конкурентоспроможністю компанії

    Написання та захист атестаційної роботи:

    • Ділові ігри.
    • Консультування з питань написання роботи.
    • Захист дипломної роботи

     

    ВАРІАНТИ ОПЛАТИ:

    Сплатити можна:

    • готівкою до каси МАБІТ;
    • карткою через термінал у нашому офісі;
    • з р/р підприємства, де Ви працюєте;
    • на сайті карткою, квитанцією через ПриватБанк.

    Оплата на сайті, отримання рахунку:

    • оплатити навчання на сайті можна карткою Visa, Master Card.
    • отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна в офісі МАБІТ або по Вайбер.
    • отримати квитанцію на оплату через відділення ПриватБанку.

    Перейти на сторінку .....

    Калькулятор знижок

    Якщо Ви хочете пройти навчання за двома і більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

    МЕТОДИ НАВЧАННЯ ТА ЯК ВСТУПИТИ НА ПРОГРАМУ:

    Методи навчання на програмі Mini MBA

    • Лекції.
    • Сase-study.
    • Практичні заняття (бізнес-завдання, консалтинг фірм, що діють).
    • Рольові та ділові ігри.
    • Навчальний посібник (методичка-підручник, робочий зошит) в особистому кабінеті слухача.
    • Презентації.
    • Відео уроки.
    • Майстер-класи.
    • Електронна бібліотека.

    Вимоги до кандидатів Mini MBA:

    • Вища освіта;
    • Досвід роботи на позиції управлінця  від 2-х років.

    Документи для вступу:

    Щоб вступити на програму, необхідні документи:

    • Заява, анкета та есе
    • Диплом про освіту України та копія диплома, додаток до диплому з переліком дисциплін та копія.
    • Копія внутрішнього паспорта (1-а, 2-а, 11 стор.) або ID-картка.
    • Копія довідки про надання ідентифікаційного коду.
    • Дві кольорові фотографії 3,5 х 4,5 см.
    • Договір (заповнюється у бізнес-школі).

    Заповнену анкету, есе та заяву потрібно надіслати по e-mail : office@mabit.com.ua  або mabit.com.ua@gmail.com, з фотографією у форматі *.jpg, *.png, *.gif.

     

    Документи, що видаються під час укладання договору

    • Договір.
    • Рахунок-фактура.
    • Квитанція про оплату навчання.

    СТАРТ ПРОГРАМИ

    Нижче наведені дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видаємо у навчальній частині.

    Ближайшие даты начала занятий


    Дата   День недели
    на 18:30 - 21:30
    2024-05-10 пятница
    2024-05-24 пятница
    2024-06-07 пятница
    2024-06-21 пятница
    2024-09-13 пятница
    2024-09-20 пятница
    2024-10-04 пятница
    2024-10-18 пятница

    ФОТОГРАФІЇ КУРСУ MINI MBA:

    Натисніть на фотографію для збільшення

    Денисенко Денис Євгенович

    Дисципліни:

    • Загальний менеджмент
    • Стратегічний менеджмент
    • Управління конкурентоспроможністю фірми

    Доктор філософії (фінанси), Eхеcutive MBA

    Стратегічний директор, керівник стартапів та проектів, бюджетних активів великих компаній з досвідом роботи понад 15 років у сфері:

    • E-commerce;
    • продукти харчування;
    • рітейл;
    • будівництво та нерухомість;
    • транспортування та імпорт природного газу;
    • газорозподільні мережі;
    • страхування;
    • енергетика;
    • кольорова металургія.

    консультант комітетів ВРУ з податкової та митної політики, економічної політики.

    Досвід роботи:

    • Керівник Odyxom Participation Limited, Кіпр;
    • Бізнес експерт Fradisys I.D.C., м. Київ;
    • Заступник голови правління ВАТ Вінницягаз;
    • Бізнес експерт Брама–Консалтинг (холдингова компанія), м. Київ;
    • Фінансовий директор Сhannel ltd., м. Київ;
    • Керівник проектів ТОВ Єврогаз, м. Київ;
    • Фінансовий директор АТ Агрополіс, м. Донецьк.

    Корж Марина Володимирівна

    Доктор економічних наук, професор.

    Дисципліни:

    • Маркетинг
    • Стратегічний маркетинг
    • Управління маркетинговими комунікаціями
    • Керування конкурентоспроможністю фірми

    Доктор економічних наук, професор міжнародної економіки, спеціаліст стратегій міжнародного маркетингу за умов глобалізації, методів функціонального підходу у системі маркетингу промислових підприємств.

    Професор кафедри фінансів, обліку та аудиту НАУ України, доцент кафедри „Економіки підприємства”, доцент кафедри „Менеджменту” Донбаської державної машинобудівної академії, член Науково-методичної комісії України з менеджменту.

    Викладач київських бізнес-шкіл.

    Проводить дослідження у галузі загального, споживчого, промислового та міжнародного маркетингу, маркетингу машинобудівного виробництва, управління конкурентоспроможністю продукції та підприємств у промисловій сфері, маркетингу у торгівельній сфері.

    Автор 103 наукових публікацій.

    Зарицький Олег Володимирович

    Дисципліни:

    • Управління людськими ресурсами
    • Антикризове керування персоналом.
    • Управління виконанням роботи.
    • Ключові показники ефективності.
    • Стратегія керування персоналом.

    Директор з розвитку та персоналу Будівельної компанії ТОВ "Т.М.М.". За 9 років його керівництва у компанії:

    • Формалізовано та автоматизовано процедури кадрового менеджменту: розроблено стратегію та бюджет департаменту персоналу; сплановані потреби у персоналі відповідно до стратегії та цілей компанії; здійснюється управління підбором, наймом та адмініструванням; формується та підтримується позитивний імідж надійного роботодавця; здійснюється підтримка та контроль системи навчання в компанії; впроваджено мотиваційну політику, систему заробітної плати та преміювання; здійснюється підтримка та розвиток корпоративної політики.
    • Стандартизовано процедури менеджменту персоналу, здійснено аудит та формалізовано основні виробничі процеси управління підприємством, створено базу процесів та опрацьовано концептуальний дизайн для впровадження системи управління ресурсами підприємства.
    • Введено в експлуатацію систему документообігу та створено електронний архів підприємства.
    • Впроваджено систему управління ресурсами підприємства 1С УСО (управління будівельною організацією) - керівник проекту в частині: управління персоналом та заробітною платою, планування тощо.
    • Впроваджено систему документообігу 1С Документообіг ПРОФ.
    • Створено інжиніринговий центр підприємства
    • Сертифіковано проектну діяльність створеного інжинірингового центру відповідно до стандарту ISO 9001, сертифіковано основний вид діяльності. 

    Сарана Сергій Володимирович
     

    кандидат юридичних наук
     

    Дисципліни:

    • Правове середовище бізнесу
    • Підприємництво

    Досвід роботи:

    • доцент кафедри конституційного, адміністративного права та соціально-гуманітарних дисциплін Державної податкової академії України, секретар вченої ради;
    • доцент кафедри правознавства Полтавського інституту економіки та права Відкритого Університету «Україна»;
    • викладач кафедри права Полтавського інституту бізнесу Міжнародного науково-технічного університету.

    Область професійних інтересів:

    • Проблеми вдосконалення системи адміністрування податків та зборів
    • Фінансове право
    • Податкове право

    Має більше 100 наукових публікацій, у тому числі 39 у фахових виданнях. Опубліковано 75 робіт, у тому числі 3 монографії: «Авторське право та правова охорона інтелектуальної власності в Україні та її адаптація до законодавства Європейського Союзу», «Фінансове право України», «Податкові режими: сучасність та перспективи розвитку»

    Жолонський Євген Володимирович

    Дисципліни:

    • Фінансовий менеджмент
    • Фінансове планування та бюджетування
    • Фінансово-інвестиційна стратегія компанії

    15-річний досвід у галузі управління фінансами, комерції, бізнес-аналітики, управління проектами на великих виробничо-торговельних підприємствах України.

    Ключові компетенції:

    • Управлінський / фінансовий облік (Managerial/Financial Accounting)
    • бюджетування (Budgeting)
    • управління проектами (Project Management)
    • ERP - системи (Enterprise Resource Planning)
    • реінжиніринг бізнес-процесів
    • антикризовий менеджмент.

    Автор низки публікацій у профільних виданнях з питань антикризового управління фінансами в компанії.

    Кузьменко Юлія Іванівна

    Дисципліни:

    • Управління маркетинговими комунікаціями
    • Digital marketing

    Експерт у маркетингу, фахівець з  Digital marketing.

    Більше 14 років досвіду в маркетингових комунікаціях (реклама, PR, CRM) в B2B і B2C.
    Персональне ведення маркетингової діяльності брендів (планування, впровадження та аналіз PR, ATL, BTL, digital, SMM, контент-стратегія, електронний маркетинг).

    Досвід роботи:

    • Начальник відділу маркетингу, реклами та PR компанії «AUTO International» - офіційного імпортера та дистриб'ютора Mazda та Suzuki в Україні («ІМ Autotrade Holding GmbH»): створення та управління службою маркетингу, реклами та PR, розробка рекламних та PR-стратегій для брендів компанії, впровадження, аналіз ефективності, розвиток брендів в Україні, дилерської мережі, представлення компанії на міжнародному рівні)
    • Спеціаліст рекламних продуктів «Рекламної групи Nota Bene Ukraine» (Київ) (Рекламна агенція повного циклу: просування брендів, продуктів та послуг на різних ринках).
    • Начальник відділу маркетингу групи компаній «Alfa Automotive Group» - багатопрофільного авторизованого дилера з продажу, гарантійного обслуговування та ремонту Mazda, Suzuki, Mercedes-Benz, Chrysler & Jeep, Skoda, Opel, Chevrolet: розробка, супровід та моніторинг стратегії та тактики брендингу в регіоні, розробка та впровадження маркетингової діяльності для збільшення продажів та підвищення лояльності клієнтів, запусків нових моделей у регіоні, рекламні заходи.
    • творець ідеї та організатор всеукраїнського журналу «Mazda News». 

    Брюханов Сергій Олександрович

    Дисципліни:

    • Спільний маркетинг
    • Стратегічний маркетинг
    • Управління маркетинговими комунікаціями

    У маркетингу та рекламі з 1995 року.

    Досвід роботи:

    • Директор великої рекламної агенції: понад 100 локальних та національних рекламних кампаній, понад 20 проектів щодо створення та просування брендів молочної продукції, м'ясних напівфабрикатів, товарів особистої гігієни, медичних препаратів, ЛВІ, готельних послуг, будівництва, роздрібної торгівлі.
    •  Керівник консалтингової компанії-члена маркетингової Асоціації України: підготовка та проведення маркетингових досліджень споживачів FMCG, тестування ефективності реклами та пакування, великий досвід проведення групових кількісних досліджень та фокус-груп, статистичного аналізу даних SPSS.
    •  З 2011 року в чинному бізнесі як директор з маркетингу у великих торгових мережах та оптових компаніях, PR-директор у кінокомпанії «Вольга» (Volga), керівник інтернет-маркетингу у фірмі з надання послуг SEO та просування каналами Інтернет-ЗМІ.

    В даний час є Директор з маркетингу компанії-імпортера продуктів харчування.

    Автор понад 10 популярних статей про брендинг та маркетингові дослідження

     

    Ладигін Олександр Іванович 

    Дисципліни:

    • Маркетингові дослідження
    • Тайм менеджмент
    • Лідерство та командоутворення
    • Загальний менеджмент

    Керівник департаменту тренінгу "Гештальт Консалтинг Груп", керівник відділу тренінгу Міжнародного центру приватизації інвестицій та менеджменту, тренер, викладач Міжнародного інституту менеджменту. Зам. директора наукового центру "Сонар" АН України.

    Має досвід проведення тренінгів в Україні, Росії, Казахстані, Туреччині, Єгипті, ОАЕ… Десятки тисяч учасників семінарів. Відмінні відгуки. Досвід співпраці з клієнтами у галузях: страхування, фінанси, сільгосптехніка, сільгоспхімія, туризм, продукти харчування, фармацевтика, будівництво, машинобудування, меблі, дистрибуція, роздріб та ін. Десятки виступів на конференціях, семінарах, виставках, фестивалях, телебаченні. Понад 400 клієнтів.

    Ключові галузі роботи:

    • Розробка, організація та проведення тренінгів - семінарів
    • Консалтинг персоналу та адміністративний менеджмент
    • Консалтинг у галузі стратегічного планування
    • Відкриті та корпоративні тренінги

    Стручок Інна Павлівна

    Дисципліни:

    • Стратегічне управління персоналом
    • Управління стратегічним вибором та перетвореннями

    Магістр економіки

    Стратегічне управління персоналом, формування ефективних моделей управління HR та бізнес процесами управління з більш ніж 10-річним досвідом, HR – експерт, партнер, стратег.
     

    Досвід роботи:

    • Керівник HR департаменту Багатопрофільного фінансово-промислового холдингу (формування ефективної моделі управління персоналом, опис hr бізнес-процесів та методології управління, впровадження нововведень спрямованих на збільшення результативності кожної підсистеми hr);
    • Керівник HR управління Банк Unex (розробка, впровадження та ефективне здійснення всіх систем роботи з персоналом);
    • Начальник HR управління FMCG (супровід усіх HR процесів: підбір, адаптація, оцінка, КРІ, формування HR бренду роботодавця);
    • HR-директор великого українського банку (1-а п'ятірка) Київська регіональна дирекція (оптимізація чисельності та витрат на персонал, супровід усіх HR процесів, підбір, адаптація, мотивація, КРІ, оцінка, навчання, кар'єрний розвиток, ротація, оплата праці, кадрове адміністрування);
    • Старший викладач Хмельницький економічний університет (дисципліни: менеджмент, маркетинг, економіка підприємства, основи підприємництва, основи економічних теорій).

    Дубовик Олександра Юріївна

    Кандидат економічних наук

    Дисципліни:

    • Корпоративне управління та корпоративні фінанси
    • Фінансово-інвестиційні стратегії компанії

    Віце-президент Асоціації незалежних директорів України, співзасновник

    Обіймала посади генерального директора, директора з фінансів та інвестицій, директора з внутрішнього аудиту, ризик менеджменту та системи корпоративного управління в українських та зарубіжних фінансово-промислових групах.

    Має 15-річний досвід роботи в галузі управління та фінансів, керівництва проектами впровадження систем корпоративного управління, ризик-менеджменту, внутрішнього аудиту та контролю, впровадження автоматизованих програм класу ERP (харчова промисловість, FMCG, нафта та газ, сільське господарство, сільгоспмашинобудування, алюмінієва промисловість) , цукрова промисловість, медіа, оперування морських портів та стивідорний бізнес та ін.).

    Досвід роботи:

    Директор відділу супроводу угод та IPO у компанії Ernst and Young (проекти фінансового дью-дилідженса та підготовки компаній до IPO)

    Керівник корпоративного управління та менеджмент-аудиту в головному офісі корпорації Інтерпайп (EastOne) (керівництво проектами у бізнесах групи)

    Керівник груп українських та зарубіжних експертів у проектах Євросоюзу (розвиток агросектору в Україні, впровадження фінансового менеджменту у великих та середніх підприємствах України – Оболонь, Київмедпрепартат, Бліц-Інформ)

    Радник головного акціонера та заступник генерального директора з економіки та фінансів (CFO) мультинаціональної корпорації Ceres Terminals Inc. (Одеський порт).

    Має досвід керівництва великими активами корпорацій (Інтерпайп/EastOne Group), Glencore (один із провідних міжнародних зернотрейдерів), Terra-Food (керівна компанія з управління провідними українськими молочними заводами, заводами з виробництва сиру та сирних продуктів, лідер ринку з виробництва спредів), радник головного акціонера групи. Має багаторічний досвід співпраці з провідними бізнес-школами України

    Включено на Топ-15 жінок-лідерів агросектору

    Акулов Юрій Володимирович

    Дисципліни:

    • Фінансовий менеджмент
    • Фінансовий аналіз
    • Управлінський облік
    • Корпоративні фінанси
    • Формування цінової політики компанії

    Досвід роботи:

    • Фінансовий директор компанії оптово-роздрібного імпортера;
    • Директор з економіки ТОВ «СА Лінда-Фарм»;
    • Фінансовий директор корпорації "Maximus" (Київ);
    • Генеральний директор фармацевтичної мережі "Гален";
    • Фінансовий директор "Укрінтерпродукт" (Донецьк);
    • В.о. генерального директора асоціації «Донбасхліб»;
    • Генеральний директор "Євро Сан", Дніпропетровськ;
    • Фінансовий директор ТОВ «Мерітахт» (спільне підприємство – Естонія);
    • Фінансовий директор ТОВ «ГРАНДЕ ПІККОЛІ» (корпорація «21 століття»);
    • Фінансовий директор ДПФ ТД "Маркет-Груп",

    Суспільно-наукова діяльність:

    • Щорічний доповідач форумів фінансових директорів;
    • Автор публікацій з питань бюджетування, імпортно-експортних операцій, управління фінансовими потоками компаній, планування та бюджетування в рамках контролінгу.

    Жабровець Дмитро Анатолійович

    Дисципліни:

    • Управління проектами
    • Управління часом
    • Командоутворення

    Професіонал управління проектами (PMP) (Сертифікат PMI (США),
    експерт у галузі проектного менеджменту


    Сертифікація PMP PMI та досвід в управлінні проектами, програмами, портфелями проектів, фінансовому аналізі інвестицій, управлінні та створенні команд

    Досвід роботи:

    • Начальник відділу розвитку проектів Альфа-Банк;
    • Керівник проекту БТА Банк;
    • Бізнес-консультант, викладач Навчальний центр Інком;
    • Розробник офісу управління проектів, інформаційної архітектури підприємств, навчальних програм, засобів проектування та програмного забезпечення.