MBA ФІНАНСИ

    ПРОГРАМА МВА ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ

    Програма МВА Фінанси – для фінансових менеджерів, фінансових аналітиків, економістів, бухгалтерів фінансових служб сучасних компаній, фінансових директорів, ТОП-менеджменту компаній, усіх, хто хоче стати успішними фінансовими управлінцями компаній.

    Термін навчання: 24 місяці

    Формат навчання: 

    • два дня: п"ятниця з 18:30 до 21:30, субота з 10:00 до 19:00 два рази на місяць

    Максимальна кількість слухачів в групі: 20

    Варість навчання (офлайн/онлайн) для фіз. осіб:

    • 108 000 грн. - при оплаті частинами (у розстрочку) - за кожні 12 занять - 14 400 грн., 
    • 91 800 грн. - оплата за увесь курс (передплата) - економія 16 200 грн.

    Варість навчання (офлайн/онлайн) для юр. осіб:

    • 118 800 грн - оплата за увесь курс (передплата).

    Ключові переваги програми MBA Фінансовий менеджмент

    • Здобуття слухачами унікальної управлінської освіти, що дає комплексний підхід до вирішення стратегії фінансового управління бізнесом у рамках реалізації спільної мети управління компанією.
    • Освоєння універсальних компетенцій фінансового управління, спрямованих на раціональне використання ресурсів бізнесу та стабільний розвиток компанії.
    • Участь у практично орієнтованих групових проектах слухачів, які у рамках навчального процесу.
    • Візьміть участь у майстер-класах та відкритих лекціях за участю експертів фінансів сучасного бізнесу та менеджменту
    • Станете учасником професійної спільноти випускників МВА та зможете відвідувати деякі курси після закінчення навчання

    Програма розрахована на: 

    • Фінансових менеджерів та фінансових керівників компаній
    • Усіх, хто прагне опанувати сучасні фінансові знання та управлінські навички, необхідні для вибудовування кар'єри;
    • керівників бізнесу, які прагнуть його стабільного розвитку, розширення та ефективності.

    Викладачі програми MBA Фінансовий менеджмент

    • Мають наукові ступені, МВА, досвід практичного керівництва у галузі фінансів, менеджменту та бізнес консультування.
    • Стажувалися та викладали у закордонних університетах та бізнес-школах.
    • Є авторами монографій, публікацій у галузі економіки, фінансів, підготовки спеціалістів для бізнесу.

    Навчальні матеріали та бібліотека

    • Слухачі мають безкоштовний доступ до індивідуального електронного кабінету.
    • Слухачі програми МВА Фінанси забезпечуються необхідними учбовими матеріалами в особистому кабінеті слухача (електронний підручник, робочий зошит, тести, бібліотеки додаткової літератури).

    Диплом

    За захистом магістерської роботи МВА та підсумками атестації слухачам надається кваліфікація «Магістр ділового адміністрування» та видається диплом Міжнародної Академії Бізнесу та Інформаційних Технологій (МАБІТ). Зразок диплома можна побачити тут.

    Структура програми:

     Перший семестр

    Наукові основи менеджменту та бізнесу 

    Управлінська економіка

    • Основні мікроекономічні та макроекономічні закономірності розвитку сучасного ринкового господарства та загальні принципи поведінки фірм в умовах ринку. Мета: зрозуміти причини та наслідки змін загальноекономічної кон'юнктури, темпів економічного зростання, інфляції, безробіття, коливань валютних курсів та ін. макроекономічних змінних); прогнозувати макроекономічну динаміку для розробки адекватної стратегії розвитку своєї фірми.

    Правове середовище бізнесу

    • Основні акти права, які становлять основу для формування та розвитку нових правових інститутів становлення та розвитку ринкових відносин.

    Загальний менеджмент

    • Формування глибоких теоретичних знань та навичок, необхідних для практичної управлінської діяльності. Управління сполучними процесами та функціями розглядається у трьох основних середовищах: управління собою, управління організаціями, управління ресурсами. Програма передбачає активне вивчення та практичне освоєння як зарубіжного, так і вітчизняного ділового адміністрування.

    Організаційна поведінка та лідерство

    • Людина, особистість, групи в організації, влада і вплив у організації, організаційна культура. Ефективний лідер - хто він? У чому відмінність ролей "менеджера" і "лідера"? Якими особливими управлінськими, емоційними та комунікативними компетенціями має володіти лідер? Чому одні успішні у веденні стратегічних завдань, а інші - ні?

    Маркетинг

    • Послідовне пізнання та набуття навичок побудови та оптимізації маркетингових стратегій, практичної організації маркетингу, здійснення його функцій у сферах товарної політики, ціноутворення, ринкових комунікацій та збуту.

    Особиста ефективність керівника

    • Курс орієнтований на розвиток професійних навичок, необхідних для реальної управлінської діяльності.

    Тренінги:

    Керування часом

    • Опанування сукупністю методик оптимальної організації часу для виконання поточних задач, проектів та календарних подій. Типовими підходами в керуванні часом є постановка пріоритетів, розбиття великих завдань та проектів на окремі дії та делегування іншим людям.

    Командоутворення

    • Як сформувати команду? Як ефективно управляти відносинами на всіх етапах групової динаміки, зберігаючи і сильну інтеграцію всередині команди (загальні цілі), і, важливу для розвитку творчого потенціалу, рольову диференціацію?

    Другий семестр

    Базові професійні дисципліни у галузі менеджменту:

    Фінансовий та управлінський облік 

    • Теоретичний та методичний апарат фінансового та управлінського бухгалтерського обліку з позицій його практичного застосування, як інформаційна база прийняття рішень із управління господарською діяльністю комерційних організацій. У процесі навчання слухачі засвоюють основні принципи та методичні прийоми побудови системи фінансового та управлінського обліку у компанії, опановують інструментарій аналізу даних звітності, навчаються формувати системно-орієнтовану інформаційну базу фінансового та управлінського обліку для розробки та прийняття обґрунтованих управлінських рішень.

    Фінансовий менеджмент

    • Розглядаються базові поняття та основні показники фінансового менеджменту, а також логіка функціонування фінансового механізму підприємства. Увага приділяється формуванню раціональної структури джерел коштів підприємства, комплексному управлінню поточними активами та поточними пасивами підприємства. Логіка викладу курсу дає можливість отримати теоретичні знання та практичні навички управлінських рішень із основних напрямків фінансового менеджменту.

    Операційний менеджмент

    • Створення цілісного уявлення про теорію обмежень в управлінні виробництвом та менеджменті проектів, системі збалансованих показників та процесно-орієнтованої системи управління, принципах та технології ощадливого виробництва, управління якістю, прогнозі попиту та оптимізації управління запасами у ланцюжках поставок.

    Стратегічний маркетинг

    • Тренди та сценарії розвитку ринкового середовища, зміна поведінки споживачів, аналіз ринкових альтернатив в умовах невизначеності, управління конкурентоспроможністю компанії, стратегічне маркетингове планування.

    Стратегічний менеджмент

    • Базові концепції та методи, що застосовуються у діловій практиці для забезпечення ефективного розвитку бізнесу та підтримки його конкурентоспроможності (аналіз процесів та прогнозування основних тенденцій розвитку зовнішнього середовища, його впливу на майбутні перспективи бізнесу, формування стратегії ведення бізнесу, як відповідь на «виклики») зовнішнього середовища, застосування інструментарію, методів та прийомів, що використовуються при формуванні стратегії ведення бізнесу, визначення зон повноважень та відповідальності менеджерів у досягненні стратегічних цілей (забезпечення ефективної реалізації стратегії).

    Управління людськими ресурсами  

    • Принципи та методи ефективного управління людськими ресурсами на основі практичного досвіду успішних компаній. Формуються вміння вибирати оптимальні методи управління персоналом у своїй організації, раціонально розподіляти роботу між працівниками, оцінювати ефективність роботи персоналу та визначати кращі способи його стимулювання, регулювання ділових та міжособистісних відносин персоналу організації, моделювати кар'єру своїх підлеглих та підтримувати прагнення персоналу до професійного розвитку.

    Третій семестр:

    Спеціальні дисципліни (обов'язкові):

    Управління фінансовою службою компанії

     

    Фінансове планування та бюджетування  (розвиток професійних навичок у організаторів бюджетування та фінансового планування в компаніях) (іспит)

    Корпоративне управління та корпоративні фінанси (вивчення економічних та адміністративних механізмів підвищення вартості компанії та її капіталізації в сучасних умовах) (залік)

    Управління ризиками  (представлені раціональні методи та інструменти для опису невизначеності та оцінки ризиків на основі аналізу досвіду компанії та сценарного аналізу проектів, критерії вибору ризикових рішень. Аналізуються особливості управління ризиками в операційній та інвестиційній діяльності, формуються навички розробки стратегії та тактики управління виробничими, комерційними та фінансовими ризиками) (залік)

    Фінансовий аналіз  (придбання теоретичних знань, оволодіння методиками та практичними прийомами інвестиційного та фінансово-економічного аналізу діяльності комерційних організацій для обґрунтування управлінських рішень, що забезпечують підвищення ефективності бізнесу) (іспит )

    Управління ціновою політикою компанії  (технології управління ціновою політикою та ціновими стратегіями, технології формування тактичних цінових рішень) (залік)

    МСФЗ (залік)

    Фінансово-інвестиційні стратегії компанії  (оцінка економічної ефективності змішаних інвестиційних вкладень із різних джерел на підтримку реалізації стратегії (портфеля стратегічних ініціатив), оцінка вартості успішного бізнесу, формування оптимальних тимчасових інвестиційних потоків) (залік)

    Іспити

    Четвертий семестр

    Групові проекти

    • Міжнародний діловий тур (на вибір слухачів);
    • Ділові ігри;
    • Груповий проект: «Інтегрований багаторівневий та багатоаспектний проект»;
    • Консультування з питань написання Дипломної роботи;
    • Відвідування українських підприємств;
    • Захист Дипломної роботи.

    Міжнародний діловий тур:

    Заходи під час туру:

    • відвідування компаній;
    • бізнес-сніданки;
    • бізнес-вечірки;
    • робота над консалтинговим проектом.

    Програма міжнародного ділового туру, фірми для відвідування, країна, рівень готелю для проживання, харчування за програмою – обговорюється та обирається слухачами під час навчання. Оплачується окремо. Під час воєнних дій не проводиться

    Варіанти оплати:

    Сплатити можна:

    • готівкою до каси МАБІТ;
    • карткою через термінал у нашому офісі;
    • з р/р підприємства, де Ви працюєте;
    • на сайті карткою, квитанцією через ПриватБанк.

    Оплата на сайті, отримання рахунку:

    • оплатити навчання на сайті можна карткою Visa, Master Card.
    • отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна в офісі МАБІТ або по Вайбер.
    • отримати квитанцію на оплату через відділення ПриватБанку.

    Перейти на сторінку .....

    Калькулятор знижок

    Якщо Ви хочете пройти навчання за двома і більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

    Методи навчання та як вступити на програму:

    Методи навчання на програмі MBA

    • Лекції.
    • Сase-study.
    • Практичні заняття (бізнес-завдання, консалтинг фірм, що діють).
    • Рольові та ділові ігри.
    • Навчальний посібник (методичка-підручник, робочий зошит) в особистому кабінеті слухача.
    • Презентації.
    • Відео уроки.
    • Майстер-класи.
    • Електронна бібліотека.

    Вимоги до кандидатів

    • Вища освіта.
    • На програму приймаються менеджери вищої управлінської ланки (директори та топ-менеджери, власники), стаж управління компанією має бути не менше 3 років.

    Документи для вступу:

    Щоб вступити на програму, необхідні документи:

    • Заява, анкета та есе
    • Диплом про освіту України та копія диплома, додаток до диплому з переліком дисциплін та копія.
    • Копія внутрішнього паспорта (1-а, 2-а, 11 стор.) або ID-картка.
    • Копія довідки про надання ідентифікаційного коду.
    • Дві кольорові фотографії 3,5 х 4,5 см.
    • Договір (заповнюється у бізнес-школі).

    Заповнену анкету, есе та заяву потрібно надіслати по e-mail: office@mabit.com.ua або mabit.com.ua@gmail.com, із фотографією у форматі *.jpg, *.png, *.gif.

    Документи, що видаються під час укладання договору

    • Договір.
    • Рахунок-фактура.
    • Квитанція про оплату навчання.

    Старт програми

    Нижче наведені дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видаємо у навчальній частині.

    Ближайшие даты начала занятий


    Дата   День недели
    на 18:30 - 21:30
    2024-05-10 пятница
    2024-05-24 пятница
    2024-06-07 пятница
    2024-06-21 пятница
    2024-09-13 пятница
    2024-09-20 пятница
    2024-10-04 пятница
    2024-10-18 пятница

    ФОТОГАЛЕРЕЯ:

    Жолонський Євген Володимирович

    Дисципліни::

    • Фінансовий менеджмент
    • Фінансовий та управлінський облік
    • Фінансово-інвестиційні стратегії компанії
    • Фінансове планування та бюджетування
    • Фінансовий аналіз
    • Управління фінансовою службою компанії

    Магістр економіки та фінансів

    15-річний досвід у галузі управління фінансами, комерції, бізнес-аналітики, управління проєктами на великих виробничо-торговельних підприємствах України.

    Ключові компетенції:

    • Управлінський / фінансовий облік ( Managerial/Financial Accounting)
    • бюджетування (Budgeting)
    • управління проєктами (Project Management)
    • ERP - системи (Enterprise Resource Planning)
    • реінжиніринг бізнес-процесів
    • антикризовий менеджмент.

    Автор низки публікацій у профільних виданнях з питань антикризового управління фінансами у компанії.

    Денисенко Денис Євгенович

    Дисципліни:

    • Загальний менеджмент
    • Стратегічний менеджмент
    • Фінансовий менеджмент
    • Управління конкурентоспроможністю фірми

    Доктор філософії (фінанси), Eхеcutive MBA


    Стратегічний директор, керівник стартапів та проєктів, бюджетних активів великих компаній з досвідом роботи понад 15 років у сфері:

    • E-commerce;
    • продукти харчування;
    • рітейл;
    • будівництво та нерухомість;
    • транспортування та імпорт природного газу;
    • газорозподільні мережі;
    • страхування;
    • енергетика;
    • кольорова металургія.

    Консультант комітетів ВРУ з податкової та митної політики, економічної політики.


    Досвід роботи:

    • Керівник Odyxom Participation Limited, Кіпр;
    • Бізнес експерт Fradisys I.D.C., г. Київ;
    • Заступник голови правління ВАТ "Вінницягаз";
    • Бізнес експерт Брама–Консалтинг (холдингова компанія), м. Київ;
    • Фінансовий директор Сhannel ltd., м. Київ;
    • Керівник проектів ТОВ Єврогаз, м. Київ;
    • Фінансовий директор АТ Агрополіс, м. Донецьк.

    Дубовик Олександра Юріївна

    Кандидат економічних наук

    Дисципліни:

    • Корпоративне управління та корпоративні фінанси
    • Фінансово-інвестиційні стратегії компанії

     

    Віце-президент Асоціації незалежних директорів України, співзасновник

    Обіймала посади генерального директора, директора з фінансів та інвестицій, директора з внутрішнього аудиту, ризик менеджменту та системи корпоративного управління в українських та зарубіжних фінансово-промислових групах.

    Має 15-річний досвід роботи в галузі управління та фінансів, керівництва проєктами впровадження систем корпоративного управління, ризик-менеджменту, внутрішнього аудиту та контролю, впровадження автоматизованих програм класу ERP (харчова промисловість, FMCG, нафта та газ, сільське господарство, сільгоспмашинобудування, алюмінієва промисловість), цукрова промисловість, медіа, оперування морських портів та стивідорний бізнес та ін.).

    Досвід роботи:

    • Директор відділу супроводу угод та IPO у компанії Ernst and Young (проекти фінансового дью-дилідженса та підготовки компаній до IPO)
    • Керівник корпоративного управління та менеджмент-аудиту в головному офісі корпорації Інтерпайп (EastOne) (керівництво проектами у бізнесах групи)
    • Керівник груп українських та зарубіжних експертів у проектах Євросоюзу (розвиток агросектору в Україні, впровадження фінансового менеджменту у великих та середніх підприємствах України) – Оболонь, Київмедпрепарат, Бліц-Інформ)
    • Радник головного акціонера та заступник генерального директора з економіки та фінансів (CFO) мультинаціональної корпорації Ceres Terminals Inc. (Одеський порт).
    • Має досвід керівництва великими активами корпорацій (Інтерпайп/EastOne Group), Glencore (один із провідних міжнародних зернотрейдерів), Terra-Food (керівна компанія з управління провідними українськими молочними заводами, заводами з виробництва сиру та сирних продуктів, лідер ринку з виробництва спредів), радник головного акціонера групи. Має багаторічний досвід співпраці з провідними бізнес-школами України

    Включено на Топ-15 жінок-лідерів агросектору

    Акулов Юрій Володимирович

    Дисципліни:

    • Фінансовий менеджмент
    • Фінансовий та управлінський облік
    • Управління ціновою політикою компанії

    Магістр економіки та фінансів

    Досвід роботи:

    • Фінансовий директор компанії оптово-роздрібного імпортера;
    • Директор з економіки ТОВ «СА Лінда-Фарм»;
    • Фінансовий директор корпорації "Maximus" (Київ);
    • Генеральний директор фармацевтичної мережі "Гален";
    • Фінансовий директор "Укрінтерпродукт" (Донецьк);
    • В.о. генерального директора асоціації «Донбасхліб»;
    • Генеральний директор "Євро Сан", Дніпропетровськ;
    • Фінансовий директор ТОВ «Мерітахт» (спільне підприємство – Естонія);
    • Фінансовий директор ТОВ «ГРАНДЕ ПІККОЛІ» (корпорація «21 століття»);
    • Фінансовий директор ДПФ ТД "Маркет-Груп",

    Суспільно-наукова діяльність:

    • Щорічний доповідач форумів фінансових директорів;
    • Автор публікацій з питань бюджетування, імпортно-експортних операцій, управління фінансовими потоками компаній, планування та бюджетування в рамках контролінгу.

    Зарицький Олег Володимирович

    Дисципліни:

    • Стратегічне управління людськими ресурсами

     

    Директор з розвитку та персоналу Будівельної компанії ООО «Т.М.М.». За 9 років його керівництва у компанії:

    • Формалізовано та автоматизовано процедури кадрового менеджменту: розроблено стратегію та бюджет департаменту персоналу; сплановані потреби у персоналі відповідно до стратегії та цілей компанії; здійснюється управління підбором, наймом та адмініструванням; формується та підтримується позитивний імідж надійного роботодавця; здійснюється підтримка та контроль системи навчання в компанії; впроваджено мотиваційну політику, систему заробітної плати та преміювання; здійснюється підтримка та розвиток корпоративної політики.
    • Стандартизовано процедури менеджменту персоналу, здійснено аудит та формалізовано основні виробничі процеси управління підприємством, створено базу процесів та опрацьовано концептуальний дизайн для впровадження системи управління ресурсами підприємства.
    • Введено в експлуатацію систему документообігу та створено електронний архів підприємства.
    • Впроваджено систему управління ресурсами підприємства 1С УБО (управління будівельною організацією) - керівник проекту в частині: управління персоналом та заробітною платою, планування тощо.
    • Впроваджено систему документообігу 1С Документообіг ПРОФ.
    • Створено інжиніринговий центр підприємства
    • Сертифіковано проектну діяльність створеного інжинірингового центру відповідно до стандарту ISO 9001, сертифіковано основний вид діяльності. 

    Корж Марина Володимирівна

    Доктор економічних наук, професор.

    Дисципліни:

    • Маркетинг
    • Стратегічний маркетинг

    Доктор економічних наук, професор міжнародної економіки, спеціаліст стратегій міжнародного маркетингу за умов глобалізації, методів функціонального підходу у системі маркетингу промислових підприємств.

    Професор кафедри фінансів, обліку та аудиту НАУ України, доцент кафедри „Економіки підприємства”, доцент кафедри „Менеджменту” Донбаської державної машинобудівної академії, член Науково-методичної комісії України з менеджменту.

    Викладач київських бізнес-шкіл.

    Проводить дослідження у галузі загального, споживчого, промислового та міжнародного маркетингу, маркетингу машинобудівного виробництва, управління конкурентоспроможністю продукції та підприємств у промисловій сфері, маркетингу у торгівельній сфері.

    Автор 103 наукових публікацій.

    Жабровець Дмитро Анатолійович

    Дисципліни:

    • Керування часом
    • Командоутворення

    Професіонал управління проектами (PMP) (Сертифікат PMI (США)),
    експерт у галузі проєктного менеджменту


    Сертифікація PMP PMI та досвід в управлінні проектами, програмами, портфелями проектів, фінансовому аналізі інвестицій, управлінні та створенні команд

    Досвід роботи:

    • Начальник відділу розвитку проєктів Альфа-Банк;
    • Керівник проєкту БТА Банк;
    • Бізнес-консультант, викладач Навчальний центр Інком;
    • Розробник офісу управління проектів, інформаційної архітектури підприємств, навчальних програм, засобів проектування та додатків програмного забезпечення.

    Шишова Олена Борисівна

    Кандидат економічних наук

    Дисципліни:

    • Управлінська економіка

    Більше 10 років професійної діяльності у бізнес-плануванні, організації, управлінні, системному аналізі, розвитку процесно-орієнтованих економічних систем підприємств, моделюванні економічних процесів підприємств, маркетингу продукції, лінійного моделювання, прогнозування та моделювання ринків, аналізу економічної політики, бюджетування та управління на етапі реалізації проектів, а також контролю показників ефективності.
    Професійні інтереси: дослідження, розробки, прогнозування та планування основних економічних процесів.

    Досвід роботи:

    • Проектменеджмент залучення міжнародних позик ЄБРР ПАТ «Укргідроенерго»;
    • Начальник відділу розвитку підприємництва та інвестування Вишгородської райдержадміністрації;
    • Доцент кафедри фінансів, менеджменту та економіки, КИБІТ;
    • Керівник проєктів, ТОВ МКМ СЕРВІС ЛТД;
    • Доцент кафедри фінансів, менеджменту та економіки, Київський університет ім.Б.Грінченка;
    • Головний спеціаліст Аграрного фонду Києва при МінАПК.

    Автор 17 професійних наукових статей, 11 рекомендацій щодо розвитку АПК та монографії з розвитку сільськогосподарських відносин.

    Сарана Сергій Володимирович
     

    Кандидат юридичних наук
     

    Дисципліни:

    • Правове середовище бізнесу

    Досвід роботи:

    • доцент кафедри конституційного, адміністративного права та соціально-гуманітарних дисциплін Державної податкової академії України, секретар вченої ради;
    • доцент кафедри правознавства Полтавського інституту економіки та права Відкритого Університету «Україна»;
    • викладач кафедри права Полтавського інституту бізнесу Міжнародного науково-технічного університету

    Область професійних інтересів:

    • Проблеми вдосконалення системи адміністрування податків та зборів
    • Фінансове право
    • Податкове право

    Має понад 100 наукових публікацій, у тому числі 39 у фахових виданнях. Опубліковано 75 робіт, у тому числі 3 монографії: «Авторське право та правова охорона інтелектуальної власності в Україні та її адаптація до законодавства Європейського Союзу», «Фінансове право України», «Податкові режими: сучасність та перспективи розвитку».

    Газнюк Юлія Юріївна

    Дисципліни:

    • Загальний маркетинг
    • Стратегічний маркетинг

    Дизайн іміджу – Bohomolov Image School

    • Керівні позиції в маркетингу та продажах українських компаній MD Group, Інтермода та міжнародних компаній Goodyear Dunlop Tires, Nestle, 3M, Sony – 18 років.
    • Управління маркетингом брендів одягу Tommy Hilfiger, Diesel, G Star Raw, Oggi, Accessorize, Karen Millen, Naf Naf, Minelli, Inwear Matinique, Claires, Tally Weijl, Springfield, Woman’Secret, шинних брендів Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, Debica, кулінарних брендів Торчин, Maggi, стоматологічних послуг Astra Dent, канцелярських товарів Scotch, Post’it, побутової техніки Sony, бізнес школ MIM Kiev, Oregon State University (USA)
    • Робота з провідними фрагментуваннями групами у світі – PVH (США), Vivarte (Франція), IC Companies (Данія), Group Cortefil (ІспанІя)

    Області спеціалізації:

    • Комплексний маркетинг консалтинг малих та середніх підприємств (аудит, вирішення маркетингових проблем, розвиток)
    • Імідж консалтинг малих та середніх підприємств (створення або покращення фірмового стилю та іміджу).

    Донцова Таїсія Миколаївна

    Кандидат технічних наук

    Дисципліни:

    • Груповий проєкт: «Інтегрований багаторівневий та багатоаспектний проєкт»

    Величезний досвід оперативного та виробничого керівництва з орієнтацією на запити власника та споживачів, впровадження організаційних змін, антикризового управління, оптимізації бізнес-процесів.

    Досвід роботи:

    • Проектне управління Managing Partner InVenture Investment Group. (купівля - продаж підприємств, терміналів);
    • Доцент, КІМВ;
    • Керівник проекту ТОВ «АЛЬДАРІЯ», Казахстан;
    • Виконавчий директор ТОВ «ПЕСК Енергетика»;
    • Директор проектів КП та КП «Союз»;
    • Виконавчий директор ТОВ «ПЗРГ «Одесагаз»;
    • заступник директора АРК АП «Кримтеплокомуненерго»;
    • директор з економіки «Укртекстиль»;
    • Заступник комерційного директора ВАТ "Полтаваобленерго".