MINI MBA ЛОГІСТИКА

    Програма допоможе вирішити питання створення та ефективного управління системою логістики компанії.

    Тривалість навчання: 6 місяців

    Формат навчання: 

    • два дні: п'ятниця з 18:30 до 21:30, субота з 10:00 до 19:00 двічі на місяць

    Максимальна кількість слухачів у групі : 20

    Варість навчання (офлайн/онлайн):

    • 61 200 грн - при оплаті частинами (у розстрочку) - за кожні 12 зайнять -  14 440 грн, 
    • 52 020 грн   - оплата за весь курс (передплата) – економія 9 180 грн .

    Варість навчання (офлайн/онлайн) для юр.особ:

    • 67 320 грн – оплата за весь курс (передплата).

    Ключові переваги програми Mini MBA Логістика:

    • Підготовка керівників, які професійно володіють технологіями управління матеріальними потоками, здатних ефективно керувати логістичною діяльністю підприємства.
    • Систематизація наявних знань та досвіду.
    • Фундаментальна підготовка до вирішення професійних завдань та формування навичок прийняття ефективних управлінських рішень.
    • Сучасні знання, практичні інструменти управління логістикою, прискорення професійного та кар'єрного зростання.
    • Взаємне збагачення спілкування з однодумцями в однорідних за складом навчальних групах.
    • Сучасні технології навчання: ділові семінари, майстер-класи, комп'ютерні симуляції, тренінги, рольові ігри, розбір конкретних ситуацій.

    В складі групи:

    • топ-менеджери логістичних підприємств;
    • менеджери логістичних підрозділів, які бажають підвищити рівень професійних компетенцій;
    • держслужбовці – управлінці середньої та вищої ланки, що контролюють та координують матеріальні потоки, поставки для держпотреб та ін.
    • директора з логістики;
    • директори компаній;
    • менеджери та керівники логістичних підрозділів, які планують подальший розвиток кар'єри в галузі управління логістикою;
    • працівники інших галузей, які планують реалізуватися у сфері управління логістикою.

    Викладачі програми Mini MBA Логістика:

    • неодноразово стажувалися та проводили заняття у закордонних університетах та бізнес-школах;
    • є авторами підручників для підготовки керівників вищої та середньої ланки;
    • мають досвід практичної роботи та консультування у вітчизняних та зарубіжних компаніях.

    Навчальні матеріали та бібліотека

    Слухачі програми Mini MBA Логістика забезпечуються необхідними навчальними матеріалами в особистому кабінеті слухача (підручник, робочий зошит, тести, кейси), значна частина яких підготовлена ​​викладачами, які беруть участь у навчальному процесі.

    Слухачі мають безкоштовний доступ до електронної бібліотеки з бізнес-літературою.

    Диплом

    Після закінчення навчання та за підсумками атестації слухачам курсу видається диплом Mini MBA Міжнародної Академії Бізнесу та Інформаційних Технологій (МАБІТ). Зразок диплома можна побачити тут.

    СТРУКТУРА ПРОГРАМИ:

    MINI MBA ЛОГІСТИКА

    Загальноуправлінські дисципліни:

    • Командоутворення (як сформувати команду? як ефективно управляти відносинами на всіх етапах групової динаміки, зберігаючи і сильну інтеграцію всередині команди (загальні цілі), і важливу для розвитку творчого потенціалу, рольову диференціацію?).
    • Сучасний менеджмент для бізнесу (формування глибоких теоретичних знань та навичок, необхідних для практичної управлінської діяльності. Управління сполучними процесами та функціями розглядається у трьох основних середовищах: управління собою, управління організаціями, управління ресурсами. Програма передбачає активне вивчення та практичне освоєння як закордонного, так і вітчизняного досвіду ділового адміністрування).
    • Маркетинг (послідовне пізнання та набуття навичок побудови та оптимізації маркетингових стратегій, практичної організації маркетингу, здійснення його функцій у сферах товарної політики, ціноутворення, ринкових комунікацій та збуту)
    • Фінансовий та управлінський облік (теоретичний та методичний апарат фінансового та управлінського бухгалтерського обліку з позицій його практичного застосування як інформаційна база прийняття рішень з управління господарською діяльністю комерційних організацій. У процесі навчання слухачі засвоюють основні принципи та методичні прийоми побудови системи фінансового та управлінського обліку в компанії , опановують інструментарієм аналізу даних звітності, навчаються формувати системно-орієнтовану інформаційну базу фінансового та управлінського обліку для розробки та прийняття обґрунтованих управлінських рішень)
    • Організаційна поведінка і лідерство (людина, особистість, групи в організації, влада і вплив в організації, організаційна культура. Ефективний лідер - хто він? У чому відмінність ролей "менеджера" і "лідера"? Якими особливими управлінськими, емоційними та комунікативними компетенціями має обладати лідер (Чому одні успішні у веденні стратегічних завдань, а інші – ні?).
    • Фінансовий менеджмент (розглядаються базові поняття та основні показники фінансового менеджменту, а також логіка функціонування фінансового механізму підприємства, увага приділяється формуванню раціональної структури джерел коштів підприємства, комплексному управлінню поточними активами та поточними пасивами підприємства, логіка викладу курсу дає можливість отримати теоретичні знання та практичні навички управлінських рішень з основних напрямів фінансового менеджменту).
    • Управління людськими ресурсами (принципи та методи ефективного управління людськими ресурсами на основі практичного досвіду успішних компаній. Формуються вміння вибирати оптимальні методи управління персоналом у своїй організації, раціонально розподіляти роботу між працівниками, оцінювати ефективність роботи персоналу та визначати кращі способи його стимулювання, регулювання ділових та міжособистісних) відносин персоналу організації, моделювати кар'єру своїх підлеглих та підтримувати прагнення персоналу до професійного розвитку)
    • Особиста ефективність керівника (курс орієнтований розвиток професійних навичок, необхідні реальної управлінської діяльності).

    Спеціальні дисципліни:

    • Правове середовище бізнесу (основні акти права, які є основою для формування та розвитку нових правових інститутів становлення та розвитку ринкових відносин)
    • Операційний менеджмент (створення цілісного уявлення про теорію обмежень в управлінні виробництвом та менеджменті проектів, системі збалансованих показників та процесно-орієнтованої системи управління, принципах та технології ощадливого виробництва, управління якістю, прогноз попиту та оптимізації управління запасами в ланцюжках поставок)
    • Стратегічний менеджмент (базові концепції та методи, що застосовуються у діловій практиці для забезпечення ефективного розвитку бізнесу та підтримки його конкурентоспроможності (аналіз процесів та прогнозування основних тенденцій розвитку зовнішнього середовища, його впливу на майбутні перспективи бізнесу, формування стратегії ведення бізнесу, як відповідь на «виклики») зовнішнього середовища, застосування інструментарію, методів та прийомів, що використовуються при формуванні стратегії ведення бізнесу, визначення зон повноважень та відповідальності менеджерів у досягненні стратегічних цілей (забезпечення ефективної реалізації стратегії)

    Спеціальні дисциплін:

    • Управління відділом логістики на підприємстві (формування набору завдань та функцій логістичної служби, організаційна структура, методи розрахунку потреби в персоналі та професійних вимог, логістичний аудит, система наскрізного планування потоків, показники ефективності служби, управління логістичними витратами та визначення необхідного обсягу оборотних засобів для закупівлі оцінка мотивованості персоналу)
    • Складська логістика
    • Транспортна логістика
    • Управління закупівлями
    • Управління запасами

    Написання та захист атестаційної роботи:

    • Ділові ігри
    • Консультування з питань написання роботи
    • Захист дипломної роботи

    ВАРІАНТИ ОПЛАТИ:

    Сплатити можна:

    • готівкою до каси МАБІТ;
    • карткою через термінал у нашому офісі;
    • з р/р підприємства, де Ви працюєте;
    • на сайті карткою, квитанцією через ПриватБанк.

    Оплата на сайті, отримання рахунку:

    • оплатити навчання на сайті можна карткою Visa, Master Card.
    • отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна в офісі МАБІТ або по Вайбер.
    • отримати квитанцію на оплату через відділення ПриватБанку.

    Перейти на сторінку .....

    Документи, що видаються під час укладання договору

    • Договір.
    • Рахунок-фактура.
    • Квитанція про оплату навчання.

    МЕТОДИ НАВЧАННЯ ТА ЯК ВСТУПИТИ НА ПРОГРАМУ:

    Методи навчання на програмі Mini MBA

    • Лекції.
    • Сase-study.
    • Практичні заняття (бізнес-завдання, консалтинг фірм, що діють).
    • Рольові та ділові ігри.
    • Навчальний посібник (методичка-підручник, робочий зошит) в особистому кабінеті слухача.
    • Презентації.
    • Відео уроки.
    • Майстер-класи.
    • Електронна бібліотека.

    Вимоги до кандидатів Mini MBA:

    • Вища освіта;
    • Досвід роботи на позиції управлінця  від 2-х років.

    Документи для вступу:

    Щоб вступити на програму, необхідні документи:

    • Заява, анкета та есе
    • Диплом про освіту України та копія диплома, додаток до диплому з переліком дисциплін та копія.
    • Копія внутрішнього паспорта (1-а, 2-а, 11 стор.) або ID-картка.
    • Копія довідки про надання ідентифікаційного коду.
    • Дві кольорові фотографії 3,5 х 4,5 см.
    • Договір (заповнюється у бізнес-школі).

    Заповнену анкету, есе та заяву потрібно надіслати по e-mail : office@mabit.com.ua  або mabit.com.ua@gmail.com, з фотографією у форматі *.jpg, *.png, *.gif.

    Документи, що видаються під час укладання договору

    • Договір.
    • Квитанція про оплату навчання.
    • Розклад занять (можна коригувати під свій графік).
    • Програма навчання (дисципліни та академ. годинник). 

    СТАРТ ПРОГРАМИ

    Нижче наведені дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видаємо у навчальній частині.

    Ближайшие даты начала занятий


    Дата   День недели
    на 18:30 - 21:30
    2024-05-10 пятница
    2024-05-24 пятница
    2024-06-07 пятница
    2024-06-21 пятница
    2024-09-13 пятница
    2024-09-20 пятница
    2024-10-04 пятница
    2024-10-18 пятница

    ФОТОГРАФІЇ КУРСУ MINI MBA:

    Натисніть на фотографію для збільшення

    Ломовцев Валерий Викторович

    Дисциплины:

    • Стратегическая логистика
    • Транспортная логистика
    • Складская логистика
    • Управление запасами
    • Внешне-экономическая деятельность и таможенный менеджмент
    • Управление закупками

    Магистр экономики

    Большой опыт бизнес консультирования по вопросам планирования и бюджетирования бизнеса, управленческого учета, построения системы логистики, разработки и реализации инвестиционных и бизнес проектов, тендерных закупок, коммерческой деятельности, ВЭД, таможенной деятельности, ведения переговоров.

    Опыт работы:

    • Директор Представительства белорусского концерна в Украине ООО «Белресурсы Украина»;
    • Заместитель директора по коммерческим вопросам, ООО «Ремонтно - механический завод «Белогорье»;
    • Заместитель председателя правления по коммерческим вопросам ОАО «Завод сантехзаготовок»;
    • Директор по логистике, ЗАО «Укртехнопром» (ATON GROUP), Управляющая компания холдинга;
    • Заместитель генерального директора по инвестициям (развитию), ООО «Феникс, К» (финансовая группа «Автоальянс»);
    • Заместитель генерального директора по снабжению ООО «Кондитерская фабрика «Лагода», Управляющая компания группы;
    • Директор, ООО «Агропромышленная фирма «Ваир», Управляющая компания группы.

    Денисенко Денис Евгеньевич

    Дисциплины:

    • Общий менеджмент
    • Стратегический менеджмент
    • Организационное поведение и лидерство

    Доктор философии (финансы), Eхеcutive MBA

    Стратегический директор, руководитель стартапов и проектов, бюджетных активов крупных компаний с опытом работы более 15 лет в сфере:

    • E-commerce;
    • продукты питания;
    • ритейл;
    • строительство и недвижимость;
    • транспортировка и импорт природного газа;
    • газораспределительные сети;
    • страхование;
    • энергетика;
    • черная и цветная металлургия.

    консультант комитетов ВРУ по налоговой и таможенной политике, экономической политике.

    Опыт работы:

    • Руководитель Odyxom Participation Limited, Кипр;
    • Бизнес эксперт Fradisys I.D.C., г. Киев;
    • Заместитель председателя правления ОАО Винницагаз;
    • Бизнес эксперт Брама–Консалтинг (холдинговая компания), г. Киев;
    • Финансовый директор Сhannel ltd., г. Киев;
    • Руководитель проектов ООО Еврогаз, г. Киев;
    • Финансовый директор АО Агрополис, г. Донецк.

    Сарана Сергей Владимирович
     

    кандидат юридических наук
     

    Дисциплины:

    • Правовая среда бизнеса

    Опыт работы: 

    • доцент кафедры конституционного, административного права и социально-гуманитарных дисциплин Государственной налоговой академии Украины, секретарь ученого совета;
    • доцент кафедры правоведения Полтавского института экономики и права Открытого Университета «Украина»;
    • преподаватель кафедры права Полтавского института бизнеса Международного научно-технического университета.

    Область профессиональных интересов:

    • Проблемы совершенствования системы администрирования налогов и сборов
    • Финансовое право
    • Налоговое право

    Имеет более 100 научных публикаций, в том числе 39 в профессиональных изданиях. Опубликовано 75 работ, в том числе 3 монографии: «Авторское право и правовая охрана интеллектуальной собственности в Украине и ее адаптация к законодательству Еврапейского Союза», «Финансовое право Украины», «Налоговые режимы: современность и перспективы развития».

    Корж Марина Владимировна

    Доктор экономических наук, профессор.

    Дисциплины:

    • Маркетинг
    • Стратегический маркетинг

    Доктор экономических наук, профессор международной экономики, специалист стратегий международного маркетинга в условиях глобализации, методов функционального подхода в системе маркетинга промышленных предприятий.

    Профессор кафедры финансов, учета и аудита НАУ Украины, доцент кафедры «Экономики предприятия», доцент кафедры «Менеджмента» Донбасской государственной машиностроительной академии, член Научно-методической комиссии Украины по менеджменту.

    Преподаватель киевских бизнес школ.

    Проводит исследования в области общего, потребительского, промышленного и международного маркетинга, маркетинга машиностроительного производства, управления конкурентоспособностью продукции и предприятий в промышленной сфере, маркетинга в торговой сфере.

    Автор 103 научных публикаций.

    Жолонский Евгений Владимирович

    Дисциплины:

    • Финансовый менеджмент
    • Финансовый и управленческий учет

    Магистр экономики и финансов

    15-ти летний опыт в области управления финансами, коммерции, бизнес-аналитики, управления проектами на крупных производственно-торговых предприятиях Украины.

    Ключевые компетенции:

    • Управленческий / финансовый учет ( Managerial/Financial Accounting)
    • бюджетирование (Budgeting)
    • управление проектами (Project Management)
    • ERP - системы (Enterprise Resource Planning)
    • реинжиниринг бизнес-процессов
    • антикризисный менеджмент.

    Автор ряда публикаций в профильных изданиях по вопросам антикризисного управления финансами в компании.

    Зарицкий Олег Владимирович

    Дисциплины:

    • Стратегическое управление человеческими ресурсами
    • Управление стратегическим выбором и преобразованиями

     

    Директор по развитию и персоналу Строительной компании ООО «Т.М.М.». За 9 лет его руководства в компании:

    • Формализованы и автоматизированы процедуры кадрового менеджмента: разработана стратегия и бюджет департамента персонала; спланированы потребности в персонале в соответствии со стратегией и целями компании; осуществляется управление подбором, наймом и администрированием; формируется и поддерживается позитивный имидж надежного работодателя; осуществляется поддержка и контроль системы обучения в компании; внедрена мотивационная политика, система заработной платы и премирования; осуществляется поддержка и развитие корпоративной политики.
    • Стандартизированы процедуры менеджмента персонала, осуществлен аудит и формализованы основные производственные процессы управления предприятием, создана база процессов и проработан концептуальный дизайн для внедрения системы управления ресурсами предприятия.
    • Введена в эксплуатацию система документооборота и создан электронный архив предприятия.
    • Внедрена система управления ресурсами предприятия 1С УСО (управление строительной организацией) - руководитель проекта в части: управление персоналом и заработной платой, планирование и т.д.
    • Внедрена система документооборота 1С Документооборот ПРОФ.
    • Создан инжиниринговый центр предприятия
    • Сертифицирована проектная деятельность созданного инжинирингового центра в соответствии со стандартом ISO 9001, сертифицирован основной вид деятельности. 

    Жабровец Дмитрий Анатольевич

    Дисциплины:

    • Управление временем
    • Командообразование
    • Управление рисками

    Профессионал управления проектами (PMP) (Сертификат PMI (США),
    эксперт в области проектного менеджмента

    Сертификация PMP PMI и опыт в управлении проектами, программами, портфелями проектов, финансовом анализе инвестиций, управлении и создании команд

    Опыт работы:

    • Начальник отдела развития проектов Альфа-Банк;
    • Руководитель проекта БТА Банк;
    • Бизнес-конультант, преподаватель Учебный центр Инком;
    • Разработчик офиса управления проектов, информационной архитектуры предприятий, ученых программ, средств проектирования и приложений программного обеспечения.