Структура программи Executive MBA:
Наукові основи менеджменту та бізнесу
Бізнес-економіка для керівників
- Основні мікроекономічні та макроекономічні закономірності розвитку сучасного ринкового господарства та загальні принципи поведінки фірм в умовах ринку. Мета зрозуміти причини та наслідки змін загальноекономічної кон'юнктури, темпів економічного зростання, інфляції, безробіття, коливань валютних курсів та ін. макроекономічних змін; навчитися оцінювати та прогнозувати макроекономічну динаміку для розробки адекватної стратегії розвитку своєї фірми.
Правове середовище бізнесу
- Основні акти права, які є основою для формування та розвитку нових правових інститутів становлення та розвитку ринкових відносин.
Міжнародний бізнес
- Продукти у Вашому портфелі прийнятні для експорту? які країни цікаві для експорту Вашої продукції? Вихід на ринок: у який момент часу розпочинати експорт? Яким чином встановити контакти з Вашими закордонними клієнтами? Який профіль ідеального агента чи дистриб'ютора? Може бути він використаний для ідентифікації та вибору агента/дистриб'ютора Організаційна структура: чи готова Ваша компанія до експорту На яких ключових моментах потрібно звернути увагу Вашої компанії для успішного розширення бізнесу на міжнародних ринках?
Крос-культурний менеджмент
- Ввідмінні риси провідних бізнес-культур, уявлення про різні ділові культури, про основні методи та підходи до їх вивчення, розуміння основних причин виникнення крокультурних конфліктів в управлінні організацією.
Загальний менеджмент
- Формування глибоких теоретичних знань та навичок, необхідних для практичної управлінської діяльності. Управління сполучними процесами та функціями розглядається у трьох основних середовищах: управління собою, управління організаціями, управління ресурсами. Програма передбачає активне вивчення та практичне освоєння як зарубіжного, так і вітчизняного ділового адміністрування.
Підприємництво
- Механізм і послідовність дій на різних стадіях підприємницького циклу, починаючи з процедури генерування ділової ідеї і до моменту її трансформації в товар або послугу, що реально відчувається. Особлива увага приділяється проблемам заснування нового підприємства, розробці підприємницьких схем, визначенню потреби в початковому капіталі та інструментарію досягнення підприємницького успіху.
Управління фінансами:
Фінансовий менеджмент
- Розглядаються базові поняття та основні показники фінансового менеджменту, а також логіка функціонування фінансового механізму підприємства, увага приділяється формуванню раціональної структури джерел коштів підприємства, комплексному управлінню поточними активами та поточними пасивами підприємства. Логіка викладу курсу дає можливість отримати теоретичні знання та практичні навички управлінських рішень з основних напрямків фінансового менеджменту.
Фінансовий та управлінський облік
- Теоретичний та методичний апарат фінансового та управлінського бухгалтерського обліку з позицій його практичного застосування як інформаційна база прийняття рішень з управління господарською діяльністю комерційних організацій. У процесі навчання слухачі засвоюють основні принципи та методичні прийоми побудови системи фінансового та управлінського обліку в компанії, опановують інструментарій аналізу даних звітності, навчаються формувати системно-орієнтовану інформаційну базу фінансового та управлінського обліку для розробки та прийняття обґрунтованих управлінських рішень.
Фінансово-інвестиційні стратегії компанії
- Оцінка економічної ефективності змішаних інвестиційних вкладень із різних джерел на підтримку реалізації стратегії (портфеля стратегічних ініціатив), оцінка вартості успішного бізнесу, формування оптимальних тимчасових інвестиційних потоків.
Управління
Операційний менеджмент
- Створення цілісного уявлення про теорію обмежень в управлінні виробництвом та менеджменті проектів, системі збалансованих показників та процесно-орієнтованої системи управління, принципах та технології ощадливого виробництва, управління якістю, прогноз попиту та оптимізації управління запасами в ланцюжках поставок
Організаційна поведінка і лідерство
- Людина, особистість, групи в організації, влада і вплив в організації, організаційна культура. Ефективний лідер - хто він? У чому відмінність ролей "менеджера" і "лідера"? Якими особливими управлінськими, емоційними та комунікативними компетенціями має обладати лідер?Чому одні успішні у веденні стратегічних завдань, а інші - ні?.
Стратегічний менеджмент
- Базові концепції та методи, що застосовуються у діловій практиці для забезпечення ефективного розвитку бізнесу та підтримки його конкурентоспроможності (аналіз процесів та прогнозування основних тенденцій розвитку зовнішнього середовища, його впливу на майбутні перспективи бізнесу, формування стратегії ведення бізнесу, як відповідь на «виклики») довкілля, застосування інструментарію, методів та прийомів, що використовуються при формуванні стратегії ведення бізнесу, визначення зон повноважень та відповідальності менеджерів у досягненні стратегічних цілей (забезпечення ефективної реалізації стратегії.
Управління проектами
- Технології PM-управління проектами розвитку та здійснення змін в організаціях бізнесу та проектами створення нових напрямків у компаніях, організаційні аспекти.
Стратегічне управління людськими ресурсами
- Принципи та методи ефективного управління людськими ресурсами на основі практичного досвіду успішних компаній. Формуються вміння вибирати оптимальні методи управління персоналом у своїй організації, раціонально розподіляти роботу між працівниками, оцінювати ефективність роботи персоналу та визначати кращі способи його стимулювання, регулювання ділових та міжособистісних відносин персоналу організації, моделювати кар'єру своїх підлеглих та підтримувати прагнення персоналу до професійного розвитку.
Корпоративне управління та корпоративні фінанси
- Вивчення економічних та адміністративних механізмів підвищення вартості компанії та її капіталізації в сучасних умовах.
Управління стратегічним вибором та перетвореннями
- Організаційна інфраструктура сучасної компанії на підтримку стратегічних змін, яка претендує на галузеве лідерство, технології прискорення проектів змін та розвитку в компаніях шляхом насичення компаній «м'якими» елементами організаційного дизайну, формування «внутрішнього устрою» життя в компанії, що робить її більш продуктивною.
Маркетинг:
Маркетинг
- Послідовне пізнання та набуття навичок побудови та оптимізації маркетингових стратегій, практичної організації маркетингу, здійснення його функцій у сферах товарної політики, ціноутворення, ринкових комунікацій та збуту.
Стратегічний маркетинг
- Тренди та сценарії розвитку ринкового середовища, зміна поведінки споживачів, аналіз ринкових альтернатив в умовах невизначеності, управління конкурентоспроможністю компанії, стратегічне маркетингове планування.
Управління маркетинговими комунікаціями
- Що таке інтегровані маркетингові комунікації (реклама, PR, CRM, direct marketing), як працюють інтегровані маркетингові комунікації, інструменти інтегрованих маркетингових комунікацій та управління ними, стратегії інтегрованих маркетингових комунікацій, пошук, вибір та управління зовнішніми та внутрішніми плану інтегрованих маркетингових комунікацій, оцінка та моделі ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій.
Управління конкурентоспроможністю фірми
- Викладаються теоретичні та практичні питання управління конкурентоспроможністю підприємств. Розглядаються різні підходи та погляди на проблеми управління конкурентоспроможністю підприємств, методи її виміру, шляхи встановлення, підтримки, а у необхідних випадках підвищення. Опанування процесом управління своїми конкурентними перевагами для здобуття перемоги або досягнення інших цілей у боротьбі з конкурентами.
Digital marketing
- Функції та визначення маркетингу в інтернеті, особливості поведінки споживачів в інтернет, сучасні підходи до управління маркетингом в інтернет-просторі, цілі та завдання інтернет-маркетингу, брендинг в інтернет, маркетинг у соціальних медіа, продаж в інтернет , мобільний маркетинг, SEO.
Особистісний та професійний розвиток:
Командоутворення
- Як сформувати команду? Як ефективно управляти відносинами на всіх етапах групової динаміки, зберігаючи і сильну інтеграцію всередині команди (загальні цілі), і важливу для розвитку творчого потенціалу, рольову диференціацію?
Особиста ефективність керівника
- Курс орієнтований в розвитку професійних навичок, необхідні реальної управлінської діяльності.
Управління часом
- Опанування сукупністю методик оптимальної організації часу для виконання поточних задач, проектів та календарних подій. Типовими підходами в керуванні часом є постановка пріоритетів, розбиття великих завдань та проектів на окремі дії та делегування іншим людям.
Ораторська майстерність
- Як зробити голос гучнішим і яскравішим? Виправити дефекти дикції, прибрати регіональну мову чи акцент? Як знайти свій індивідуальний стиль виступів і зробити публічний образ зручним для себе та органічним для аудиторії. (тренінг )
Групові проекти
- Міжнародний діловий тур (на вибір слухачів)
- Ділові ігри
- Груповий проект: «Інтегрований багаторівневий та багатоаспектний проект»
- Консультування з питань написання роботи
- Захист дипломної роботи
Міжнародний діловий тур:
Заходи під час туру:
- відвідування компаній
- бізнес-сніданки
- бізнес-вечірки
- робота над консалтинговим проектом
Програма міжнародного ділового туру, фірми для відвідування, країна, рівень готелю для проживання, харчування за програмою – обговорюється та обирається слухачами під час навчання. Оплачується окремо. Під час воєнних дій не проводиться.
|