MINI MBA ФАРМАЦЕВТИКА

    Програма Mini MBA MBA Фармацевтика – це комплексна підготовка та підвищення кваліфікації керівників для ефективного керівництва фармацевтичними організаціями та їх структурними підрозділами.

    Тривалість навчання: 7,5 місяців

    Формат навчання: 

    • два дні: п'ятниця з 18:30 до 21:30, субота з 10:00 до 19:00 двічі на місяць

    Максимальна кількість слухачів у групі : 20

    Варість навчання (офлайн/онлайн) для фіз.осіб:

    • 52 800 грн - при оплаті частинами (у розстрочку) - за кожні 12 зайняти -  10560 грн, 
    • 44 880 грн   - оплата за весь курс (передплата) – економія 7 920 грн .

    Варість навчання (офлайн/онлайн) для юр.особ:

    • 58 080 грн – оплата за весь курс (передплата).

    Ключові переваги програми Mini MBA Фармацевтика

    • Здобуття слухачами унікальної управлінської освіти в галузі фармацевтичного бізнесу на основі кращого українського та зарубіжного досвіду.
    • Освоєння сучасного професійного інструментарію ефективного керування фармацевтичним бізнесом.
    • Можливість застосовувати отримані знання та навички вже зараз у своїй практичній діяльності.
    • Орієнтованість програм на реальний український бізнес.
    • Робота в невеликих групах над рішенням бізнес-кейсів та рольових бізнес-завдань.
    • Допомога у налагодженні контактів з іншими підприємствами цієї галузі.
    • Можливість відвідування окремих курсів випускниками програм МВА МАБІТ протягом двох років після закінчення навчання.
    • Випускникам програми надається можливість продовжити навчання на програмі МВА у МАБІТ і через 10 місяців окрім диплома Міні-МВА отримати диплом General МВА. 

    Програма розрахована на: 

    • спеціалістів, які мають вищу професійну освіту та досвід роботи у фармацевтичних компаніях, аптечних мережах, підприємствах-виробниках.
    • керівників підрозділів компаній, пов'язаних із ринком фармацевтики.
    • власникам фармкомпаній.

    Викладачі програми mini MBA Фармацевтика:

    • неодноразово стажувалися та проводили заняття у закордонних університетах та бізнес-школах;
    • є авторами підручників для підготовки керівників вищої та середньої ланки;
    • мають досвід практичної роботи та консультування у вітчизняних та зарубіжних компаніях.

    Навчальні матеріали та бібліотека

    Слухачі програми міні МВА Фармацевтика забезпечуються необхідними навчальними матеріалами в особистому кабінеті слухача (підручник, робочий зошит, кейси), значна частина яких підготовлена ​​викладачами, які беруть участь у навчальному процесі.

    Слухачі мають безкоштовний доступ до електронної бібліотеки з бізнес-літературою.

    Диплом

    Після закінчення навчання та за підсумками атестації слухачам курсу видається диплом Mini MBA Міжнародної Академії Бізнесу та Інформаційних Технологій (МАБІТ). Зразок диплома можна побачити тут.

      СТРУКТУРА ПРОГРАМИ: 

    Загальноуправлінські дисципліни:

    • Командоутворення (як сформувати команду? як ефективно управляти відносинами на всіх етапах групової динаміки, зберігаючи і сильну інтеграцію всередині команди (загальні цілі), і важливу для розвитку творчого потенціалу, рольову диференціацію?).
    • Сучасний менеджмент для бізнесу (формування глибоких теоретичних знань та навичок, необхідних для практичної управлінської діяльності. Управління сполучними процесами та функціями розглядається у трьох основних середовищах: управління собою, управління організаціями, управління ресурсами. Програма передбачає активне вивчення та практичне освоєння як закордонного, так і вітчизняного досвіду ділового адміністрування).
    • Маркетинг (послідовне пізнання та набуття навичок побудови та оптимізації маркетингових стратегій, практичної організації маркетингу, здійснення його функцій у сферах товарної політики, ціноутворення, ринкових комунікацій та збуту).
    • Фінансовий та управлінський облік (теоретичний та методичний апарат фінансового та управлінського бухгалтерського обліку з позицій його практичного застосування як інформаційна база прийняття рішень з управління господарською діяльністю комерційних організацій. У процесі навчання слухачі засвоюють основні принципи та методичні прийоми побудови системи фінансового та управлінського обліку в компанії , опановують інструментарієм аналізу даних звітності, навчаються формувати системно-орієнтовану інформаційну базу фінансового та управлінського обліку для розробки та прийняття обґрунтованих управлінських рішень).
    • Організаційна поведінка і лідерство (людина, особистість, групи в організації, влада і вплив в організації, організаційна культура. Ефективний лідер - хто він? У чому відмінність ролей "менеджера" і "лідера"? Якими особливими управлінськими, емоційними та комунікативними компетенціями має обладати лідер (Чому одні успішні у веденні стратегічних завдань, а інші – ні?).
    • Фінансовий менеджмент (розглядаються базові поняття та основні показники фінансового менеджменту, а також логіка функціонування фінансового механізму підприємства, увага приділяється формуванню раціональної структури джерел коштів підприємства, комплексному управлінню поточними активами та поточними пасивами підприємства, логіка викладу курсу дає можливість отримати теоретичні знання та практичні навички управлінських рішень з основних напрямів фінансового менеджменту).
    • Управління людськими ресурсами (принципи та методи ефективного управління людськими ресурсами на основі практичного досвіду успішних компаній. Формуються вміння вибирати оптимальні методи управління персоналом у своїй організації, раціонально розподіляти роботу між працівниками, оцінювати ефективність роботи персоналу та визначати кращі способи його стимулювання, регулювання ділових та міжособистісних) відносин персоналу організації, моделювати кар'єру своїх підлеглих та підтримувати прагнення персоналу до професійного розвитку).
    • Особиста ефективність керівника (курс орієнтований розвиток професійних навичок, необхідні реальної управлінської діяльності).

    Спеціальні дисципліни:

    • Правове середовище бізнесу (основні акти права, які є основою для формування та розвитку нових правових інститутів становлення та розвитку ринкових відносин)
    • Операційний менеджмент (створення цілісного уявлення про теорію обмежень в управлінні виробництвом та менеджменті проектів, системі збалансованих показників та процесно-орієнтованої системи управління, принципах та технології ощадливого виробництва, управління якістю, прогноз попиту та оптимізації управління запасами в ланцюжках поставок).
    • Стратегічний менеджмент (базові концепції та методи, що застосовуються у діловій практиці для забезпечення ефективного розвитку бізнесу та підтримки його конкурентоспроможності (аналіз процесів та прогнозування основних тенденцій розвитку зовнішнього середовища, його впливу на майбутні перспективи бізнесу, формування стратегії ведення бізнесу, як відповідь на «виклики») зовнішнього середовища, застосування інструментарію, методів та прийомів, що використовуються при формуванні стратегії ведення бізнесу, визначення зон повноважень та відповідальності менеджерів у досягненні стратегічних цілей (забезпечення ефективної реалізації стратегії) 

    Дисципліни спеціалізації:

    • Фармацевтичний менеджмент: (Особливості менеджменту фармсектору, управління та організація діяльності фармкомпаній, стрегічне планування та аналіз результатів діяльності. Види лікарських засобів, маркування ЛЗ, штрихкодування, інформаційні знаки, упаковка, обґрунтування торгової націнки).
    • Фармацевтика: основи правового регулювання в Україні Основи фармправа, система фармзаконодавства, ліцензування виробництва, торгівлі ЛЗ, стандартизація та сертифікація в Україні, система забезпечення якості у сфері обігу ЛЗ, регулювання обігу наркотичних, психотропних засобів та прекурсорів; ЗЕД, митне регулювання експорту, держконтроль ввезених ЛЗ та ІМН, держнагляд обороту ЛЗ, соцаспекти створення держреєстрації та впровадження ЛЗ у виробництво, еспертиза, післяекспертний контроль., держпрограми у охороні здоров'я, держзакупівлі, гуманітарна допомога).
    • Фармацевтичний маркетинг (Інструменти та комплекс маркетингу для фармацевтики, маркетингові стратегії, фарм логістика, матеріальні потоки, канали, методи збуту, ринкова сила - виробник, дистриб'ютор, аптека. Система продажів лікарських засобів, техніки продажів, партнерські продажі, реклама, стимулювання збуту в аптеці , семплінг, трайвертайзинг та інші інструменти управління продажами).
    • Мерчандайзинг в аптеці (Чим мерчандайзинг допомагає аптеці? Цілі та завдання мерчандайзингу для покупців, атмосфера аптеки, зонування аптеки, правила розміщення товару та оформлення вітрин, використання реклами та інформаційних матеріалів в аптеці, помилки мерчандайзингу) .
    • Управління персоналом фармацевтичних і медичних установ (Модель сучасного фармспеціаліста, права та обов'язки фармацевтів, провізорські посади та кваліфікаційні вимоги в законодавстві України, уповноважена особа ліцензійних умов, фармспеціалісти - головний капітал фармотраслі, вимоги до фарм тенції провізора , розвиток, правовий статус, кадрова політика у фармацевтиці, підбір та оцінка персоналу, мотивація, корпоративна культура).
    • Система документації по GMP (Основні принципи GMP, система документування відповідно до стандартів GMP, документація системи якості, визначення відповідальності, управління системою документації, її структура, мінімальний обсяг документації системи якості, регламентування системи документації ФСК, IV рівня документації, узагальнений перелік стандартних операційних систем) процедур: розробка, затвердження, специфікації, маршрутні карти, схема обігу документів, системи документації в електронному вигляді, проблеми створення систем GMP (документації фармпідприємства).

    Написання та захист атестаційної роботи:

    • Ділові ігри
    • Консультування з питань написання роботи.
    • Захист дипломної роботи

    ВАРІАНТИ ОПЛАТИ:

    Сплатити можна:

    • готівкою до каси МАБІТ;
    • карткою через термінал у нашому офісі;
    • з р/р підприємства, де Ви працюєте;
    • на сайті карткою, квитанцією через ПриватБанк.

    Оплата на сайті, отримання рахунку:

    • оплатити навчання на сайті можна карткою Visa, Master Card.
    • отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна в офісі МАБІТ або по Вайбер.
    • отримати квитанцію на оплату через відділення ПриватБанку.

    Перейти на сторінку .....

    Калькулятор знижок

    Якщо Ви хочете пройти навчання за двома і більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

    МЕТОДИ НАВЧАННЯ ТА ЯК ВСТУПИТИ НА ПРОГРАМУ:

    Методи навчання на програмі Mini MBA

    • Лекції.
    • Сase-study.
    • Практичні заняття (бізнес-завдання, консалтинг фірм, що діють).
    • Рольові та ділові ігри.
    • Навчальний посібник (методичка-підручник, робочий зошит) в особистому кабінеті слухача.
    • Презентації.
    • Відео уроки.
    • Майстер-класи.
    • Електронна бібліотека.

    Вимоги до кандидатів Mini MBA:

    • Вища освіта;
    • Досвід роботи на позиції управлінця  від 2-х років.

    Документи для вступу:

    Щоб вступити на програму, необхідні документи:

    • Заява, анкета та есе
    • Диплом про освіту України та копія диплома, додаток до диплому з переліком дисциплін та копія.
    • Копія внутрішнього паспорта (1-а, 2-а, 11 стор.) або ID-картка.
    • Копія довідки про надання ідентифікаційного коду.
    • Дві кольорові фотографії 3,5 х 4,5 см.
    • Договір (заповнюється у бізнес-школі).

    Заповнену анкету, есе та заяву потрібно надіслати по e-mail : office@mabit.com.ua  або mabit.com.ua@gmail.com, з фотографією у форматі *.jpg, *.png, *.gif.

    Документи, що видаються під час укладання договору

    • Договір.
    • Рахунок-фактура.
    • Квитанція про оплату навчання.

    СТАРТ ПРОГРАМИ

    Нижче наведені дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видаємо у навчальній частині.

    Ближайшие даты начала занятий



    ФОТОГАЛЕРЕЯ:

    Денисенко Денис Евгеньевич

    Дисциплины:

    • Общий менеджмент
    • Стратегический менеджмент
    • Организационное поведение и лидерство

    Доктор философии (финансы), Eхеcutive MBA

    Стратегический директор, руководитель стартапов и проектов, бюджетных активов крупных компаний с опытом работы более 15 лет в сфере:

    • E-commerce;
    • продукты питания;
    • ритейл;
    • строительство и недвижимость;
    • транспортировка и импорт природного газа;
    • газораспределительные сети;
    • страхование;
    • энергетика;
    • черная и цветная металлургия.

    консультант комитетов ВРУ по налоговой и таможенной политике, экономической политике.

    Опыт работы:

    • Руководитель Odyxom Participation Limited, Кипр;
    • Бизнес эксперт Fradisys I.D.C., г. Киев;
    • Заместитель председателя правления ОАО Винницагаз;
    • Бизнес эксперт Брама–Консалтинг (холдинговая компания), г. Киев;
    • Финансовый директор Сhannel ltd., г. Киев;
    • Руководитель проектов ООО Еврогаз, г. Киев;
    • Финансовый директор АО Агрополис, г. Донецк.

    Корж Марина Владимировна

    Доктор экономических наук, профессор.

    Дисциплины:

    • Маркетинг
    • Стратегический маркетинг

    Доктор экономических наук, профессор международной экономики, специалист стратегий международного маркетинга в условиях глобализации, методов функционального подхода в системе маркетинга промышленных предприятий.

    Профессор кафедры финансов, учета и аудита НАУ Украины, доцент кафедры «Экономики предприятия», доцент кафедры «Менеджмента» Донбасской государственной машиностроительной академии, член Научно-методической комиссии Украины по менеджменту.

    Преподаватель киевских бизнес школ.

    Проводит исследования в области общего, потребительского, промышленного и международного маркетинга, маркетинга машиностроительного производства, управления конкурентоспособностью продукции и предприятий в промышленной сфере, маркетинга в торговой сфере.

    Автор 103 научных публикаций.

    Жолонский Евгений Владимирович

    Дисциплины:

    • Финансовый менеджмент
    • Финансовый и управленческий учет

    Магистр экономики и финансов

    15-ти летний опыт в области управления финансами, коммерции, бизнес-аналитики, управления проектами на крупных производственно-торговых предприятиях Украины.

    Ключевые компетенции:

    • Управленческий / финансовый учет ( Managerial/Financial Accounting)
    • бюджетирование (Budgeting)
    • управление проектами (Project Management)
    • ERP - системы (Enterprise Resource Planning)
    • реинжиниринг бизнес-процессов
    • антикризисный менеджмент.

    Автор ряда публикаций в профильных изданиях по вопросам антикризисного управления финансами в компании.

    Зарицкий Олег Владимирович

    Дисциплины:

    • Управление человеческими ресурсами
    • Личная эффективность руководителя

     

    Директор по развитию и персоналу Строительной компании ООО «Т.М.М.». За 9 лет его руководства в компании:

    • Формализованы и автоматизированы процедуры кадрового менеджмента: разработана стратегия и бюджет департамента персонала; спланированы потребности в персонале в соответствии со стратегией и целями компании; осуществляется управление подбором, наймом и администрированием; формируется и поддерживается позитивный имидж надежного работодателя; осуществляется поддержка и контроль системы обучения в компании; внедрена мотивационная политика, система заработной платы и премирования; осуществляется поддержка и развитие корпоративной политики.
    • Стандартизированы процедуры менеджмента персонала, осуществлен аудит и формализованы основные производственные процессы управления предприятием, создана база процессов и проработан концептуальный дизайн для внедрения системы управления ресурсами предприятия.
    • Введена в эксплуатацию система документооборота и создан электронный архив предприятия.
    • Внедрена система управления ресурсами предприятия 1С УСО (управление строительной организацией) - руководитель проекта в части: управление персоналом и заработной платой, планирование и т.д.
    • Внедрена система документооборота 1С Документооборот ПРОФ.
    • Создан инжиниринговый центр предприятия
    • Сертифицирована проектная деятельность созданного инжинирингового центра в соответствии со стандартом ISO 9001, сертифицирован основной вид деятельности. 

    Жабровец Дмитрий Анатольевич

    Дисциплины:

    • Управление проектами
    • Управление временем
    • Командообразование

    Профессионал управления проектами (PMP) (Сертификат PMI (США),
    эксперт в области проектного менеджмента


    Сертификация PMP PMI и опыт в управлении проектами, программами, портфелями проектов, финансовом анализе инвестиций, управлении и создании команд

    Опыт работы:

    • Начальник отдела развития проектов Альфа-Банк;
    • Руководитель проекта БТА Банк;
    • Бизнес-конультант, преподаватель Учебный центр Инком;
    • Разработчик офиса управления проектов, информационной архитектуры предприятий, учебных программ, средств проектирования и приложений программного обеспечения.

    Сарана Сергей Владимирович
     

    кандидат юридических наук
     

    Дисциплины:

    • Правовая среда бизнеса

    Опыт работы:

    • доцент кафедры конституционного, административного права и социально-гуманитарных дисциплин Государственной налоговой академии Украины, секретарь ученого совета;
    • доцент кафедры правоведения Полтавского института экономики и права Открытого Университета «Украина»;
    • преподаватель кафедры права Полтавского института бизнеса Международного научно-технического университета.

    Область профессиональных интересов:

    • Проблемы совершенствования системы администрирования налогов и сборов
    • Финансовое право
    • Налоговое право

    Имеет более 100 научных публикаций, в том числе 39 в профессиональных изданиях. Опубликовано 75 работ, в том числе 3 монографии: «Авторское право и правовая охрана интеллектуальной собственности в Украине и ее адаптация к законодательству Еврoпейского Союза», «Финансовое право Украины», «Налоговые режимы: современность и перспективы развития».

    Стручок Инна Павловна

    Дисциплины:

    • Управление человеческими ресурсами
    • Личная эффективность руководителя

    Магистр экономики

    Стратегическое управление персоналом, формирование эффективных моделей управления HR и бизнес процессами управления с более чем 10-ти летним опытом, HR –эксперт, партнер, стратег.
     

    Опыт работы:

    • Руководитель HR департамента Многопрофильного финансово-промышленного холдинга (формирование эффективной модели управления персоналом, описание hr бизнес-процессов и методологии управления, внедрение нововведений направленных на увеличение результативности каждой подсистемы hr);
    • Руководитель HR управления Банк Unex (разработка, внедрение и эффективное осуществление всех систем работы с персоналом);
    • Начальник HR управления FMCG (сопровождение всех HR процессов: подбор, адаптация, оценка, КРI, формирование HR бренда работодателя);
    • HR-директор крупного украинского банка (1-я пятёрка) Киевская региональная дирекция (оптимизация численности и затрат на персонал, сопровождение всех HR процессов, подбор, адаптация, мотивация, КРI, оценка, обучение, карьерное развитие, ротация, оплата труда, кадровое администрирование);
    • Старший преподаватель Хмельницкий экономический университет (дисциплины: менеджмент, маркетинг, экономика предприятия, основы предпринимательства, основы экономических теорий).

    Брюханов Сергей Александрович

    Дисциплины:

    • Общий маркетинг
    • Стратегический маркетинг

    В маркетинге и рекламе с 1995 года.

    Опыт работы:

    • Директор крупного рекламного агентства: более 100 локальных и национальных рекламных кампаний, более 20 проектов по созданию и продвижению брендов молочной продукции, мясных полуфабрикатов, товаров личной гигиены, медицинских препаратов, ЛВИ, гостиничных услуг, строительства, розничной торговли.
    •  Руководитель консалтинговой компании-члена маркетинговой Ассоциации Украины: подготовка и проведение маркетинговых исследований потребителей FMCG, тестирование эффективности рекламы и упаковки, большой опыт проведения групповых количественных исследований и фокус-групп, статистического анализа данных SPSS.
    •  С 2011 года в действующем бизнесе в качестве директора по маркетингу в крупных торговых сетях и оптовых компаниях, PR-директор в кинокомпании «Вольга» (Volga), руководитель интернет-маркетинга в фирме по оказанию услуг SEO и продвижению по каналам Интернет-СМИ.

    В настоящее время является Директор по маркетингу у компании-импортера продуктов питания.

    Автор более 10 популярных статей о брендинге и маркетинговых исследованиях.