ПРОГРАМА MINI MBA ФІНАНСИ

    Програма Mini MBA Фінанси – це комплексна професійна підготовка керівників вищої ланки в галузі економіки та фінансів.

    Тривалість навчання: 8 місяців

    Формат навчання: 

    • два дні: п'ятниця з 18:30 до 21:30, субота з 10:00 до 19:00 двічі на місяць

    Максимальна кількість слухачів у групі : 20

    Варість навчання (офлайн/онлайн):

    • 73 200 грн - при оплаті частинами (у розстрочку) - за кожні 12 зайнять -  14 440 грн, 
    • 62 220 грн   - оплата за весь курс (передплата) – економія 10 980 грн .

    Варість навчання (офлайн/онлайн) для юр.особ:

    • 80 520 грн – оплата за весь курс (передплата).

    Ключові переваги програми Mini MBA Фінанси:

    • Систематизація наявних знань та досвіду.
    • Фундаментальна підготовка до вирішення професійних завдань та сучасні інструменти управління економікою та фінансами компанії, прискорення професійного та кар'єрного зростання.
    • Формування навичок ухвалення ефективних управлінських рішень.
    • Взаємне збагачення спілкування з однодумцями в однорідних за складом навчальних групах.
    • Слухачі програми, освоюючи на професійному рівні сучасний інструментарій ефективного управління економікою та фінансами компанії, поряд з цим набувають серйозної загальноуправлінської підготовки, що значно розширює їх кар'єрні можливості.
    • Програма базується на українській практиці ведення бізнесу з урахуванням досвіду зарубіжного управління економікою та фінансами компанії.
    • Випускникам програми надається можливість продовжити навчання на програмі МВА у МАБІТ і через 10 місяців окрім диплома міні-МВА отримати диплом МВА зі спеціалізацією «Фінансовий менеджмент».

    В складі групи:

    • Генеральні директори, які бажають навчитися ефективно управляти фінансами компанії.
    • Директори з фінансів, які бажають оновити та систематизувати свої знання.
    • Директора з розвитку.
    • Головні бухгалтери.
    • Керівники та співробітники фінансово-економічних та аналітичних служб.
    • Керівники підрозділів, які планують подальший розвиток кар'єри у сфері фінансів.
    • Начальники та співробітники економічних та фінансових відділів компаній.
    • Всі, хто зацікавлений у отриманні управлінської кваліфікації зі спеціалізацією в галузі економіки та фінансів.

    Викладачі програми Mini MBA Фінанси:

    • неодноразово стажувалися та проводили заняття у закордонних університетах та бізнес-школах;
    • є авторами підручників для підготовки керівників вищої та середньої ланки;
    • мають досвід практичної роботи та консультування у вітчизняних та зарубіжних компаніях.

    Навчальні матеріали та бібліотека

    Слухачі програми Mini MBA Директор з економіки та фінансів забезпечуються необхідними навчальними матеріалами в особистому кабінеті слухача (підручник, робочий зошит, тести, кейси), значна частина яких підготовлена ​​викладачами, які беруть участь у навчальному процесі.

    Слухачі мають безкоштовний доступ до електронної бібліотеки з бізнес-літературою.

    Диплом

    Після закінчення навчання та за підсумками атестації слухачам курсу видається диплом Mini MBA Міжнародної Академії Бізнесу та Інформаційних Технологій (МАБІТ). Зразок диплома можна побачити тут.

    СТРУКТУРА ПРОГРАМИ:

    MINI MBA ФІНАНСИ :

    Загальноуправлінські дисципліни:

    • Командоутворення (як сформувати команду? як ефективно управляти відносинами на всіх етапах групової динаміки, зберігаючи і сильну інтеграцію всередині команди (загальні цілі), і важливу для розвитку творчого потенціалу, рольову диференціацію?).
    • Загальний маркетинг (послідовне пізнання та набуття навичок побудови та оптимізації маркетингових стратегій, практичної організації маркетингу, здійснення його функцій у сферах товарної політики, ціноутворення, ринкових комунікацій та збуту)
    • Загальний менеджмент (формування глибоких теоретичних знань та навичок, необхідних для практичної управлінської діяльності. Управління сполучними процесами та функціями розглядається у трьох основних середовищах: управління собою, управління організаціями, управління ресурсами. Програма передбачає активне вивчення та практичне освоєння як зарубіжного, так і вітчизняного ділового адміністрування)
    • Фінансовий та управлінський облік (теоретичний та методичний апарат фінансового та управлінського бухгалтерського обліку з позицій його практичного застосування як інформаційна база прийняття рішень з управління господарською діяльністю комерційних організацій. У процесі навчання слухачі засвоюють основні принципи та методичні прийоми побудови системи фінансового та управлінського обліку в компанії , опановують інструментарієм аналізу даних звітності, навчаються формувати системно-орієнтовану інформаційну базу фінансового та управлінського обліку для розробки та прийняття обґрунтованих управлінських рішень)
    • Організаційна поведінка і лідерство (людина, особистість, групи в організації, влада і вплив в організації, організаційна культура. Ефективний лідер - хто він? У чому відмінність ролей "менеджера" і "лідера"? Якими особливими управлінськими, емоційними та комунікативними компетенціями має обладати лідер (Чому одні успішні у веденні стратегічних завдань, а інші – ні?).
    • Фінансовий менеджмент (розглядаються базові поняття та основні показники фінансового менеджменту, а також логіка функціонування фінансового механізму підприємства, увага приділяється формуванню раціональної структури джерел коштів підприємства, комплексному управлінню поточними активами та поточними пасивами підприємства, логіка викладу курсу дає можливість отримати теоретичні знання та практичні навички управлінських рішень з основних напрямів фінансового менеджменту).
    • Управління людськими ресурсами (принципи та методи ефективного управління людськими ресурсами на основі практичного досвіду успішних компаній. Формуються вміння вибирати оптимальні методи управління персоналом у своїй організації, раціонально розподіляти роботу між працівниками, оцінювати ефективність роботи персоналу та визначати кращі способи його стимулювання, регулювання ділових та міжособистісних) відносин персоналу організації, моделювати кар'єру своїх підлеглих та підтримувати прагнення персоналу до професійного розвитку)
    • Особиста ефективність керівника (курс орієнтований розвиток професійних навичок, необхідні реальної управлінської діяльності).

    Спеціальні професійні дисципліни:

    • Правове середовище бізнесу (основні акти права, які є основою для формування та розвитку нових правових інститутів становлення та розвитку ринкових відносин)
    • Операційний менеджмент (створення цілісного уявлення про теорію обмежень в управлінні виробництвом та менеджменті проектів, системі збалансованих показників та процесно-орієнтованої системи управління, принципах та технології ощадливого виробництва, управління якістю, прогноз попиту та оптимізації управління запасами в ланцюжках поставок)
    • Стратегічний менеджмент (базові концепції та методи, що застосовуються у діловій практиці для забезпечення ефективного розвитку бізнесу та підтримки його конкурентоспроможності (аналіз процесів та прогнозування основних тенденцій розвитку зовнішнього середовища, його впливу на майбутні перспективи бізнесу, формування стратегії ведення бізнесу, як відповідь на «виклики») зовнішнього середовища, застосування інструментарію, методів та прийомів, що використовуються при формуванні стратегії ведення бізнесу, визначення зон повноважень та відповідальності менеджерів у досягненні стратегічних цілей (забезпечення ефективної реалізації стратегії).
    • Управління ризиками (раціональні методи та інструменти для опису невизначеності та оцінки ризиків на основі аналізу досвіду компанії та сценарного аналізу проектів, критерії вибору ризикових рішень. Аналізуються особливості управління ризиками в операційній та інвестиційній діяльності, формуються навички розробки стратегії та тактики управління виробничими, комерційними та фінансовими) ризиками)

    Спеціальні дисципліни:

    • Фінансове планування та бюджетування (розвиток професійних навичок у організаторів бюджетування та фінансового планування в компаніях)
    • Фінансовий аналіз (придбання теоретичних знань, оволодіння методиками та практичними прийомами інвестиційного та фінансово-економічного аналізу діяльності комерційних організацій для обґрунтування управлінських рішень, що забезпечують підвищення ефективності бізнесу)
    • Корпоративне управління та корпоративні фінанси (вивчення економічних та адміністративних механізмів підвищення вартості компанії та її капіталізації в сучасних умовах)
    • Фінансово-інвестиційні стратегії компанії (оцінка економічної ефективності змішаних інвестиційних вкладень із різних джерел на підтримку реалізації стратегії (портфеля стратегічних ініціатив), оцінка вартості успішного бізнесу, формування оптимальних тимчасових інвестиційних потоків).
    • Фінансовий практикум.

    Написання та захист атестаційної роботи:

    • Ділові ігри
    • Консультування з питань написання роботи.
    • Захист дипломної роботи

    ВАРІАНТИ ОПЛАТИ:

    Сплатити можна:

    • готівкою до каси МАБІТ;
    • карткою через термінал у нашому офісі;
    • з р/р підприємства, де Ви працюєте;
    • на сайті карткою, квитанцією через ПриватБанк.

    Оплата на сайті, отримання рахунку:

    • оплатити навчання на сайті можна карткою Visa, Master Card.
    • отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна в офісі МАБІТ або по Вайбер.
    • отримати квитанцію на оплату через відділення ПриватБанку.

    Перейти на сторінку .....

    Калькулятор знижок

    Якщо Ви хочете пройти навчання за двома і більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

    МЕТОДИ НАВЧАННЯ ТА ЯК ВСТУПИТИ НА ПРОГРАМУ:

    Методи навчання на програмі Mini MBA

    • Лекції.
    • Сase-study.
    • Практичні заняття (бізнес-завдання, консалтинг фірм, що діють).
    • Рольові та ділові ігри.
    • Навчальний посібник (методичка-підручник, робочий зошит) в особистому кабінеті слухача.
    • Презентації.
    • Відео уроки.
    • Майстер-класи.
    • Електронна бібліотека.

    Вимоги до кандидатів Mini MBA:

    • Вища освіта;
    • Досвід роботи на позиції управлінця  від 2-х років.

    Документи для вступу:

    Щоб вступити на програму, необхідні документи:

    • Заява, анкета та есе
    • Диплом про освіту України та копія диплома, додаток до диплому з переліком дисциплін та копія.
    • Копія внутрішнього паспорта (1-а, 2-а, 11 стор.) або ID-картка.
    • Копія довідки про надання ідентифікаційного коду.
    • Дві кольорові фотографії 3,5 х 4,5 см.
    • Договір (заповнюється у бізнес-школі).

    Заповнену анкету, еcе та заяву потрібно надіслати по e-mail : office@mabit.com.ua  або mabit.com.ua@gmail.com, з фотографією у форматі *.jpg, *.png, *.gif.

    Документи, що видаються під час укладання договору

    • Договір.
    • Рахунок-фактура.
    • Квитанція про оплату навчання.

    СТАРТ ПРОГРАМИ

    Нижче наведені дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видаємо у навчальній частині.

    Ближайшие даты начала занятий


    Дата   День недели
    на 18:30 - 21:30
    2024-05-10 пятница
    2024-05-24 пятница
    2024-06-07 пятница
    2024-06-21 пятница
    2024-09-13 пятница
    2024-09-20 пятница
    2024-10-04 пятница
    2024-10-18 пятница

    ФОТОГРАФІЇ КУРСУ MINI MBA:

    Натисніть на фотографію для збільшення

    Жолонский Евгений Владимирович

    Дисциплины:

    • Финансовый менеджмент
    • Финансовый и управленческий учет
    • Финансово-инвестиционные стратегии компании
    • Финансовое планирование и бюджетирование
    • Финансовый анализ
    • Управление финансовой службой компании

    Магистр экономики и финансов

    15-ти летний опыт в области управления финансами, коммерции, бизнес-аналитики, управления проектами на крупных производственно-торговых предприятиях Украины.

    Ключевые компетенции:

    • Управленческий / финансовый учет ( Managerial/Financial Accounting)
    • бюджетирование (Budgeting)
    • управление проектами (Project Management)
    • ERP - системы (Enterprise Resource Planning)
    • реинжиниринг бизнес-процессов
    • антикризисный менеджмент.

    Автор ряда публикаций в профильных изданиях по вопросам антикризисного управления финансами в компании.

    Денисенко Денис Евгеньевич

    Дисциплины:

    • Общий менеджмент
    • Стратегический менеджмент
    • Финансовый менеджмент
    • Управление конкуретоспособностью фирмы

    Доктор философии (финансы), Eхеcutive MBA

    Стратегический директор, руководитель стартапов и проектов, бюджетных активов крупных компаний с опытом работы более 15 лет в сфере:

    • E-commerce;
    • продукты питания;
    • ритейл;
    • строительство и недвижимость;
    • транспортировка и импорт природного газа;
    • газораспределительные сети;
    • страхование;
    • энергетика;
    • цветная металлургия.

    консультант комитетов ВРУ по налоговой и таможенной политике, экономической политике.

    Опыт работы:

    • Руководитель Odyxom Participation Limited, Кипр;
    • Бизнес эксперт Fradisys I.D.C., г. Киев;
    • Заместитель председателя правления ОАО Винницагаз;
    • Бизнес эксперт Брама–Консалтинг (холдинговая компания), г. Киев;
    • Финансовый директор Сhannel ltd., г. Киев;
    • Руководитель проектов ООО Еврогаз, г. Киев;
    • Финансовый директор АО Агрополис, г. Донецк.

    Дубовик Александра Юрьевна

    Кандидат экономических наук

    Дисциплины:

    • Корпоративное управление и корпоративные финансы
    • Финансово-инвестиционные стратегии компании

     

    Вице-президент Ассоциации независимых директоров Украины, соучредитель

    Занимала должности генерального директора, директора по финансам и инвестициям, директора по внутреннему аудиту, риск менеджменту и системе корпоративного управления в украинских и зарубежных финансово-промышленных группах.

    Имеет 15-летний опыт работы в области управления и финансов, руководства проектами внедрения систем корпоративного управления, риск-менеджмента, внутреннего аудита и контроля, внедрения автоматизированных программ класса ERP (пищевая промышленность, FMCG, нефть и газ, сельское хозяйство, сельхозмашиностроение, алюминиевая промышленность, сахарная промышленность, медиа, оперирование морских портов и стивидорный бизнес и др.).

    Опыт работы:

    • Директор отдела сопровождения сделок и IPO в компании Ernst and Young (проекты финансового дью-дилидженса и подготовки компаний к IPO)
    • Руководитель корпоративного управления и менеджмент-аудита в главном офисе корпорации Интерпайп (EastOne) (руководство проектами в бизнесах группы)
    • Руководель групп украинских и зарубежных экспертов в проектах Евросоюза (развитие агросектора в Украине, внедрение финансового менеджмента в крупных и средних предприятиях Украины – Оболонь, Киевмедпрепартат, Блиц-Информ)
    • Советник главного акционера и заместитель генерального директора по экономике и финансам (CFO) мультинациональной корпорации Ceres Terminals Inc.(Одесский порт).
    • Имеет опыт руководства крупными активами корпораций (Интерпайп/EastOne Group), Glencore (один из ведущих международных зернотрейдеров), Terra-Food (управляющая компания по управлению ведущими украинскими молочными заводами, заводами по производству сыра и сырных продуктов, лидер рынка по производству спредов), советник главного акционера Группы. Имеет многолетний опыт сотрудничества с ведущими бизнес-школами Украины

    Включена на Топ-15 женщин-лидеров агросектора

    Акулов Юрий Владимирович

    Дисциплины:

    • Финансовый менеджмент
    • Финансовый и управленческий учет
    • Управление ценовой политикой компании

    Магистр экономики и финансов

    Опыт работы:

    • Финансовый директор компании оптово-розничного импортера;.
    • Директор по экономике ООО «СА «Линда-Фарм»;
    • Финансовый директор корпорации «Maximus» (Киев);
    • Генеральный директор фармацевтической сети «Гален»;
    • Финансовій директор «Укринтерпродукт» (Донецк);
    • И.о. генерального директора ассоциации «Донбассхлеб»;
    • Генеральный директор «Евро Сан», Днепропетровск;
    • Финансовый директор ООО «Меритахт» (совместное предприятие – Эстония);
    • Финансовый директор ООО «ГРАНДЕ ПИККОЛИ» (корпорация «21 век»);
    • Финансовый директор ДПФ ТД «Маркет-Групп»,

    Общественно-научная деятельность:

    • Ежегодный докладчик форумов финансовых директоров;
    • Автор публикаций по вопросам бюджетирования, импортно-экспортных операций, управления финансовыми потоками компаний, планирования и бюджетирования в рамках контролинга.

    Зарицкий Олег Владимирович

    Дисциплины:

    • Управление человеческими ресурсами

    Директор по развитию и персоналу Строительной компании ООО «Т.М.М.». За 9 лет его руководства в компании:

    • Формализованы и автоматизированы процедуры кадрового менеджмента: разработана стратегия и бюджет департамента персонала; спланированы потребности в персонале в соответствии со стратегией и целями компании; осуществляется управление подбором, наймом и администрированием; формируется и поддерживается позитивный имидж надежного работодателя; осуществляется поддержка и контроль системы обучения в компании; внедрена мотивационная политика, система заработной платы и премирования; осуществляется поддержка и развитие корпоративной политики.
    • Стандартизированы процедуры менеджмента персонала, осуществлен аудит и формализованы основные производственные процессы управления предприятием, создана база процессов и проработан концептуальный дизайн для внедрения системы управления ресурсами предприятия.
    • Введена в эксплуатацию система документооборота и создан электронный архив предприятия.
    • Внедрена система управления ресурсами предприятия 1С УСО (управление строительной организацией) - руководитель проекта в части: управление персоналом и заработной платой, планирование и т.д.
    • Внедрена система документооборота 1С Документооборот ПРОФ.
    • Создан инжиниринговый центр предприятия
    • Сертифицирована проектная деятельность созданного инжинирингового центра в соответствии со стандартом ISO 9001, сертифицирован основной вид деятельности. 

    Корж Марина Владимировна

    Доктор экономических наук, профессор.

    Дисциплины:

    • Маркетинг
    • Стратегический маркетинг

    Доктор экономических наук, профессор международной экономики, специалист стратегий международного маркетинга в условиях глобализации, методов функционального подхода в системе маркетинга промышленных предприятий.

    Профессор кафедры финансов, учета и аудита НАУ Украины, доцент кафедры «Экономики предприятия», доцент кафедры «Менеджмента» Донбасской государственной машиностроительной академии, член Научно-методической комиссии Украины по менеджменту.

    Преподаватель киевских бизнес школ.

    Проводит исследования в области общего, потребительского, промышленного и международного маркетинга, маркетинга машиностроительного производства, управления конкурентоспособностью продукции и предприятий в промышленной сфере, маркетинга в торговой сфере.

    Автор 103 научных публикаций.

    Жабровец Дмитрий Анатольевич

    Дисциплины:

    • Управление временем
    • Командообразование 

    Профессионал управления проектами (PMP) (Сертификат PMI (США), эксперт в области проектного менеджмента

    Сертификация PMP PMI и опыт в управлении проектами, программами, портфелями проектов, финансовом анализе инвестиций, управлении и создании команд

    Опыт работы:

    • Начальник отдела развития проектов Альфа-Банк;
    • Руководитель проекта БТА Банк;
    • Бизнес-конультант, преподаватель Учебный центр Инком;
    • Разработчик офиса управления проектов, информационной архитектуры предприятий, ученых программ, средств проектирования и приложений программного обеспечения.

    Сарана Сергей Владимирович
     

    кандидат юридических наук
     

    Дисциплины:

    • Правовая среда бизнеса

    Опыт работы:

    • доцент кафедры конституционного, административного права и социально-гуманитарных дисциплин Государственной налоговой академии Украины, секретарь ученого совета;
    • доцент кафедры правоведения Полтавского института экономики и права Открытого Университета «Украина»;
    • преподаватель кафедры права Полтавского института бизнеса Международного научно-технического университета.

    Область профессиональных интересов:

    • Проблемы совершенствования системы администрирования налогов и сборов
    • Финансовое право
    • Налоговое право

    Имеет более 100 научных публикаций, в том числе 39 в профессиональных изданиях. Опубликовано 75 работ, в том числе 3 монографии: «Авторское право и правовая охрана интеллектуальной собственности в Украине и ее адаптация к законодательству Еврапейского Союза», «Финансовое право Украины», «Налоговые режимы: современность и перспективы развития».

    Газнюк Юлия Юрьевна

    Дисциплины:

    • Общий маркетинг
    • Стратегический маркетинг

    Дизайн имиджа – Bohomolov Image School

    • Руководящие позициии в маркетинге и продажах украинских компаний MD Group, Интермода и международных компаний Goodyear Dunlop Tires, Nestle, 3M, Sony – 18 лет.
    • Управление маркетингом брендов одежды Tommy Hilfiger, Diesel, G Star Raw, Oggi, Accessorize, Karen Millen, Naf Naf, Minelli, Inwear Matinique, Claires, Tally Weijl, Springfield, Woman’Secret, шинных брендов Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, Debica, кулинарных брендов Торчин, Maggi, стоматологических услуг Astra Dent, канцелярских товаров Scotch, Post’it, бытовой техники Sony, бизнес школ MIM Kiev, Oregon State University (USA)
    • Работа с ведущими фрагментований группами в мире – PVH (США), Vivarte (Франция), IC Companies (Дания), Group Cortefil (Испания)

    Области специализации:

    • Комплексный маркетинг консалтинг малых и средних предприятий (аудит, решение маркетингових проблем, развитие)
    • Имидж консалтинг малых и средних предприятий (создание или улучшение фирменного стиля и имиджа)