Програма Mini MBA ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР |
Програма Mini MBA Генеральний директор – це комплексна програма професійної підготовки для керівників вищої ланки. Тривалість навчання: 288 ак годин (72 заняття по 4 ак години) = 9 місяців Формат навчання:
Максимальна кількість слухачів у групі : 20 Вартість навчання для фіз. осіб (офлайн/онлайн) до 31.01.2025:
Для юр. осіб:
Вартість навчання для фіз. осіб (офлайн/онлайн) з 01.02.2025:
Для юр. осіб:
|
Ключові переваги програми Mini MBA Генеральний директор:
|
Програма розрахована на:
|
Викладачі програми Mini MBA Генеральний директор:
|
Навчальні матеріали та бібліотека Слухачі програми Mini MBA Генеральний директор забезпечуються необхідними навчальними матеріалами в особистому кабінеті слухача (підручник, робочий зошит, тести, кейси), значна частина яких підготовлена викладачами, які беруть участь у навчальному процесі. Слухачі мають безкоштовний доступ до електронної бібліотеки з бізнес-літературою. |
Диплом Після закінчення навчання та за підсумками атестації слухачам курсу видається диплом Mini MBA Міжнародної Академії Бізнесу та Інформаційних Технологій (МАБІТ). Зразок диплома можна побачити тут. |
СТРУКТУРА ПРОГРАМИ:MINI MBA ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР:Загальноуправлінські дисципліни:
Спеціальні дисципліни:
Дисципліни спеціалізації
Написання та захист атестаційної роботи:
|
ВАРІАНТИ ОПЛАТИ: |
Сплатити можна:
|
Оплата на сайті, отримання рахунку:
|
Калькулятор знижок Якщо Ви хочете пройти навчання за двома і більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти.... |
МЕТОДИ НАВЧАННЯ ТА ЯК ВСТУПИТИ НА ПРОГРАМУ: |
Методи навчання на програмі Mini MBA
|
Вимоги до кандидатів Mini MBA:
|
Документи для вступу: Щоб вступити на програму, необхідні документи:
Заповнену анкету, есе та заяву потрібно надіслати по e-mail : office@mabit.com.ua або mabit.com.ua@gmail.com, з фотографією у форматі *.jpg, *.png, *.gif.
|
Документи, що видаються під час укладання договору
|
СТАРТ ПРОГРАМИ |
Нижче наведені дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видаємо у навчальній частині. |
Ближайшие даты начала занятий
|
ФОТОГРАФІЇ КУРСУ MINI MBA:Натисніть на фотографію для збільшення |
Денисенко Денис ЄвгеновичДисципліни:
|
Доктор філософії (фінанси), Eхеcutive MBA Стратегічний директор, керівник стартапів та проектів, бюджетних активів великих компаній з досвідом роботи понад 15 років у сфері:
консультант комітетів ВРУ з податкової та митної політики, економічної політики. Досвід роботи:
|
Корж Марина ВолодимирівнаДоктор економічних наук, професор. Дисципліни:
|
Доктор економічних наук, професор міжнародної економіки, спеціаліст стратегій міжнародного маркетингу за умов глобалізації, методів функціонального підходу у системі маркетингу промислових підприємств. Професор кафедри фінансів, обліку та аудиту НАУ України, доцент кафедри „Економіки підприємства”, доцент кафедри „Менеджменту” Донбаської державної машинобудівної академії, член Науково-методичної комісії України з менеджменту. Викладач київських бізнес-шкіл. Проводить дослідження у галузі загального, споживчого, промислового та міжнародного маркетингу, маркетингу машинобудівного виробництва, управління конкурентоспроможністю продукції та підприємств у промисловій сфері, маркетингу у торгівельній сфері. Автор 103 наукових публікацій. |
Зарицький Олег ВолодимировичДисципліни:
|
Директор з розвитку та персоналу Будівельної компанії ТОВ "Т.М.М.". За 9 років його керівництва у компанії:
|
Сарана Сергій Володимирович
|
Досвід роботи:
Область професійних інтересів:
Має більше 100 наукових публікацій, у тому числі 39 у фахових виданнях. Опубліковано 75 робіт, у тому числі 3 монографії: «Авторське право та правова охорона інтелектуальної власності в Україні та її адаптація до законодавства Європейського Союзу», «Фінансове право України», «Податкові режими: сучасність та перспективи розвитку» |
Жолонський Євген ВолодимировичДисципліни:
|
15-річний досвід у галузі управління фінансами, комерції, бізнес-аналітики, управління проектами на великих виробничо-торговельних підприємствах України. Ключові компетенції:
Автор низки публікацій у профільних виданнях з питань антикризового управління фінансами в компанії. |
Кузьменко Юлія ІванівнаДисципліни:
|
Експерт у маркетингу, фахівець з Digital marketing. Більше 14 років досвіду в маркетингових комунікаціях (реклама, PR, CRM) в B2B і B2C.
|
Брюханов Сергій ОлександровичДисципліни:
|
У маркетингу та рекламі з 1995 року. Досвід роботи:
В даний час є Директор з маркетингу компанії-імпортера продуктів харчування. Автор понад 10 популярних статей про брендинг та маркетингові дослідження
|
Ладигін Олександр ІвановичДисципліни:
|
Керівник департаменту тренінгу "Гештальт Консалтинг Груп", керівник відділу тренінгу Міжнародного центру приватизації інвестицій та менеджменту, тренер, викладач Міжнародного інституту менеджменту. Зам. директора наукового центру "Сонар" АН України. Має досвід проведення тренінгів в Україні, Росії, Казахстані, Туреччині, Єгипті, ОАЕ… Десятки тисяч учасників семінарів. Відмінні відгуки. Досвід співпраці з клієнтами у галузях: страхування, фінанси, сільгосптехніка, сільгоспхімія, туризм, продукти харчування, фармацевтика, будівництво, машинобудування, меблі, дистрибуція, роздріб та ін. Десятки виступів на конференціях, семінарах, виставках, фестивалях, телебаченні. Понад 400 клієнтів. Ключові галузі роботи:
|
Стручок Інна ПавлівнаДисципліни:
|
Магістр економіки Стратегічне управління персоналом, формування ефективних моделей управління HR та бізнес процесами управління з більш ніж 10-річним досвідом, HR – експерт, партнер, стратег. Досвід роботи:
|
Дубовик Олександра ЮріївнаКандидат економічних наук Дисципліни:
|
Віце-президент Асоціації незалежних директорів України, співзасновник Обіймала посади генерального директора, директора з фінансів та інвестицій, директора з внутрішнього аудиту, ризик менеджменту та системи корпоративного управління в українських та зарубіжних фінансово-промислових групах. Має 15-річний досвід роботи в галузі управління та фінансів, керівництва проектами впровадження систем корпоративного управління, ризик-менеджменту, внутрішнього аудиту та контролю, впровадження автоматизованих програм класу ERP (харчова промисловість, FMCG, нафта та газ, сільське господарство, сільгоспмашинобудування, алюмінієва промисловість) , цукрова промисловість, медіа, оперування морських портів та стивідорний бізнес та ін.). Досвід роботи: Директор відділу супроводу угод та IPO у компанії Ernst and Young (проекти фінансового дью-дилідженса та підготовки компаній до IPO) Керівник корпоративного управління та менеджмент-аудиту в головному офісі корпорації Інтерпайп (EastOne) (керівництво проектами у бізнесах групи) Керівник груп українських та зарубіжних експертів у проектах Євросоюзу (розвиток агросектору в Україні, впровадження фінансового менеджменту у великих та середніх підприємствах України – Оболонь, Київмедпрепартат, Бліц-Інформ) Радник головного акціонера та заступник генерального директора з економіки та фінансів (CFO) мультинаціональної корпорації Ceres Terminals Inc. (Одеський порт). Має досвід керівництва великими активами корпорацій (Інтерпайп/EastOne Group), Glencore (один із провідних міжнародних зернотрейдерів), Terra-Food (керівна компанія з управління провідними українськими молочними заводами, заводами з виробництва сиру та сирних продуктів, лідер ринку з виробництва спредів), радник головного акціонера групи. Має багаторічний досвід співпраці з провідними бізнес-школами України Включено на Топ-15 жінок-лідерів агросектору |
Акулов Юрій ВолодимировичДисципліни:
|
Досвід роботи:
Суспільно-наукова діяльність:
|
Жабровець Дмитро АнатолійовичДисципліни:
|
Професіонал управління проектами (PMP) (Сертифікат PMI (США),
Досвід роботи:
|