MBA ГОТЕЛЬНИЙ БІЗНЕС

    Программа МВА ПРОГРАМА МВА МЕНЕДЖМЕНТ ГОСТИННОСТІ

    Програма MBA Готельний бізнес – це комплексна підготовка та підвищення кваліфікації менеджерів та керівників готельних підприємств. Місія програми – підготовка та розвиток менеджерів сфери гостинності, здатних: керувати бізнесом в умовах високої невизначеності та постійно зростаючої конкуренції ринку, застосовувати творчий підхід та інноваційні технології для вирішення бізнес – завдань.

    Тривалість навчання: 24 місяці

    Формат навчання:

    • два дні: п'ятниця з 18:30 до 21:30, субота з 10:00 до 19:00 двічі на місяць.

    Максимальна кількість осіб у групі: 20

    Варість навчання (офлайн/онлайн) :

    • 118 800 грн - при оплаті частинами (у розстрочку) - за кожні 12 зайнять -  14 440 грн, 
    • 100 980 грн   - оплата за весь курс (передплата) – економія 17 820 грн .

    Варість навчання (офлайн/онлайн) для юр.особ:

    • 130 680 грн – оплата за весь курс (передплата).

    Ключові переваги програми MBA Готельний бізнес

    • Здобуття слухачами унікальної управлінської освіти в галузі готельного, ресторанного та туристичного бізнесу на основі кращого українського та зарубіжного досвіду.
    • Можливість застосовувати отримані знання та навички вже зараз у своїй практичній діяльності.
    • Орієнтованість програм на реальний український бізнес.
    • Робота в невеликих групах над рішенням бізнес-кейсів та рольових бізнес-завдань.
    • Організація практичних завдань з проблем у готельно-ресторанному та туристичному бізнесі шляхом залучення для бізнес-консультування директорів та власників українських готелів, ресторанів та туристичних фірм, у яких існують невирішені бізнес-завдання.
    • Майстер-класи та відкриті лекції для слухачів за участю керівників великих українських, російських та білоруських готелів, ресторанів та туристичних фірм.
    • Допомога у налагодженні контактів з іншими підприємствами цієї галузі.
    • Можливість відвідування окремих курсів випускниками програм МВА МАБІТ протягом двох років після закінчення навчання.
    • Участь у міжнародних поїздках та стажуваннях.

    Програма розрахована на: 

    • менеджерів середньої та вищої ланки, які вже мають кілька років досвіду роботи, які перебувають у процесі побудови своєї кар'єри;
    • фахівців у сфері туризму та гостинності, які бажають підвищити свій професійний рівень та покращити знання у сфері менеджменту;
    • менеджерів з різних сфер діяльності, які хотіли б побудувати кар'єру в галузі індустрії гостинності;
    • власників бізнесу, інвесторів, які мають чи планують розвиток готельного бізнесу.

    Викладачі програми МВА Менеджмент гостинності:

    • неодноразово стажувалися та проводили заняття у закордонних університетах та бізнес-школах;
    • є авторами підручників для підготовки керівників вищої та середньої ланки;
    • мають досвід практичної роботи та консультування у вітчизняних та зарубіжних компаніях.

    Навчальні матеріали та бібліотека

    Слухачі курсу MBA Готельний бізнес забезпечуються необхідними навчальними матеріалами в особистому кабінеті слухача (підручник, робочий зошит, тести, кейси), значна частина яких підготовлена ​​викладачами, які беруть участь у навчальному процесі.

    Слухачі мають безкоштовний доступ до електронної бібліотеки з бізнес-літературою.

    Диплом

    Після закінчення навчання та за підсумками атестації слухачам програми MBA Готельний бізнес присвоюється кваліфікація «Майстер ділового адміністрування» та видається диплом Міжнародної Академії Бізнесу та Інформаційних Технологій (МАБІТ). Зразок диплома можна побачити тут.

     СТРУКТУРА ПРОГРАМИ:

    ПЕРШИЙ СЕМЕСТР

    Наукові основи бізнесу та менеджменту:

    • Управлінська економіка (основні мікроекономічні та макроекономічні закономірності розвитку сучасного ринкового господарства та загальні принципи поведінки фірм в умовах ринку. Мета зрозуміти причини та наслідки змін загальноекономічної кон'юнктури, темпів економічного зростання, інфляції, безробіття, коливань валютних курсів та ін. макроекономічних змінних); прогнозувати макроекономічну динаміку для розробки адекватної стратегії розвитку своєї фірми) (іспит)
    • Правове середовище бізнесу (основні акти права, які є основою для формування та розвитку нових правових інститутів становлення та розвитку ринкових відносин) (залік)
    • Загальний менеджмент (формування глибоких теоретичних знань та навичок, необхідних для практичної управлінської діяльності. Управління сполучними процесами та функціями розглядається у трьох основних середовищах: управління собою, управління організаціями, управління ресурсами. Програма передбачає активне вивчення та практичне освоєння як зарубіжного, так і вітчизняного ділового адміністрування) (іспит)
    • Організаційна поведінка і лідерство (людина, особистість, групи в організації, влада і вплив в організації, організаційна культура. Ефективний лідер - хто він? У чому відмінність ролей "менеджера" і "лідера"? Якими особливими управлінськими, емоційними та комунікативними компетенціями має обладати лідер?Чому одні успішні у веденні стратегічних завдань, а інші - ні?) (залік)
    • Маркетинг (послідовне пізнання та набуття навичок побудови та оптимізації маркетингових стратегій, практичної організації маркетингу, здійснення його функцій у сферах товарної політики, ціноутворення, ринкових комунікацій та збуту) (іспит)
    • Особиста ефективність керівника (курс орієнтований в розвитку професійних навичок, необхідні реальної управлінської діяльності) (залік)

    Тренінги:

    • Керування часом
    • Командоутворення (як сформувати команду? як ефективно управляти відносинами на всіх етапах групової динаміки, зберігаючи і сильну інтеграцію всередині команди (загальні цілі), і важливу для розвитку творчого потенціалу, рольову диференціацію?)
    • Іспити

    ДРУГИЙ СЕМЕСТР

    Базові професійні дисципліни в галузі менеджменту:

    • Фінансовий та управлінський облік (теоретичний та методичний апарат фінансового та управлінського бухгалтерського обліку з позицій його практичного застосування як інформаційна база прийняття рішень з управління господарською діяльністю комерційних організацій. У процесі навчання слухачі засвоюють основні принципи та методичні прийоми побудови системи фінансового та управлінського обліку в компанії , опановують інструментарій аналізу даних звітності, навчаються формувати системно-орієнтовану інформаційну базу фінансового та управлінського обліку для розробки та прийняття обґрунтованих управлінських рішень) (залік)
    • Фінансовий менеджмент (розглядаються базові поняття та основні показники фінансового менеджменту, а також логіка функціонування фінансового механізму підприємства, увага приділяється формуванню раціональної структури джерел коштів підприємства, комплексному управлінню поточними активами та поточними пасивами підприємства, логіка викладу курсу дає можливість отримати теоретичні знання та практичні навички управлінських рішень з основних напрямків фінансового менеджменту) (іспит)
    • Операційний менеджмент (створення цілісного уявлення про теорію обмежень в управлінні виробництвом та менеджменті проектів, системі збалансованих показників та процесно-орієнтованої системи управління, принципах та технології ощадливого виробництва, управління якістю, прогноз попиту та оптимізації управління запасами в ланцюжках поставок) (залік )
    • Стратегічний маркетинг (тренди та сценарії розвитку ринкового середовища, зміна поведінки споживачів, аналіз ринкових альтернатив в умовах невизначеності, управління конкурентоспроможністю компанії, стратегічне маркетингове планування) (іспит)
    • Стратегічний менеджмент (базові концепції та методи, що застосовуються у діловій практиці для забезпечення ефективного розвитку бізнесу та підтримки його конкурентоспроможності (аналіз процесів та прогнозування основних тенденцій розвитку зовнішнього середовища, його впливу на майбутні перспективи бізнесу, формування стратегії ведення бізнесу, як відповідь на «виклики») зовнішнього середовища, застосування інструментарію, методів та прийомів, що використовуються при формуванні стратегії ведення бізнесу, визначення зон повноважень та відповідальності менеджерів у досягненні стратегічних цілей (забезпечення ефективної реалізації стратегії) (залік )
    • Управління людськими ресурсами (принципи та методи ефективного управління людськими ресурсами на основі практичного досвіду успішних компаній. Формуються вміння вибирати оптимальні методи управління персоналом у своїй організації, раціонально розподіляти роботу між працівниками, оцінювати ефективність роботи персоналу та визначати кращі способи його стимулювання, регулювання ділових та міжособистісних) відносин персоналу організації, моделювати кар'єру своїх підлеглих та підтримувати прагнення персоналу до професійного розвитку) (іспит)
    • Іспити

    ТРЕТІЙ СЕМЕСТР:

    Спеціальні дисципліни:

    • Менеджмент гостинності (іспит)
    • Управління ресторанним бізнесом (залік)
    • Маркетинг готельних послуг (залік)
    • Маркетинг ресторанного бізнесу (залік)
    • Організація готельного бізнесу (іспит)
    • Організація ресторанного бізнесу (іспит)
    • Економіка та фінанси готельного бізнесу (залік)
    • Економіка та фінанси ресторанного бізнесу (залік)
    • Підвищення рівня готелю до 5 зірок (залік)
    • Анімаційний менеджмент (залік)
    • SPA-менеджмент (залік)
    • Іспити

    ЧЕТВЕРТИЙ СЕМЕСТР

    Групові проекти
    • Міжнародний діловий тур
    • Ділові ігри
    • Груповий проект: «Інтегрований багаторівневий та багатоаспектний проект»
    • Консультування з питань написання роботи
    • Відвідування українських підприємств
    • Захист дипломної роботи

    Міжнародний діловий тур:

    Заходи під час туру:

    • відвідування компаній
    • бізнес-сніданки
    • бізнес-вечірки
    • робота над консалтинговим проектом

    Програма міжнародного ділового туру, фірми для відвідування, країна, рівень готелю для проживання, харчування за програмою – обговорюється та обирається слухачами під час навчання. Оплачується окремо.

    ВАРІАНТИ ОПЛАТИ:

    Сплатити можна готівкою до каси МАБІТ; карткою через термінал в офісі; з р/р підприємства, де Ви працюєте; на сайті карткою, квитанцією через ПриватБанк.

    Оплата на сайті, отримання рахунку:

    • оплатити навчання на сайті можна карткою Visa, Master Card.
    • Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна прямо на сайті.
    • отримати квитанцію на оплату через відділення ПриватБанку.

    Перейти до сторінки...

    Калькулятор знижок

    Якщо Ви хочете пройти навчання за двома і більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти...

    МЕТОДИ НАВЧАННЯ ТА ЯК ВСТУПИТИ НА ПРОГРАМУ:

    Методи навчання на програмі MBA Готельний бізнес

    • лекції.
    • Сase-study.
    • Практичні заняття (бізнес-завдання, консалтинг фірм, що діють).
    • Рольові та ділові ігри.
    • Навчальний посібник (методичка-підручник, робочий зошит) в особистому кабінеті слухача.
    • презентації.
    • Відео уроки.
    • Майстер-класи.
    • Дистанційне навчання.
    • Електронна бібліотека.

    Вимоги до кандидатів програми МВА Менеджмент гостинності

    • Вища освіта.
    • Досвід роботи не менше двох років.

    Документи для вступу:

    Щоб вступити на програму, необхідні документи:

    • Заява, анкета та есе
    • Диплом про освіту України та копія диплома, додаток до диплому (вкладиш) з переліком дисциплін та копія.
    • Копія внутрішнього паспорта (1-а, 2-а, 11 стор.).
    • Копія довідки про надання ідентифікаційного коду.
    • Дві кольорові фотографії 3,5 х 4,5 см.
    • Договір (заповнюється у бізнес-школі).

    Заповнену анкету, есе та заяву потрібно надіслати на e-mail: office@mabit.com.ua або mabit.com.ua@gmail.com, із фотографією у форматі *.jpg, *.png, *.gif.

    Документи, що видаються під час укладання договору

    • Договір.
    • Квитанція про оплату навчання.
    • Розклад занять (можна коригувати під свій графік).
    • Програма навчання (дисципліни та академ. години).

    СТАРТ ПРОГРАМИ

    Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині.

    Ближайшие даты начала занятий


    Дата   День недели
    на 18:30 - 21:30
    2024-05-10 пятница
    2024-05-24 пятница
    2024-06-07 пятница
    2024-06-21 пятница
    2024-09-13 пятница
    2024-09-20 пятница
    2024-10-04 пятница
    2024-10-18 пятница

    ФОТОГАЛЕРЕЯ:

    Хорозова Михайлина Олегівна

    Дисципліни:

    • Менеджмент гостинності
    • Маркетинг готельних послуг
    • Економіка та фінанси готельного бізнесу
    • Сучасні стандарти у готельному бізнесі
    • Продаж готельних послуг 

    Генеральний директор ТОВ Готель "Пальміра Палас" (готельний бізнес); керуючий готелем "Марко Поло" Гудаурі, Грузія; директор ДП ПРаТ «Укрпрофтур», готельного комплексу «Турист»; операційний директор компанії Reikartz Hotel Management, що управляє, м. Київ; директор з маркетингу «Форум Бізнес Сіті» та «Форум Парк Плаза» (управление недвижимостью; (управління нерухомістю; заступник голови правління з 2004 по 2005 ВАТ "Готель Дніпро"; консультант ПП «Санрайз Готель» курорт Палас Дель Мар, м. Одеса; менеджер з оснащення готелю ТОВ «HCM Property Management» , м. Київ (будівництво та управління нерухомістю), начальник Служби прийому та розміщення готелю "Прем'єр Палас", м.Київ.

    Денисенко Денис Євгенович

    Дисципліни:

    • Загальний менеджмент
    • Управління конкурентоспроможністю фірми

    Доктор філософії (фінанси), Eхеcutive MBA


    Стратегічний директор, керівник стартапів та проєктів, бюджетних активів великих компаній з досвідом роботи понад 15 років у сфері:

    • E-commerce;
    • продукти харчування;
    • рітейл;
    • будівництво та нерухомість;
    • транспортування та імпорт природного газу;
    • газорозподільні мережі;
    • страхування;
    • енергетика;
    • кольорова металургія.

    Консультант комітетів ВРУ з податкової та митної політики, економічної політики.


    Досвід роботи:

    • Керівник Odyxom Participation Limited, Кіпр;
    • Бізнес експерт Fradisys I.D.C., г. Київ;
    • Заступник голови правління ВАТ "Вінницягаз";
    • Бізнес експерт Брама–Консалтинг (холдингова компанія), м. Київ;
    • Фінансовий директор Сhannel ltd., м. Київ;
    • Керівник проектів ТОВ Єврогаз, м. Київ;
    • Фінансовий директор АТ Агрополіс, м. Донецьк.

     Горбенка Ілона Юріївна

    Дисципліни:

    • Менеджмент гостинності
    • Маркетинг готельних послуг
    • Економіка та фінанси готельного бізнесу
    • Сучасні стандарти у готельному бізнесі
    • Продаж готельних послуг

    Бізнес консалтинг готельного бізнесу (організація та стратегічне управління, впровадження стандартів, правова підтримка, бюджетування, управління персоналом)

    Досвід роботи:

    • Засновник та керуючий проекту «NOVEL» м. Київ;
    • Заступник генерального директора ПАТ Готельний комплекс «Ялта-Інтурист», м. Ялта;
    • Пріопенінг директор оздоровчо-готельного комплексу «Академія», («Феміда») в смт. Затока;
    • Керівник рекреаційно-оздоровчого комплексу "Вернигора" , Львівська область;
    • Керівник туристичного комплексу "Воєводино", Закарпатська область;
    • Аудитор та консультант готель "Дніпро" м.Київ, «Прем'єр Палас» м. Київ.

    Жабровець Дмитро Анатолійович

    Дисципліни:

    • Керування часом
    • Командоутворення

    Професіонал управління проектами (PMP) (Сертифікат PMI (США)),
    експерт у галузі проєктного менеджменту


    Сертифікація PMP PMI та досвід в управлінні проектами, програмами, портфелями проектів, фінансовому аналізі інвестицій, управлінні та створенні команд

    Досвід роботи:

    • Начальник відділу розвитку проєктів Альфа-Банк;
    • Керівник проєкту БТА Банк;
    • Бізнес-консультант, викладач Навчальний центр Інком;
    • Розробник офісу управління проектів, інформаційної архітектури підприємств, навчальних програм, засобів проектування та додатків програмного забезпечення.

    Стегнищева Ірина Вікторівна

    Дисципліни:

    • Готельний бізнес
    • Ресторанний бізнес

    Загальний стаж роботи у туристичній та готельній сфері понад 29 років. Щорічний учасник міжнародних туристичних бірж у складі Української туристичної організації (EIBT, ITB, FITUR, BIT, MITT, IMEX, TUR, WTF та ін.), Євроконгресі з інсентив-туризму в Монако (MICE), член Комітету УСПП з розвитку туристичної галузі України (2005-2006 р.), член Європейського бюро Конгресів Великобританії (2005-2008р.)

    Керівник компанії UHM Ukrainian Hotels Management,  головний спеціаліст "Консалтингові послуги у сфері готельного бізнесу", заступник генерального гіректора керуючої компанії Royal Hospitality Group (український ланцюг готелів: Київ-Трускавець-Ялта-Буковель), заступник генерального директора  «Готель Спорт» м. Київ; директор готелів ЗАТ «Готельний комплекс Либідь» 3* м. Київ  та Бізнес-релакс готелю “GoodZone” 4*, м. Дніпро.

    Сальник Ганна Миколаївна

    Дисципліни:

    • Організація ресторанного бізнесу
    • Економіка ресторанного бізнесу
    • Маркетинг ресторанного бізнесу
    • Ресторанний менеджмент

    Досвід консультаційної діяльності (управлінське та організаційне консультування) — 10 років. Досвід практичної роботи бізнес-тренера — 10 років. Досвід роботи в реальному бізнесі — 20 років на керівних посадах:

    • Керівник проекту запуску матеріальних та нематеріальних програм та виробництв "ЕСЕМ Медиа Group" в Україні;
    • Директор клубу-ресторану "Петрович", м. Київ;
    • Керівник проекту запуску готельно-ресторанного комплексу "Бульварна гірка", м. Феодосія;
    • Керівник проекту реконструкції нічного клубу "Ред Бул", м. Львів;
    • Керівник готельного комплексу "Бі енд ПІ, ЛТД";
    • Головний адміністратор розважального комплексу «Frеедом» а інші проекти.

    Проводить професійні консультації директорів та власників ресторанів.

    Консультаційні послуги:
    «Буймерівка» СПА курорт м. Тростянець; «Кристал» кондитерська  м. Суми; «Оксана» готельний комплекс м. Тячів; «Променистий» санаторій м. Євпаторія;  «Бергофф» м. Київ; "Парадиз" готельний комплекс м. Красилів; «Україна» готельний комплекс м. Лохвиця; «Солянка» кафе  м. Київ.

    Брюханов Сергій Олександрович

    Дисципліни:

    • Загальний маркетинг
    • Стратегічний маркетинг

     

    У маркетингу та рекламі з 1995 року.

    Досвід роботи:

    • Директор великої рекламної агенції: понад 100 локальних та національних рекламних кампаній, понад 20 проектів щодо створення та просування брендів молочної продукції, м'ясних напівфабрикатів, товарів особистої гігієни, медичних препаратів, ЛВІ, готельних послуг, будівництва, роздрібної торгівлі.
    •  Керівник консалтингової компанії-члена маркетингової Асоціації України: підготовка та проведення маркетингових досліджень споживачів FMCG, тестування ефективності реклами та пакування, великий досвід проведення групових кількісних досліджень та фокус-груп, статистичного аналізу даних SPSS.
    •  З 2011 року в чинному бізнесі як директор з маркетингу у великих торгових мережах та оптових компаніях, PR-директор у кінокомпанії «Вольга» (Volga), керівник інтернет-маркетингу у фірмі з надання послуг SEO та просування каналами Інтернет-ЗМІ.

    В даний час є Директор з маркетингу компанії-імпортера продуктів харчування.

    Автор понад 10 популярних статей про брендинг та маркетингові дослідження. 

    Мельничук Олена Анатоліївна

    Дисципліни:

    • Ресторанний менеджмент
    • Маркетинг ресторанного бізнесу

    Має великий досвід управління ресторанним бізнесом від адміністратора ресторану до директора ресторану.

    • Ресторан “Реал”
    • Ресторан “Кумбари”
    • Ресторан “У тата Карло”
    • Клуб - ресторан “Спорт – тайм”

    Жолонський Євген Володимирович

    Дисципліни:

    • Фінансовий менеджмент
    • Фінансовий та управлінський облік
    • Фінансово-інвестиційні стратегії компанії

     

    Магістр економіки та фінансів

    15-річний досвід у галузі управління фінансами, комерції, бізнес-аналітики, управління проєктами на великих виробничо-торговельних підприємствах України.

    Ключові компетенції:

    • Управлінський / фінансовий облік ( Managerial/Financial Accounting)
    • бюджетування (Budgeting)
    • управління проєктами (Project Management)
    • ERP - системи (Enterprise Resource Planning)
    • реінжиніринг бізнес-процесів
    • антикризовий менеджмент.

    Автор низки публікацій у профільних виданнях з питань антикризового управління фінансами у компанії.

    Стручок Інна Павлівна

    Дисципліни:

    • Управління людськими ресурсами

    Магістр економіки

    Стратегічне управління персоналом, формування ефективних моделей управління HR та бізнес процесами управління з більш ніж 10-річним досвідом, HR –експерт, партнер, стратег.
     

    Досвід роботи:

    • Керівник HR департаменту Багатопрофільного фінансово-промислового холдингу (формування ефективної моделі управління персоналом, опис hr бізнес-процесів та методології управління, впровадження нововведень спрямованих на збільшення результативності кожної підсистеми hr);
    • Керівник HR управління Банк Unex (розробка, впровадження та ефективне здійснення всіх систем роботи з персоналом);
    • Начальник HR управління FMCG (супровід усіх HR процесів: підбір, адаптація, оцінка, КРІ, формування HR бренду роботодавця);
    • HR-директор великого українського банку (1-а п'ятірка) Київська регіональна дирекція (оптимізація чисельності та витрат на персонал, супровід усіх HR процесів, підбір, адаптація, мотивація, КРІ, оцінка, навчання, кар'єрний розвиток, ротація, оплата праці, кадрове адміністрування);
    • Старший викладач Хмельницький економічний університет (дисципліни: менеджмент, маркетинг, економіка підприємства, основи підприємництва, основи економічних теорій).

    Донцова Таїсія Миколаївна

    Кандидат технічних наук

    Дисципліни:

    • Груповий проєкт: «Інтегрований багаторівневий та багатоаспектний проєкт»

    Величезний досвід оперативного та виробничого керівництва з орієнтацією на запити власника та споживачів, впровадження організаційних змін, антикризового управління, оптимізації бізнес-процесів.

    Досвід роботи:

    • Проектне управління Managing Partner InVenture Investment Group. (купівля - продаж підприємств, терміналів);
    • Доцент, КІМВ;
    • Керівник проекту ТОВ «АЛЬДАРІЯ», Казахстан;
    • Виконавчий директор ТОВ «ПЕСК Енергетика»;
    • Директор проектів КП та КП «Союз»;
    • Виконавчий директор ТОВ «ПЗРГ «Одесагаз»;
    • заступник директора АРК АП «Кримтеплокомуненерго»;
    • директор з економіки «Укртекстиль»;
    • Заступник комерційного директора ВАТ "Полтаваобленерго".

    Сарана Сергей Владимирович
     

    кандидат юридических наук
     

    Дисциплины:

    • Правовая среда бизнеса

    Опыт работы:

    • доцент кафедры конституционного, административного права и социально-гуманитарных дисциплин Государственной налоговой академии Украины, секретарь ученого совета;
    • доцент кафедры правоведения Полтавского института экономики и права Открытого Университета «Украина»;
    • преподаватель кафедры права Полтавского института бизнеса Международного научно-технического университета.

    Область профессиональных интересов:

    • Проблемы совершенствования системы администрирования налогов и сборов
    • Финансовое право
    • Налоговое право

    Имеет более 100 научных публикаций, в том числе 39 в профессиональных изданиях. Опубликовано 75 работ, в том числе 3 монографии: «Авторское право и правовая охрана интеллектуальной собственности в Украине и ее адаптация к законодательству Европейского Союза», «Финансовое право Украины», «Налоговые режимы: современность и перспективы развития».